Revizii Lancer Clasic 1.6

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Lun Oct 05, 2009 1:04 am

revizie 30k lancer clasic 1.6 - Tiriac Auto Service

Plan de revizie 30k_______Manopera_________Consumabile (ron)
1. Ulei + filtru ulei________0.5h=35.7ron_______155.4 + 46.29
2. Lichid frana___________1h=71.4 ron_________54.2
3. Filtru aer - nu a necesitat inlocuire
4. Filtru polen - nu a necesitat inlocuire
Total revizie Tiriac________1.5h = 107 ron +______256 ron________= 363 ron

Punctele 3 si 4 am cerut expres sa nu se faca deoarece le-am efectuat personal cu 3 saptamani inainte de revizie, consumabilele luate de la MCAR au constat 205 ron (filtru aer + filtru polen)
Total revizie 30k = 363+205 = 568 ron.

In plus, am mai facut la Tiriac Auto Service, urmatoarele operatiuni:
a. Verificare frane pe stand si test amortizoare = 1h = 71.4 ron
b. ITP 2 ani = 1h = 71.4 ron

PS: Cand am cerut cotatie la MCAR Expozitiei, mi s-a spus ca pierd garantia la motor daca cer sa nu inlocuiasca filtrul de aer, iar manopera pentru punctele 1 si 2 este de 3h = 450 ron.

Recomandarea mea este sa cereti cotatii la mai multe unitati service autorizate; eu mi-am facut deja un clasament: 1. Tiriac Auto Service, 2. Mit Motors, 3. MCAR.

In timp ce cautam astfel de unitati autorizate, am dat peste primul service autorizat Mitsubishi Motors din Romania: http://www.syncro-mitsubishi.ro ; din pacate, acum nu mai este autorizat, dar merita incercat de cei care au scapat de garantie.

Bafta la revizii !

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Oct 05, 2009 8:40 am

QUOTE (nini @ Sep 20 2009, 09:39 PM) ...
bine ca nu avem 7 ani garantie ca altii.

Dar nu te obliga nimeni sa pastrezi garantia. Sa stii ca nu ajungi la inchisoare daca incalci termenii.

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Vin Mai 14, 2010 8:50 am

Se pare ca eu sunt singurul care mai face revizii la 1.6 clasic )

MCAR Expozitiei - 40.000 km
1. Ulei Texaco + filtru de ulei + garnitura = 205 RON
2. Manopera 1.4 ore = 160 RON
3. Filtru aer - nu a necesitat inlocuire
4. Filtru polen - nu a necesitat inlocuire
Total MCAR 365 RON

Ca de obicei, filtrele de aer si polen le-am schimbat singurel , cost de achizitie MCAR: 80 + 120 = 200 RON
Total revizie 40.000 km = 565 RON

Placut surprins de renuntarea practicii abuzive din partea MCAR, de a factura 3 ore de manopera/revizie... iar dupa ce scap de garantie voi beneficia de un pret mai mic pe manopera )

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Mai 14, 2010 10:08 am

QUOTE (ClaudiuS @ May 14 2010, 08:50 AM) Ca de obicei, filtrele de aer si polen le-am schimbat singurel ,

Ce filtre ai cumparat si cat te-au costat ?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Mai 14, 2010 2:57 pm

Cam scump uleiul Claudiu. Nu era mai convenabil sa aduci uleiul tau? Puteai lua un Castrol/Mobil la pret aproape similar. Preturile la filtrul de aer si de polen mi se par surprinzator de mici comparate cu ce imi spuneau in ianuarie la revizie(cand nu s-au inlocuit datorita faptului ca s-au convins si ei ca sunt extrem de curate cele originale- rulaj 12000km...) . Adica sunt comparabile cu preturile din magazine, ceea ce este foarte ok.

Avatar utilizator
ClaudiuS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 21, 2008 11:34 am

Mesaj de ClaudiuS » Sâm Mai 15, 2010 9:41 am

PaulT, cu parere de rau, recunosc ca nu ma pricep la uleiuri de motor... dar sunt dornic sa invat
Pe factura scrie asa: Ulei motor TEXACO, ultra 5w40, cod T5W40-1L; s-au facturat 4 litri la 37.5 ron + tva = 178.5 ron
Fiind inca in garantie, n-am chef de discutii, asa ca i-am lasat sa faca ce vor... estimez ca la urmatoarea revizie o sa treaca 3 ani de la achizitie, asa ca o sa ma duc cu uleiul "meu".
In legatura cu filtrele, am observat ca sunt mai ieftine daca le cumperi cu cateva zile inainte de revizie )
PS: probabil asa este si cu uleiul; o sa rog pe cineva sa ceara o cotatie de la ei, inafara reviziei.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Mai 15, 2010 4:41 pm

Eu m-am dus cu uleiul meu si nu a fost nici o problema(MCar Expozitiei). Nu au nici un motiv sa faca discutii, fiind perfect legal sa il aduci pe al tau(trebuie sa respecti niste norme minime, asta e obligatia ta, brand-ul il poti alege ). Pentru filtre o sa incerc si eu la ei sa vad ce preturi cer.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Sâm Mai 15, 2010 11:48 pm

Am o mare rugaminte la voi.
Ce ulei se pune in motor la cei cu reviziile la 15.000?
Este vreo diferenta de ulei intre cei care aur reviziile la 10k si cei care le au la 15k?
Eu pana acum am pus doar 10W40.

Multumesc

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Mai 20, 2010 6:37 pm

Eu am pus Castrol 5w40. Daca acceptam uleiul lor probabil ca ar fi fost un Texaco, tot 5w40. Mai ales daca il alergi cu siguranta i-ar prinde mai bine un full sintetic in loc de un semi-sintetic(cum e 10w40). Diferenta de pret este mai mica decat diferenta de calitate. Daca nu mai esti in garantie poti trece fara probleme la efectuare revizie la 15.000km. Masina e la fel ca cele la care se recomanda schimbul la 15000....

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Mai 21, 2010 1:44 am

Revizie 30000 km. 582 RON. Operatiile clasice, dar fara filtru polen.

Am acuzat niste chit(z)aieli la suspensia dreapta-spate. Baietii din Tg-Mures au fost extrem de amabili, desi la inceput credeau ca am pitici pe creier, s-au convins ca e ceva dupa un test de drum, iar pe testul de suspensii cica facea mai rau decat pe drum. Au crezut ca e culisantul de la etrier, dar s-a dovedit a nu fi asta. Din pacate ma grabeam, ei au zis ca nu e nimic grav, ca poate e amortizorul, asa ca am lasat-o balta. Azi cel putin nu a sunat. Maine, aproape sigur canta, avand in vedere umeazala de afara.....

Cam multi bani pentru un ulei si 2 filtre, dar in rest e OK.

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator