Scris: Mie Ian 18, 2017 5:47 pm
Saltare tuturor.
E vorba de un Mitsubishi 3000GT VR4 din 1991. O sa fiu cat se poate de scurt.
Cauza: cuzinetii de biela de la unul din pistoane au reusit cumva sa se roteasca in carcasa, pe arbore, astfel incat orificiul de ungere al cuzinetului "nu mai calca" pe orificiul de ungere al vibrochenului.
Efect: in ture, treapta 2 cam pe la 80km/h s-a blocat motorul, au inghetat rotile, a pulverizat discul de ambreiaj, s-a indoit arborele cotit (sete strmb cam 9 zecimi (0.9mm)).
Rezolvare: achizitionare vibrochen nou sau sh, sau indreptare, rectificare, echilibrare si refolosire vibrochen actual (din pacate este aproape imposibil, dar chiar daca se reuseste, exista mari sanse sa se formeze in timpul procesului de indreptare fisuri interioare si sa se rupa arborele in motor, creind astfel pagube majore).
Ii rog pe cei care detin informatii despre dezmembrarea unui motor, sau care stiu de unde pot achizitiona un arbore sa ma ajute.
Motorul este V6, 24V, 2972CC, Twinturbo, 325cai, cod motor 6G72.
Din cate stiu motorul acesta a echipat si unele modele de Pajero, doar ca fara echiparea turbo si cu ceva mai putini caluti.
Stie cineva daca se potriveste vibrochenul de Pajero si pe 3000GT?
Va multumesc tuturor si astept raspunsuri cu parerile / sfaturile voastre.
E vorba de un Mitsubishi 3000GT VR4 din 1991. O sa fiu cat se poate de scurt.
Cauza: cuzinetii de biela de la unul din pistoane au reusit cumva sa se roteasca in carcasa, pe arbore, astfel incat orificiul de ungere al cuzinetului "nu mai calca" pe orificiul de ungere al vibrochenului.
Efect: in ture, treapta 2 cam pe la 80km/h s-a blocat motorul, au inghetat rotile, a pulverizat discul de ambreiaj, s-a indoit arborele cotit (sete strmb cam 9 zecimi (0.9mm)).
Rezolvare: achizitionare vibrochen nou sau sh, sau indreptare, rectificare, echilibrare si refolosire vibrochen actual (din pacate este aproape imposibil, dar chiar daca se reuseste, exista mari sanse sa se formeze in timpul procesului de indreptare fisuri interioare si sa se rupa arborele in motor, creind astfel pagube majore).
Ii rog pe cei care detin informatii despre dezmembrarea unui motor, sau care stiu de unde pot achizitiona un arbore sa ma ajute.
Motorul este V6, 24V, 2972CC, Twinturbo, 325cai, cod motor 6G72.
Din cate stiu motorul acesta a echipat si unele modele de Pajero, doar ca fara echiparea turbo si cu ceva mai putini caluti.
Stie cineva daca se potriveste vibrochenul de Pajero si pe 3000GT?
Va multumesc tuturor si astept raspunsuri cu parerile / sfaturile voastre.