Revizii (la general)
la DID:
filtru aer + filtru ulei + polen (optional de regula si se schimba obligatoriu pe la 20 sau 40000)+ filtru motorina care e undeva pe la 2 mil cred...
la benzina: toate de mai sus, dar fara filtru combustibil care se schimba pe la 240-250.000 km si costa vreo 230 euro din ce-mi aduc aminte...
filtru aer + filtru ulei + polen (optional de regula si se schimba obligatoriu pe la 20 sau 40000)+ filtru motorina care e undeva pe la 2 mil cred...
la benzina: toate de mai sus, dar fara filtru combustibil care se schimba pe la 240-250.000 km si costa vreo 230 euro din ce-mi aduc aminte...
- Cristian Todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm
ziua buna la greii cu multe diamante de pe aici. vad ca numai centaurii posteaza. m car are adaosuri intre 400-600% la piese si consumabile. de exemplu un filtru de aer stock costa la ei nu mai putin de 180 ron. un prieten l-a luat de pe piata cu................35 ron. vreau si eu sa stiu daca a mers cineva cu piesele in punga la ei si l-au acceptat. aaa, si inca o chestie. hai sa fim seriosi. 3 ore manopera la un schimb de ulei si 3 filtre? operatiunea a durat la un service particular si de bun simt, 30 de minute si s-au schimbat 4 filtre, bujii si ulei. cost manopera? 1 milion. :evil: :evil: :evil: Pace.
MCar nu are adaosuri mai mari decat alti dealeri, alte service-uri sau societati de profil din tara.
Cu exceptia anumitor accesorii care nu sunt obligatorii pe masina, preturile sunt ok daca e sa ne raportam la restul preturilor practicate de alti dealeri, indiferent de marca.
Pana la urma o revizie se poate face si in 10 minute si poate costa 10 RON, dar nu cred ca am ajuns sa ne zgarcim cand e vorba de masinile noastre de la care avem pretentii de altfel si de la service la fel.
In rest...exista loganu', piesele sunt mult mai ieftine!
Un service, dealer nu poate rezista cu preturi de targ Vitan!
In plus exista flexibilitate daca se abordeaza problemele in mod just!
Cu exceptia anumitor accesorii care nu sunt obligatorii pe masina, preturile sunt ok daca e sa ne raportam la restul preturilor practicate de alti dealeri, indiferent de marca.
Pana la urma o revizie se poate face si in 10 minute si poate costa 10 RON, dar nu cred ca am ajuns sa ne zgarcim cand e vorba de masinile noastre de la care avem pretentii de altfel si de la service la fel.
In rest...exista loganu', piesele sunt mult mai ieftine!
Un service, dealer nu poate rezista cu preturi de targ Vitan!
In plus exista flexibilitate daca se abordeaza problemele in mod just!
Din cate stiu eu pe langa niste filtre si niste bujii si alet maruntisuri se mai fac si alte chestii, verificari le zice....
De unde sunt adaosurile astea?
Daca cineva mi-ar da piese la preturile mentionate de domnul Todea...m-as uita de cateva ori la piesele respective - daca e vorba de filtru de aer si este facut cu hertie igienica s-ar putea sa faga zob motorul in mai putin de 10000 km 9cu generozitate0 - face toti banii un filtru de ala.
si particularu' ala care strange bujia dupa bunul lui simt si noroc... Poate data viitoare strange cu simt de raspundere si ramane cu bujia in mana, deci adio chiulasa....
In rest... Cristi are dreptate.
PACE!
De unde sunt adaosurile astea?
Daca cineva mi-ar da piese la preturile mentionate de domnul Todea...m-as uita de cateva ori la piesele respective - daca e vorba de filtru de aer si este facut cu hertie igienica s-ar putea sa faga zob motorul in mai putin de 10000 km 9cu generozitate0 - face toti banii un filtru de ala.
si particularu' ala care strange bujia dupa bunul lui simt si noroc... Poate data viitoare strange cu simt de raspundere si ramane cu bujia in mana, deci adio chiulasa....
In rest... Cristi are dreptate.
PACE!
Bogdane, lasa c-am venit la dilaru' Mitsibushi si mi-a pus ulei Texaco, mi-a montat filtrul de polen invers si mi-a luat 150 de lei pentru echilibratul rotilor, fiindca de acolo au considerat "specialistii" de la dilaru' Mitsibushi ca-mi trepideaza....motorul cind plec de pe loc. Deci pentru toate aceste lucrari (care necesita o foarte inalta calificare) a trebuit sa platesc 883 de lei, cu 783 de lei mai mult decit la un service de coltul strazii, ca deh, s-au facut niste "verificari" pe care aia nu le puteau face. Scuza-ma, stii care-i probabilitatea ca un service de la coltul strazii sa monteze un filtru de polen invers? 50%. Care ar trebui sa fie probabilitatea ca acest lucru sa se intimple intr-un service de firma? 0%.
Am mers cu filtre Mann si Kolbenschmidt ani de zile, am folosit piese de la grupul ZF (Sachs, Boge, Lemforder) si (sa vezi minune!!!!) nici nu mi-au crapat motoarele, nici componentele respective n-au crapat...
Apropos, daca tie ti se pare normal sa ceri pe un filtru de aer 180 de lei si sa pui in motor un ulei de o calitate cel putin dubioasa (mai ieftin nu gasesti decit uleiurile de benzinarii: LukOil, MOL, etc.), mie mi se pare de prost gust!
Am mers cu filtre Mann si Kolbenschmidt ani de zile, am folosit piese de la grupul ZF (Sachs, Boge, Lemforder) si (sa vezi minune!!!!) nici nu mi-au crapat motoarele, nici componentele respective n-au crapat...
Apropos, daca tie ti se pare normal sa ceri pe un filtru de aer 180 de lei si sa pui in motor un ulei de o calitate cel putin dubioasa (mai ieftin nu gasesti decit uleiurile de benzinarii: LukOil, MOL, etc.), mie mi se pare de prost gust!
dilaru' Mitsibushi , ulei Texaco, montat filtrul de polen invers ... )
Da, din pacate e si asta o realitate care nu are nici un fel de scuze....
Eu la a doua revizie le-am spus din start ca vreau ulei Mobil I 0w40 si nu au existat discutii...
Stiam de la prima revizie ca trebuie sa precizezi dinainte ce ulei preferi...default e Texaco.
La prima revizie imi pusesera in motor ulei Texaco, mi-am dat seama la timp si le-am cerut sa-l dea jos si sa puna Mobil I.
Nu au comentat nimic, fara nici o suparare au pus Mobil I.
D-aia zic...daca vorbesti, oamenii se conformeaza.
Da, din pacate e si asta o realitate care nu are nici un fel de scuze....
Eu la a doua revizie le-am spus din start ca vreau ulei Mobil I 0w40 si nu au existat discutii...
Stiam de la prima revizie ca trebuie sa precizezi dinainte ce ulei preferi...default e Texaco.
La prima revizie imi pusesera in motor ulei Texaco, mi-am dat seama la timp si le-am cerut sa-l dea jos si sa puna Mobil I.
Nu au comentat nimic, fara nici o suparare au pus Mobil I.
D-aia zic...daca vorbesti, oamenii se conformeaza.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori