Pagina 3 din 5

Scris: Lun Iul 11, 2011 1:12 pm
de Flipper
Alinush, ce ulei ai pus in masina, marca ,tip, vascozitate?

Scris: Lun Iul 11, 2011 1:40 pm
de Alinush
ENEOS Premium Hyper 5W40

Scris: Lun Iul 11, 2011 2:09 pm
de Flipper
Se simpte vreo diferenta fata de ce aveai inainte(consum, zgomot motor etc)?

Scris: Lun Iul 11, 2011 3:45 pm
de Alinush
Nu mi-am dat seama. Am mers prea putin cu ea..metalurgiei-grivita(20 min).

Scris: Lun Iul 11, 2011 5:16 pm
de Alinush
Intrebare la filtrul de polen. Sagetile care indica air flow-ul trebuie sa fie indreptate in jos nu?

Scris: Lun Iul 11, 2011 9:23 pm
de nini
da sagetile trebuie sa fie cu varful in jos

Scris: Mar Iul 12, 2011 12:32 am
de wall
Cam cat se poate da in jos usa de la torpedou dupa ce e scoasa din balamale ca sa ai acces la filtrul de polen? Ca la mine abia imi intra mana spre locul in care e filtrul, dar sa mai si misc mana pe acolo....Ma gandesc ca poate usa mea agata undeva si ea ar merge sa fie basculata mai mult.

Scris: Mar Iul 12, 2011 8:06 am
de Alinush
QUOTE (nini @ Jul 11 2011, 09:23 PM) da sagetile trebuie sa fie cu varful in jos
M-am linistit. Asa stiam si eu, dar aveam impresia ca l-au montat invers. Am verificat si era montat bine.
Usa se da cam de tot jos....incape mana fara probleme.
Si pentru ca o poza face cat 1000 cuvinte, de la colegul nini: http://mitsu.ro/forum/index.php?s=&sho...ost&p=60492
http://mitsu.ro/forum/index.php?act=att ... t&id=11576

Scris: Mar Iul 12, 2011 7:51 pm
de wall
Multumesc mult. Eu nu eliberam balamaua de pe dreapta.

Scris: Joi Aug 18, 2011 9:26 am
de DeBogdan
Satul,

Am vazut pe aici impresia generala ca lichidul de frana se schimba la 4 ani sau x0.000 km. Asa cum spunea si Adriancar pe un alt topic, lichidul de frana este higroscopic si in timp acumuleaza apa. Prin acumularea de apa in functionare apar doua efecte:
- Coroziunea componentelor sistemului de franare - ce conduc la blocare pistoane, frecari nedorite, uzura componente - placute/saboti si discuri/tamburi, asta ca sa nu mai vorbim despre situatiile periculoase ce pot aparea de aici;
- Reducerea punctului de fierbere a lichidului de frana. Prin fierbere acesta trece mai repede in stare de vapori, moment in care e ca si cum ati avea aer in sistemul de franare.
De aceea producatorii specifica schimbarea la numar de kilometri sau maxim 2 ani, ca si perioada.