Polish Faruri

Totul despre tehnica de polish-are
Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mie Mar 25, 2009 9:53 pm

poate doar le curata de insectele lipite..pe cand eu vreau sa le reconditionez ..dar nu strica o intrebare

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Mar 26, 2009 10:15 am

Vorbeam de geamuri, nu de parbrize. Adica alea din lateral pe care se uita pasagerii. Ma duc mai incolo la hangar si intreb.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Mar 27, 2009 11:04 am

Am trecut pe la hangar dar nu l-am gasit pe seful de atelier. In schimb, erau intinse pe bancul de lucru mai multe discuri de smirghel f. fin, niste discuri de pisla si un bidon pe care scria LI Finish. Banuiesc ca se dau cu smirghel si pe urma cu pisla si LI Finish d-ala.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Vin Mar 27, 2009 12:03 pm

cam asa e operatiunea...intreaba daca nu vand niste finish de ala

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Mar 27, 2009 12:18 pm

da aparatul de invarte discul?.....ce natie e?....la ce turatie?
si eventual daca reusesti sa aflii si granulatia la smirghel ar fi super.
multumesc,

Avatar utilizator
Ady
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 25, 2007 9:31 pm

Mesaj de Ady » Sâm Mar 28, 2009 11:11 am

QUOTE (COObra @ Mar 27 2009, 12:18 PM) da aparatul de invarte discul?.....ce natie e?....la ce turatie?
si eventual daca reusesti sa aflii si granulatia la smirghel ar fi super.
multumesc,


Smirghelul cel mai utilizat este cel de 2000. De obicei granulatia o adaptezi dupa cat de zgariata este suprafata pe care vrei sa lucrezi. Masina mea de polishat are 6 trepte (este profesionala) iar turatia pleaca de la 600 rpm (treapta 1) si ajunge la 3000 rpm max (treapta 6).

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Sâm Mar 28, 2009 4:31 pm

am vorbit azi cu seful de la tinichigerie si el mi-a sugerat sa nu-mi fac polish pentru ca nu rezista foarte mult.2-3 luni maxim in functie de vreme si de cate drumuri bagi in afara orasului.
el si-a dat cu lac pe farurile de la Bmw si arata ca noi si dupa 5 luni.probabil mai la sf saptamanii viitoare o sa aplic si eu aceasta operatiune si o sa vad diferentele mai bine.eventual niste poze
nu stiu ce fac de lac a folosit, dar daca mai sunt si altii interesati o sa-l intreb

Avatar utilizator
Auto Detailing
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 23, 2009 9:35 pm

Mesaj de Auto Detailing » Vin Iul 10, 2009 10:36 pm

NU iti recomand sa lacuiesti farurile! Poti eventual sa aplici o folie de protectie transparenta, incolora sau colorata pentru protectie :****** , pe care o dezlipesti oricand doresti.

Referitor la polish-ul farurilor, pentru incepatori recomand o solutie de la Meguiar's : http://meguiars.store.ro/PLAST-X/G12310 , care curata si lustruieste plasticul farului in acelasi timp.

Cei avansati pot folosi masina de polishat si un polish cu abrazivitate medie, dar trebuie foarte multa atentie deoarece se poate incalzi plasticul, urmarile fiind craparea sau topirea lui.

Avatar utilizator
biehood
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 09, 2010 11:08 pm

Mesaj de biehood » Dum Ian 10, 2010 6:34 pm

Salutare, am aceasi problema cu farurile si am tot cautat pe net un mod de a rezolva problema. Rezultatele cautarii sunt urmatoarele:
1. parerea multor persoane de specialitate este ca nu trebuie folosit lacul pe suprafata de plastic a farului deci din partea mea iese din discutie lacul
2. varianta super ieftina in caz ca farul este doar matuit si nu prezinta zgarieturi adanci ar fi folosirea pastei de dinti impreuna cu o bucata de bumbac si multa munca fizica, rezultatele spun unii sunt multumitoare si eu am de gand sa probez pe un colt al farului sa vedem ce si cum.
3. o varianta putin mai scumpa dar care de asemenea implica munca fizica este folosire unor creme speciale de polishat precum Xerapol care ar costa pana in 50 ron si in functie de adancimea zgarieturilor smirghel de 2000 2500 sau 3000 cu care se pregateste farul udand in permanenta farul.Dupa operatiunea de smirgheluire farul va rezulta mai mat ca inainte dar se pare ca asa este normal dupa care vom folosi xerapol aplicat cu o bucata de pasla, in functie de rezultate se poate aplica Xerapol succesiv pana cand sunteti multumit de rezultat.
4.varianta rofesionala lipsita de munca si responsabilitati este apelarea la personal specializat care va implica costuri de 50 pana la 250 ron functie de resedinta.

Voi incerca prima data pasta de dinti si dupa, Xerapol si o sa va tin la crent cu rezultatele.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Dum Ian 10, 2010 10:01 pm

Eu iti recomand varianta 3, dar poti sa o faci si fara sa folosesti smirghelul daca farul nu arata foarte rau. Pasta polish nu trebuie sa iei in cantitate foarte mare. E suficient sa mergi la un atelier care prepara vopsele si iti vor da ei o pasta buna in cantitate suficienta pentru doua faruri. Cu aceasta varianta vei avea si o satisfcatie mai mare decat cu versiune 4

Scrie răspuns

Înapoi la “Polish”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori