Distributie
mie cei de la MCar mi-au spus ca la outlander daca se rupe cureaua poate sa ma coste intre 1500-5000 euro in functie de momentul in care se rupe. in functie de pozitia pistoanelor stricaciunile sunt mai mari sau mai mici.
o alta idee ar fi cand trebuie schimbata acea curea impreuna cu rolele si intinzatorul unii zi ca la 90.000 altii la 120.000
eu am facut distributia la 90.000 si imi pare rau pt ca nici cureau si mai ales rolele nu aveau uzura sau joc pt a justifica inlocuirea la 90.000 km, cred ca la 120.000 e mai ok.
o alta idee ar fi cand trebuie schimbata acea curea impreuna cu rolele si intinzatorul unii zi ca la 90.000 altii la 120.000
eu am facut distributia la 90.000 si imi pare rau pt ca nici cureau si mai ales rolele nu aveau uzura sau joc pt a justifica inlocuirea la 90.000 km, cred ca la 120.000 e mai ok.
- mayer_maryus
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm
o curea se schimba la 60k oameni buni, dar ea poate sa tina si 200k , te risti ? eu nu ma risc:D
in cea mai buna situatie strambi supape , asta din pacate se intampla mai rar
in cea mai rea situatie poti sa iti cumperi alt motor (situatie vazuta de mine : pistoane, bloc motor spart din cauza unei biele, chiuluasa praf) ...
daca te apuci sa cumperi distributia sau mai bine spus chitul de distributie ( curea, rola de ghidaj, rola intinzatoare si pompa de apa (daca e cazul sau mai bine spus daca se afla pe distributie sau este antrenata de cureaua de distributie este obligatoriu sa o cumperi) si nu vrei sa cumperi de ma m-car te sfatuiesc sa cauti kit skf
iar daca tot schimbi astea, si mai ai vro 100-200 roni cumpara si cureaua de agregate ca tot o da jos sa umble la distributie
sper ca ti-am fost de ajutor
in cea mai buna situatie strambi supape , asta din pacate se intampla mai rar
in cea mai rea situatie poti sa iti cumperi alt motor (situatie vazuta de mine : pistoane, bloc motor spart din cauza unei biele, chiuluasa praf) ...
daca te apuci sa cumperi distributia sau mai bine spus chitul de distributie ( curea, rola de ghidaj, rola intinzatoare si pompa de apa (daca e cazul sau mai bine spus daca se afla pe distributie sau este antrenata de cureaua de distributie este obligatoriu sa o cumperi) si nu vrei sa cumperi de ma m-car te sfatuiesc sa cauti kit skf
iar daca tot schimbi astea, si mai ai vro 100-200 roni cumpara si cureaua de agregate ca tot o da jos sa umble la distributie
sper ca ti-am fost de ajutor
la majoritatea motoarelor producatorul specifica nr. de km cand se face schimbul - de obicei 60.000km sau 3 ani si include curea distributie, curea alternator - AC, role, role intinzatoare, eventual pompa apa pt. unele modele. Interesant e ca la fosta Nubira pt. modelele vandute in vest schimbul era specificat la 120.000km, la noi la 60.000Km - probabil conteaza si conditiile de exploatare, service-ul si calitatea pieselor de pe piata.
Acum, la Hoverul meu cu motor Mitsu de 2,4 e specificat in carte schimbul de distributie la 100.000km.
Mai bine fiti prevazatori cu shimbul, ca e pacat de motoare.
Sa nu-ti para rau - in timp cureaua (cauciucul) imbatraneste si mai bie o schimbi decat sa repari motorul - nu mai e ca nou odata ce l-ai desfacut.
Acum, la Hoverul meu cu motor Mitsu de 2,4 e specificat in carte schimbul de distributie la 100.000km.
Mai bine fiti prevazatori cu shimbul, ca e pacat de motoare.
Sa nu-ti para rau - in timp cureaua (cauciucul) imbatraneste si mai bie o schimbi decat sa repari motorul - nu mai e ca nou odata ce l-ai desfacut.
in general la masina cumparata second hand, astea sunt reguli de baza - adica schimbat consumabile, chiar daca zice proprietarul ca a schimbat el.
nu ai cum sa iti dai seama daca s-a schimbat si cand, decat daca ai cartea de service a masinii, si sa gasesti si serviceul in care a fost facuta, sa confirme.
nu ai cum sa iti dai seama daca s-a schimbat si cand, decat daca ai cartea de service a masinii, si sa gasesti si serviceul in care a fost facuta, sa confirme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator