Revizii Lancer Di-d

Intrebari si pareri despre revizii.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Vin Aug 14, 2009 3:09 pm

salu, apropos de revizia de 30 k, mi-am facut acum o luna revizia pt 20 k dar pe la 22 k, aia de la mcar mi-au zis ca ar exista sanse sa-mi refuze garantia/ s-o pierd de la mitsubishi europe pt intarziere dar in fine, totul a decurs ok. am mai facut niste km aici si ieri m-am intors din concediu, un trip in europa cu masina si m-am intors cu ...34 k...sunt nerabdator sa le dau un telefon..haha

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Vin Aug 14, 2009 7:07 pm

QUOTE (teo_paul @ Aug 13 2009, 01:16 PM) Sunt convins ca service-ul din spatele blocului care repara si BMW si Toyota si Logan ar fi schimbat piesele in joaca la juma' de pret. Ba chiar mi-ar rade in nas proprietarul BMW-ului din curte daca ar auzi cati bani am dat...probabil ca era avansul la masina lui 2nd hand din Germania...astia cu masinile lor japo'...:-)


stai linistit ca nici la bmw nu sunt preturi mici, o revizie la un seria 3, 2l diesel la 30000 km costa 2000 lei ( avantajul e ca ei fac prima revizie la 30000 ) dar daca aduni preturile de la revizia de 15000 cu cea de la 30000 tot in jur de 2000 lei iese.

sa nu comparam loganul cu lancerul:
loganul greutate cca 1025 kg lancerul cca 1400 kg.
loganul putere 70-110 cai, lancerul 109 - 140 cai.
si mai sunt alte motive.
eu la logan de ex am schimbat placutele la 35000, iar la lancer probabil ca o sa le schimb la revizia de 30000, adica peste vreo 3000 km.

alti prieteni cu masini din aceeasi clasa cu lanecerul: octavia, megane, 307, au schimbat placutele la 30000 km.

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Vin Aug 14, 2009 11:23 pm

Ce te face sa crezi ca sunt asa mari meseriasi cei care s-au ocupat de masina ta pentru suma asta enorma , fata de aia din spatele blocului ? Oricare ar fi bugetul tau lunar e mult pentru a doua revizie , si cum spunea si chacha , daca faci un calcul cu toate cheltuielile , realizezi ca mai luai una noua cu banii astia.
Crezi ca aia la randul lor , nu fac si ei un ciubuc dupa orele de program ?
Macar ala care se pricepe la mai multe marci , nu te trimite la plimbare cand iti umbla la masina si e constient ca in functie de cum face treaba asa e platit si apreciat .
Pe cand ala meserias de la service-ul " autorizat " , are un salariu fix , si la el functioneaza lozinca specifica romanilor - timpul trece , leafa merge .

Probabil ai deschis postul ca sa aflii cateva pareri , oricare ar fi ele , si nu trebuie sa te deranjeze .
Concluzia e ca este o marca scumpa si e destul de mult pretul reviziei la 30 k
Parca nu se impaca bine raportul ala calitate/pret .
De curiozitate , intreaba cat ar fi costat o revizie de 60 k ( sau la cat e urmatoarea dupa 30 k ). Sa vedem scorul atunci ...

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Sâm Aug 15, 2009 6:12 am

eu deja tremur de nervi cand ma gandesc ca si eu am fost taxat cu 1250 RON la prima revizie si atentie nu am schimbat placutele de frana ... si ma gandesc ca atunci cand am cumparat masina mi s-a spus ca o revizie o sa fie maxim 700-800 RON ... deci sa puneti bani deoparte pentru cand va trebui sa schimbam discurile de frana sau cureau de transmisie, sa vezi acolo preturi de zici ca ai cumparat cine stie ce nava spatiala de la NASA.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Sâm Aug 15, 2009 8:04 am

Eu nu pot sa inteleg cum de platiti sumele astea astronomice la revizii fara sa va ridicati niciun semn de intrebare.?!?
La masina din semnatura am facut 2 revizii: la 20.000 si la 40.000km unde s-au schimbat aceleasi lucruri: filtru aer, filtru combustibil, filtru polen, ulei
Mobil 1 rally formula 5W50 supersyn 4.6l. Preturile au fost de 620 lei la 20.000km si 830 lei la 40.000km, diferenta fiind data de evolutia preturilor la piese si un timp mai lung de manopera la a doua revizie deoarece s-au mai verificat unele chestii.
Intre timp am schimbat placutele de frana pe fata la 33.000km si m-a costat 380 lei cu tot cu montaj si am luat un set de stergatoare Valeo de la ei cu 130 lei.
Toate astea sunt valabile pentru dealer-ul Iricad Galati.

Trage-ti voi concluziile!

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Sâm Aug 15, 2009 11:44 am

Concluzia este ca astea sunt preturile la varianta pe benzina, deci nu ai obtinut tu un pret diferit fata de altii. Totusi, mai intreb o data, de ce luati placutele de frana de la ei? Mie mi-au zis ca trebuiesc schimbate la prima revizie si am refuzat pretul lor de 450 ron cu tot cu montaj, si le-am schimbat la 25 mii pana la urma cu cat credeti? 130 ron cu tot cu montaj (mintex)

La 30 mii km m-a costat 11,5 mil revizia dar uleiul l-am cumparat eu(40ron litrul, fata de 75).

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Dum Aug 16, 2009 7:58 am

Speedy, nu pot sa cred ca poti afirma ca ?astea sunt preturile la benzina?. Sa o luam logic: eu am dat pe revizie 830 si la diesel a fost 1300. Pe ulei am platit 250 lei (l-am luat eu) si nu cred ca uleiul la diesel este mai scump. Deci, ar insemna ca diferenta de 470 lei o reprezinta preturile diferite la filtre si manopera sa spunem, cu toate ca timpul alocat reviziei este acelasi la ambele motoare. Sa inteleg ca filtrele la diesel sunt aproape duble ca si pret decat cele la benzina?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Aug 16, 2009 10:35 pm

allexino, tie ti-au schimbat si filtrul de combustibil la revizia de 20000?
si pe mine la 15000 m-a costa revizia 620 lei plus uleiul pe care l-am cumparat eu, iar din suma asta jumatate a fost costul manoperei ( de fapt costul parcarii in curtea service-ului ca revizia a durat 45 min si ei au taxat 3 ore, dar deja asta e alta problema discutata ), la benzinare costul reviziei este mult mai mic fata de diesel, pentru ca la diesel se schimba filtrul de ulei care este scump.

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Lun Aug 17, 2009 6:10 am

Da, l-au schimbat ca am cerut eu!

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Aug 17, 2009 8:43 am

QUOTE (SickneS @ Aug 15 2009, 06:12 AM) eu deja tremur de nervi cand ma gandesc ca si eu am fost taxat cu 1250 RON la prima revizie si atentie nu am schimbat placutele de frana ... si ma gandesc ca atunci cand am cumparat masina mi s-a spus ca o revizie o sa fie maxim 700-800 RON ... deci sa puneti bani deoparte pentru cand va trebui sa schimbam discurile de frana sau cureau de transmisie, sa vezi acolo preturi de zici ca ai cumparat cine stie ce nava spatiala de la NASA.

vezi ca am eu in jurnalul meu de bord cateva povesti despre revizie.... poate te ajuta.....

QUOTE (allexino @ Aug 16 2009, 07:58 AM) Speedy, nu pot sa cred ca poti afirma ca ?astea sunt preturile la benzina?. Sa o luam logic: eu am dat pe revizie 830 si la diesel a fost 1300. Pe ulei am platit 250 lei (l-am luat eu) si nu cred ca uleiul la diesel este mai scump. Deci, ar insemna ca diferenta de 470 lei o reprezinta preturile diferite la filtre si manopera sa spunem, cu toate ca timpul alocat reviziei este acelasi la ambele motoare. Sa inteleg ca filtrele la diesel sunt aproape duble ca si pret decat cele la benzina?

eu am dat cand am facut revizia la dizel ( prima revizie ) 936 ron ...parca asa tin minte ...

Scrie răspuns

Înapoi la “Revizii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori