Pagina 1 din 1

Scris: Vin Ian 01, 2016 5:59 pm
de cojack
salut ...de cateva zile ma tot lovesc de o problema si nu am idee ce e ... dimineata cand incerc sa pornesc masina si doresc sa plec ...nu prea intra in treapta 1 ..sau orice alta treapta ...
ca solutie am vazut ca e sa calc de cateva ori ambreiajul sau sa introduc in marsalier de mai multe ori si isi revine ....dupa ce se incalzeste masina un pic nu am probleme intra foarte fin ...ce sa fie ? uleiul din cutie nu e schimbat si am 120 k km ...ma gandesc sa-l schimb ...ce ulei sa pun? sau ce sa-i fac ?
multumesc!

Scris: Sâm Ian 02, 2016 11:43 pm
de Scottishman
Nu prea intra sau deloc, daca fortezi? Eu as pune pe seama temperaturilor scazute din perioada aceasta...uleiul din CV se cam face gelatina. Nu cred ca trebuie sa-ti faci griji, cam la orice masina se intampla la fel. La a mea nu pot sa-ti spun cum e, sta in garaj si dimineata intra fara probleme in orice viteza.
Eu l-as schimba, cred ca ii ajunge, peste 100k...
As pune uleiul original DiaQueen ( parca se cheama), nu as face experiente cu cutia de viteze.

Scris: Dum Ian 03, 2016 1:29 am
de cojack
pai depinde ...uneori intra asa cu o mica retinere alte ori spre deloc ...am zis ca daca bag in marsalier de 2 3 ori ...intra si in a 1 a mai lejer...
asta o sa fac o sa schimb uleiul ca si asa a suferit destule ture ))

Scris: Lun Ian 04, 2016 9:19 am
de Alex44
Poate trebuie aerisit ambreiajul. Ai incercat sa pornesti cu masina in viteza si ambreiajul calcat? Sa ai si frana de mana trasa pt orice eventualitate.

Scris: Lun Ian 04, 2016 12:49 pm
de razvante
Aceeasi problema apare si la Lancer Classic din cauza uleiurilor neconforme. (prin neconforme, ma refer aici ca trebuie sa respecte doar norma API Gl-4). Nu stiu daca Diaqueen este cea mai fericita alegere, insa eu dupa ce am gresit ascultandu-i pe cei din reperezentanta care au spus ca momentan nu au pe stoc acest ulei si tot la sugestia lor, facand umplere cu Texaco ce respecta si Gl-5 pentru ca ei cica "din asta pun si nu s-a plans nimeni", m-am lovit de aceeasi problema. Cand sunt sub 0*C ma lovesc de aceeasi problema. Ei bine, dupa toata apologia tinuta de colegul Testos pe topicul dedicat acestui subiect, am mers pe mana lui si am pus Castrol 75w90 care respecta strict API GL-4. Intra in viteza normal la orice temperatura. Aruncati un ochi in cartea tehnica si vedeti ce specificatii trebuie sa respecte uleiul in cauza pentru cutiile voastre.

Scris: Lun Ian 04, 2016 5:33 pm
de cojack
Hmm ..am pornit.o cu ambreiajul calcat..si da intra mai bine ..nu am tinut cont de asta ...o sa mai incerc de cateva ori ...o sa verific si o sa schimb uleiul
Multumesc pentru sfaturi!