Vine Iarna
QUOTE (Hyp @ Sep 23 2010, 11:53 AM) ...montat stergatoare Bosch AeroTwin ..silentioase si impecabile...
Grija cu stergatoarele alea ca le distrugi repede. Aerotwin nu le-as recomanda decat vara, sunt mult mai moi decat celelalte si iarna le faci franjuri mai repede. Recomand stergatoare ordinare de 10 lei, schimbate 2 seturi pe iarna. Rezista mai mult si poate chiar fac uneeori treaba mai buna si nici nu plangi dupa mai multi bani.
Grija cu stergatoarele alea ca le distrugi repede. Aerotwin nu le-as recomanda decat vara, sunt mult mai moi decat celelalte si iarna le faci franjuri mai repede. Recomand stergatoare ordinare de 10 lei, schimbate 2 seturi pe iarna. Rezista mai mult si poate chiar fac uneeori treaba mai buna si nici nu plangi dupa mai multi bani.
- razvan2354
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm
Glicerina boraxata pentru chedere, si Antigrip pentru incuietori. Asta fiind un praf de grafit pe care mi l-a vandut un nene ce facea dubluri la chei. Merge la orice fel de butuc si are avantajul ca nu se usuca in timp ca vaselina.
Ca stergatoare ca veni vorba mai sus, am luat niste Champion acum un an si vad ca se tin bine. Am incercat totusi sa nu le folosesc pe parbrizul inghetat ca nu tin loc de razuitoare.
Ca stergatoare ca veni vorba mai sus, am luat niste Champion acum un an si vad ca se tin bine. Am incercat totusi sa nu le folosesc pe parbrizul inghetat ca nu tin loc de razuitoare.
La capitolul stergatoare ma pot lauda si acum cu un set cumparat anul trecut cu vreo 12 ron de la un magazin "PIESE AUTO IMPORT DACIA"...jantele si cauciucurile au ajuns....sa vdm cum se comporta tractorul la minus cate mii de grade vor fi si iarna asta.
P.S: Mi-am pregatit si lopata, ca anul trecut fara ea nu as fi reusit sa scot masina din parcare cu toate cauciucurile de iarna posibile.
P.S: Mi-am pregatit si lopata, ca anul trecut fara ea nu as fi reusit sa scot masina din parcare cu toate cauciucurile de iarna posibile.
In cinci ani de cand am masina, nu mi-au inghetat niciodata chederele si masina a fost tinuta numai afara si a rulat aproape in fiecare zi. Din punctul meu de vedere, solutia de dat pe chedere este inutila.
Ca pregatire de iarna, am luat anvelope Pirelli snowsport pe fata si Continental wintersport spate, toate cu runflat si cu protectie janta ca sa fiu sigur ca nu termin iarna cu galme sau cu jantele patrate.
Pentru motor (tot ce inseamna furtunase, contacte electrice), balamale usi si alte locuri care pot tine umezeala, am folosit WD 40.
Lopata de metal pentru ca porcarii de plastic am rupt vreo 2 pana acum (exista unele de metal rabatabile, de campanie). Lanturi am folosit o singura data si desi aveau protectie de cauciuc, am zgariat foarte tare jantele, asa ca nu o sa le mai folosesc niciodata.
Ca pregatire de iarna, am luat anvelope Pirelli snowsport pe fata si Continental wintersport spate, toate cu runflat si cu protectie janta ca sa fiu sigur ca nu termin iarna cu galme sau cu jantele patrate.
Pentru motor (tot ce inseamna furtunase, contacte electrice), balamale usi si alte locuri care pot tine umezeala, am folosit WD 40.
Lopata de metal pentru ca porcarii de plastic am rupt vreo 2 pana acum (exista unele de metal rabatabile, de campanie). Lanturi am folosit o singura data si desi aveau protectie de cauciuc, am zgariat foarte tare jantele, asa ca nu o sa le mai folosesc niciodata.
Eu am de schimbat jantele si anvelopele si sa pun lichid de parbriz adecvat. Dar pana la schimbatul anvelopelor mai este mult. La noi iarna vine in ianuarie si tine 2 luni )
Bateria e ok, antigel nu e cazul pt ca e in sevice buburuza si o sa puna ei G12, iar de lanturi nu am nevoie pentru ca in Bihor nu ninge atat de mult. Nu strica un aditiv de benzina indiferent daca e vara sau iarna. E bine sa ai la tine un instrument de curatat gheata de pe parbriz si luneta in cazuri extreme(desi nu sunt bune)
Cu lopata si nisipul imi ocup portbagajul degeaba, masina sta numai in garaj, iarna merg mai mult pe jos pt ca imi place frigul, iar vara merg cu masina sa scap de caldura:P
Bateria e ok, antigel nu e cazul pt ca e in sevice buburuza si o sa puna ei G12, iar de lanturi nu am nevoie pentru ca in Bihor nu ninge atat de mult. Nu strica un aditiv de benzina indiferent daca e vara sau iarna. E bine sa ai la tine un instrument de curatat gheata de pe parbriz si luneta in cazuri extreme(desi nu sunt bune)
Cu lopata si nisipul imi ocup portbagajul degeaba, masina sta numai in garaj, iarna merg mai mult pe jos pt ca imi place frigul, iar vara merg cu masina sa scap de caldura:P
QUOTE (AndreiS @ Oct 18 2010, 11:10 PM) Ca pregatire de iarna, am luat anvelope Pirelli snowsport pe fata si Continental wintersport spate, toate cu runflat si cu protectie janta ca sa fiu sigur ca nu termin iarna cu galme sau cu jantele patrate.
ti-ai montat si sistem de masurare presiune in pneuri?
ti-ai montat si sistem de masurare presiune in pneuri?
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Pentru ca tot vine iarna... am gasit niste cauciucuri Nankang SV-1 rulate o iarna de un prieten. Mi le da cu 700 de ron pe toate 4. Inca mai au tepii pe lateral. Sunt in stare foarte buna. Credeam ca sunt noi, daca nu mi-ar fi zis altceva. Ce parere aveti despre ele ? Mentionez ca sunt pe 18. pe tyre test am vazaut scoruri de peste 4 stele. Sunt poduse in China. Cateva linkuri:
http://www.tyretest.com/pkw_winterreife ... index.html
http://www.nankang.com.tw/home.php?fn=e ... =11&pno=19
Dimensiunile sunt: 245 / 40 r18
Astept sfaturi.
http://www.tyretest.com/pkw_winterreife ... index.html
http://www.nankang.com.tw/home.php?fn=e ... =11&pno=19
Dimensiunile sunt: 245 / 40 r18
Astept sfaturi.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori