Revizie Colt
Salut,
Alaltaieri am facut revizia de 1 an la CZ3 (nu am decat 12.180 km parcursi) in service-ul MCAR si s-au efectuat urmatoarele operatii:
- inlocuire filtru ulei + ulei motor
Aici imi pusesera Texaco fara sa ma intrebe, cica trebuia sa specific eu, eu nu am stiut de treaba asta, ma gandeam ca or sa-mi puna tot Mobil 1, asa ca i-am pus sa-l dea jos...sorry.
Am vrut Mobil 1 (0w40), nu aveau pe stoc, mi-au pus (5w40), bun si asta, dar nu Texaco, asa ca nu uitati sa pecificati ce ulei doriti in masina.
De asemenea si pentru Mobil 1 (5w40) sunt doua optiuni: la cutie (ceva mai scump) si...nu mai stiu cum i-au zis...am pus la cutie.
Au facturat 5l, probabil ca atat intra, nu am stat sa numar bidonasele.
- inlocuire filtru polen
Puteai planta flori in el, era mai imbacsit decat cel de aer, se simte ca l-am schimbat, parca si AC-ul e mai eficient.
- inlocuire filtru de aer
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit = NU, nu a fost cazul, am lipsit la faza asta dar oricum astea le mai verificasem cu ceva timp inainte.
As vrea sa stiu de la cei care au efectuat prima revizie, daca in afra de ulei si filtre, s-au verificat urmatoarele :
- jocuri pedale, cursa frana de mana
- stare burdufuri protectie articulatii
- stare placute frana, saboti frana
- stare articulatii
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul
- inspectie anticoroziune caroserie
- stare anvelope, corectare presiune
- geometrie
Durata : 2h si 40 de minute
Scorurile sunt urmatoarele (TVA inclus).
Filtru aer = 52.52 RON
Filtru clima = 91.56 RON
Filtru ulei = 30.07 RON
Ulei Mobil Synt S 5w40 5 litri = 213.07 RON
Manopera 2h40min = 156.63 RON
Pret total cu TVA = 543.85 RON
La asta am mai adaugat:
- sigla Mitsubishi = 42.11 RON
- Aditiv curatare SS. Alimentare Benzina Mitsu = 67.38 RON
- Debacterizare climatizare = 81.5 RON (spray = 55.39 RON, manopera (40 min) = 26.11 RON)
Alaltaieri am facut revizia de 1 an la CZ3 (nu am decat 12.180 km parcursi) in service-ul MCAR si s-au efectuat urmatoarele operatii:
- inlocuire filtru ulei + ulei motor
Aici imi pusesera Texaco fara sa ma intrebe, cica trebuia sa specific eu, eu nu am stiut de treaba asta, ma gandeam ca or sa-mi puna tot Mobil 1, asa ca i-am pus sa-l dea jos...sorry.
Am vrut Mobil 1 (0w40), nu aveau pe stoc, mi-au pus (5w40), bun si asta, dar nu Texaco, asa ca nu uitati sa pecificati ce ulei doriti in masina.
De asemenea si pentru Mobil 1 (5w40) sunt doua optiuni: la cutie (ceva mai scump) si...nu mai stiu cum i-au zis...am pus la cutie.
Au facturat 5l, probabil ca atat intra, nu am stat sa numar bidonasele.
- inlocuire filtru polen
Puteai planta flori in el, era mai imbacsit decat cel de aer, se simte ca l-am schimbat, parca si AC-ul e mai eficient.
- inlocuire filtru de aer
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit = NU, nu a fost cazul, am lipsit la faza asta dar oricum astea le mai verificasem cu ceva timp inainte.
As vrea sa stiu de la cei care au efectuat prima revizie, daca in afra de ulei si filtre, s-au verificat urmatoarele :
- jocuri pedale, cursa frana de mana
- stare burdufuri protectie articulatii
- stare placute frana, saboti frana
- stare articulatii
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul
- inspectie anticoroziune caroserie
- stare anvelope, corectare presiune
- geometrie
Durata : 2h si 40 de minute
Scorurile sunt urmatoarele (TVA inclus).
Filtru aer = 52.52 RON
Filtru clima = 91.56 RON
Filtru ulei = 30.07 RON
Ulei Mobil Synt S 5w40 5 litri = 213.07 RON
Manopera 2h40min = 156.63 RON
Pret total cu TVA = 543.85 RON
La asta am mai adaugat:
- sigla Mitsubishi = 42.11 RON
- Aditiv curatare SS. Alimentare Benzina Mitsu = 67.38 RON
- Debacterizare climatizare = 81.5 RON (spray = 55.39 RON, manopera (40 min) = 26.11 RON)
QUOTE (COObra)QUOTE inlocuire filtru de aer
:shock: matale nu ai K&N?
QUOTE inlocuire filtru polen
unde mama zmeilor e plantat asta? sa im mai inspectez si eu cu compresorul de aer.
ba da, dar la revizie il avem in portabagaj...
la revizie il pui la loc pe cel original, asta daca nu vrei sa-ti pierzi garantia la motor, vb f serios.
filtru de polen e sub torpedou, sunt niste cleme si se poate trage afara.
:shock: matale nu ai K&N?
QUOTE inlocuire filtru polen
unde mama zmeilor e plantat asta? sa im mai inspectez si eu cu compresorul de aer.
ba da, dar la revizie il avem in portabagaj...
la revizie il pui la loc pe cel original, asta daca nu vrei sa-ti pierzi garantia la motor, vb f serios.
filtru de polen e sub torpedou, sunt niste cleme si se poate trage afara.
QUOTE (mbc)ce este k&n?
nu radeti, pentru ca nu stiu ce inseamna...
si de ce tb sa il montezi cand mergi la revizie? ce se poate intampla cu garantia?
un filtru de aer sport.
nu trebuie sa il montezi cand mergi la revizie.
tu pe masina ai filtru stock ca toti ceilalti, unii dintre noi si-au schimbat filtrul original cu un filtru sport k&N care e ok dar este posibil ca dealerul sa nu il accepte si atunci e bine sa lasi masina asa cum este sau daca totusi vrei un pic de performanta in plus, ma refer la demaraj + un consum un pic mai mare, il poti pune tu cu manutza...dar la revizie e bine sa il ai pe cel original sub capota ca sa nu existe discutii.
Numai bine!
nu radeti, pentru ca nu stiu ce inseamna...
si de ce tb sa il montezi cand mergi la revizie? ce se poate intampla cu garantia?
un filtru de aer sport.
nu trebuie sa il montezi cand mergi la revizie.
tu pe masina ai filtru stock ca toti ceilalti, unii dintre noi si-au schimbat filtrul original cu un filtru sport k&N care e ok dar este posibil ca dealerul sa nu il accepte si atunci e bine sa lasi masina asa cum este sau daca totusi vrei un pic de performanta in plus, ma refer la demaraj + un consum un pic mai mare, il poti pune tu cu manutza...dar la revizie e bine sa il ai pe cel original sub capota ca sa nu existe discutii.
Numai bine!
Am facut si eu revizia la un COLT.Am avut aceeasi problema cu uleiul.......am avut MOBIL bagat tot de ei la prima revizie si apoi mi-au bagat TEXACO fara
sa ma intrebe daca vreau.M-au convins sa il incerc parca se comporta mai bine decat MOBIL-ul. Cel putin stiu ca nu este facut in TURCIA...... dupa cum mi-a deschis ochii un prieten ce mi-a aratat la un moment dat intr-un service etichetele de MOBIL 1 unde scria mare "made in Turkey"
sa ma intrebe daca vreau.M-au convins sa il incerc parca se comporta mai bine decat MOBIL-ul. Cel putin stiu ca nu este facut in TURCIA...... dupa cum mi-a deschis ochii un prieten ce mi-a aratat la un moment dat intr-un service etichetele de MOBIL 1 unde scria mare "made in Turkey"
- cama_mivec
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Aug 16, 2007 1:54 am
[font=Arial:f4a69b6f92] [/font:f4a69b6f92]
salut,
am achizitionat si eu de curand un coolt cz3, 1.5 si o mica problemutza din clipa in care am luat imi scartie discul de frana (placute) pe fata stanga si nu stiu ce sa fac( acum am app 3k km), sa ma duc la mcar pt o verificare sau sa astept revizia de de 15k?!
:?
salut,
am achizitionat si eu de curand un coolt cz3, 1.5 si o mica problemutza din clipa in care am luat imi scartie discul de frana (placute) pe fata stanga si nu stiu ce sa fac( acum am app 3k km), sa ma duc la mcar pt o verificare sau sa astept revizia de de 15k?!
:?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori