Curatat/spalat Motor
Salutare,
De ceva timp m-am tot gandit sa-mi spal motorul( 4g63 Outlander I) intrucat e foarte murdar : m-am documentat despre, cum si daca este sau nu bine sa-l spal(ud).....mentionez ca am mai spalat de nenumarate ori( la spalatorie sub jet) motor de mercedes 2,2d si n-am intampinat nici o problema, merge perfect...dar din cate am citit benzinarele sunt mai "sensibile" la capitolul asta ba nu se spala deloc, ba se spala la relanti etc....in cele din urma am cumparat un spray de curatat motorul (produs italy), perii etc.....
Acestea fiind spuse am in minte 3 variante : dupa ce dau cu spray, perie etc - cu abur
-cu apa fara jet cu furtunul de gradina
-cu aparatul cu presiune
Daca a mai spalat/curatat cineva acest tip de motor sau orice alt tip de benzinar, rog sa-mi impartaseasca cateva sfaturi, indicatii, motive pro si contra
De ceva timp m-am tot gandit sa-mi spal motorul( 4g63 Outlander I) intrucat e foarte murdar : m-am documentat despre, cum si daca este sau nu bine sa-l spal(ud).....mentionez ca am mai spalat de nenumarate ori( la spalatorie sub jet) motor de mercedes 2,2d si n-am intampinat nici o problema, merge perfect...dar din cate am citit benzinarele sunt mai "sensibile" la capitolul asta ba nu se spala deloc, ba se spala la relanti etc....in cele din urma am cumparat un spray de curatat motorul (produs italy), perii etc.....
Acestea fiind spuse am in minte 3 variante : dupa ce dau cu spray, perie etc - cu abur
-cu apa fara jet cu furtunul de gradina
-cu aparatul cu presiune
Daca a mai spalat/curatat cineva acest tip de motor sau orice alt tip de benzinar, rog sa-mi impartaseasca cateva sfaturi, indicatii, motive pro si contra
Clar fara presiune, sub nici o forma cu motorul pornit. Spray (sau pensula si motorina), perie, carpa, repeta e metoda prin care imi curat eu motorul, dar al meu nu este extrem de murdari, se pastreaza curatel de la an la an.
Evita sa dai pe mufe, senzori, cabluri. Dupa ce se usuca natural, dai o tura cu masina sa fii sigur ca se evapora apa de peste tot.
Evita sa dai pe mufe, senzori, cabluri. Dupa ce se usuca natural, dai o tura cu masina sa fii sigur ca se evapora apa de peste tot.
QUOTE (Alex44 @ Aug 23 2013, 11:24 AM) Clar fara presiune, sub nici o forma cu motorul pornit. Spray (sau pensula si motorina), perie, carpa, repeta e metoda prin care imi curat eu motorul, dar al meu nu este extrem de murdari, se pastreaza curatel de la an la an.
Evita sa dai pe mufe, senzori, cabluri. Dupa ce se usuca natural, dai o tura cu masina sa fii sigur ca se evapora apa de peste tot.
Multumesc Alex44, nici mie nu-mi prea "facea cu ochiu' " treaba cu presiunea fiind un motor fara prea multe plastice de protectie....
Evita sa dai pe mufe, senzori, cabluri. Dupa ce se usuca natural, dai o tura cu masina sa fii sigur ca se evapora apa de peste tot.
Multumesc Alex44, nici mie nu-mi prea "facea cu ochiu' " treaba cu presiunea fiind un motor fara prea multe plastice de protectie....
Eu mi-am spalat saptamana trecuta motorul la CZT si n-am observat nici o problema. Eu am apelat la o spalatorie pentru acest lucru, dar din cate am observat se face in felul urmator:
- acoperi mufele expuse si parte electronica(baterie) cu o folie sau ceva
- se spala fara jet cu presiune
- daca ai aparat din ala de suflat e indicat sa suflii motorul cu aer dupa spalare, dar nici ala sa nu aiba o presiune foarte mare
Oricum daca e foarte cald se va usca de la sine foarte repede.
- acoperi mufele expuse si parte electronica(baterie) cu o folie sau ceva
- se spala fara jet cu presiune
- daca ai aparat din ala de suflat e indicat sa suflii motorul cu aer dupa spalare, dar nici ala sa nu aiba o presiune foarte mare
Oricum daca e foarte cald se va usca de la sine foarte repede.
multumesc pentru sfaturi, pareri; in acelasi timp va spun si deznodamantul "tentativei" mele.....dupa ce am mers "cuminte" vreo 3 km sa se incalzeasca usor motorul, m-am echipat cu spray-ul, cif, apa calduta, niste perii si carpe curate.....am inceput cu spray + frecat perie....deloc satisfacator...am trecut la curatat capacele recipientelor lichide(parbriz, lichid frana etc) cu Cif, rezultate bune....chestia asta m-a incurajat asa ca am trecut la plastice, furtune cu sprayul, carpe si apa din galeata....frectie picior de lemn....nu m-am incumetat sa pun nici furtunul fara presiune dupa cate am citit pe net...dar ma tenteaza
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori