Revizii Lancer Clasic 1.6
Salut, am atasat un deviz pentru prima revizie a unui Lancer 1.6. Tocmai am aflat ca este nevoie doar de 3l de ulei nu 6 cum e trecut pe deviz. Va voi tine la curent.
Aici aveti si caracteristicile uleiului INEO MC3 Total Quartz: http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 2/5832.pdf
Aici aveti si caracteristicile uleiului INEO MC3 Total Quartz: http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... 2/5832.pdf
- Fişiere ataşate
-
- factura_prima_revizie_lancer_clasic.jpg (243.6 KiB) Vizualizat de 6681 ori
Ieri am fost la prima revizie, m-a costat 211E pana la urma, au schimbat filtre, uleiul, au pus Total Activa 7000 10w, prima data au crezut ca e vorba despre Lancer diesel si de aceea tariful din deviz a fost mai mare.
Revizia a fost facuta la o reprezentanta Mitsubishi din apropierea Parisului. Mi-au spus ca filtrul de ulei e acelasi ca la Colt.
Erau mirati pentru ca nu cunosteau modelul asta de Lancer, in Franta nu s-a comercializat.
Pretul mi s-a parut ok, mai ales ca e in garantie si e obligatoriu sa treci pe la reprezentanta. Din cate am vazut doar manopera este 115E.
Diferenta dintre 5w si 10w este la rece, la -30 de grade uleiul 5w este mai fluid. In general nu cred ca iarna asta voi ajunge la temperaturi intre -30 si -20 de grade. O tin intr-o parcare subterana cu temperaturi intre 10-15 grade. Eventual iarna viitoare la urmatoarea revizie o sa fiu mai atent si sa le spun sa foloseasca ulei 5w. In general prin Franta se foloseste ulei Esso si Total. Sincer cred ca folosirea de ulei Mobil sau Castrol face bine doar la psihic . In general trebuie cautat cel mai bun raport calitate/pret.
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
O comparatie interesanta intre cateva uleiuri auto.
Revizia a fost facuta la o reprezentanta Mitsubishi din apropierea Parisului. Mi-au spus ca filtrul de ulei e acelasi ca la Colt.
Erau mirati pentru ca nu cunosteau modelul asta de Lancer, in Franta nu s-a comercializat.
Pretul mi s-a parut ok, mai ales ca e in garantie si e obligatoriu sa treci pe la reprezentanta. Din cate am vazut doar manopera este 115E.
Diferenta dintre 5w si 10w este la rece, la -30 de grade uleiul 5w este mai fluid. In general nu cred ca iarna asta voi ajunge la temperaturi intre -30 si -20 de grade. O tin intr-o parcare subterana cu temperaturi intre 10-15 grade. Eventual iarna viitoare la urmatoarea revizie o sa fiu mai atent si sa le spun sa foloseasca ulei 5w. In general prin Franta se foloseste ulei Esso si Total. Sincer cred ca folosirea de ulei Mobil sau Castrol face bine doar la psihic . In general trebuie cautat cel mai bun raport calitate/pret.
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
O comparatie interesanta intre cateva uleiuri auto.
Diferenta de vascozitate la rece exista si la + 10 grade intre 5w si 10w. O alta diferenta foarte importanta este ca 10w-urile sunt in 99% din cazuri semisintetice, in timp ce 5w sunt full sintetice. Foarte interesant testul comparitiv. Uleiurile care au iesit cel mai bine nici nu le-am vazut prin RO...
Ehh, eu pe multe forumuri am tot zis ca din unii vorbeste marketingul, dar lumea era prea orbita. Efectiv era convinsa ca motorul lui e mai bun, mai silentios, ca tine mai mult, ca consuma mai putin, doar pentru a bagat bani mai multi intr-un ulei cu nume bengos pus intr-o cutie S.F...deci automat el deja era in alta clasa fata de restul care bagau bani in uleiuri "inferioare".
Asta e...cateodata diferenta intre o turma de oi o gramada de oameni cu bani in buzunar e.....infima.
Asta e...cateodata diferenta intre o turma de oi o gramada de oameni cu bani in buzunar e.....infima.
Sincer cred ca driverx are dreptate. Probabil ca daca am fi locuit undeva in Siberia aveam toti 5w in motor. Uleiul trebuie sa aiba o alta proprietate importanta, sa nu "fuga" de pe metal atunci cand acesta e incalzit. Inainte am avut un Peugeot 406, masina are 160.000km si merge impecabil, am folosit uleiuri Total si Esso 10 w 40. Din cate am vazut la 406, motorul se incalzea foarte tare, regimul termic normal de functionare era foarte ridicat, vara cel putin pornea electroventilatorul des in oras. Revizia asta raman cu 10 w si apoi vad daca trec pe 5w. Ar fi interesant de stiut ce ulei a avut din fabrica.
Fisierul pe care l-am adaugat cu testul de performanta al uleiurilor e facut in Canada. E drept ca atunci cand fugi cu SUV-ul prin padure dupa reni iti trebuie un ulei bun )
Fisierul pe care l-am adaugat cu testul de performanta al uleiurilor e facut in Canada. E drept ca atunci cand fugi cu SUV-ul prin padure dupa reni iti trebuie un ulei bun )
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori