Diferenta Putere Motoare 1,6 Lancer Clasic
Salut, pana acum nu cautasem, dar am dat peste aceste specificatii pentru motorul 4g18.
The SOHC 4G18 displaces 1.6 L (1,584 cc) with a bore and stroke of 76.0 mm x 87.3 mm. It is a 4-valve per cylinder engine. Output is 105 PS net at 6,000 rpm (Middle East specifications), 122 PS gross at 6,000 rpm (Gulf Countries specification),[1] 98 PS net with 150 Nm (European specifications).
Applications:
Mitsubishi Colt Plus (Taiwan)
Mitsubishi Kuda
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Space Star
2010-2011 Foton Midi
Hafei Saima
Proton Waja
2008 Haima Family 73.5 kW
Zotye nOMAD, 2007-2009 78 kW
BYD F3
Al meu lancer cu chip racingcode a ajuns doar la 109cp.
Ce diferente sa fie pana la 122cp? Inteleg este vorba si de normele de poluare, dar totusi?
The SOHC 4G18 displaces 1.6 L (1,584 cc) with a bore and stroke of 76.0 mm x 87.3 mm. It is a 4-valve per cylinder engine. Output is 105 PS net at 6,000 rpm (Middle East specifications), 122 PS gross at 6,000 rpm (Gulf Countries specification),[1] 98 PS net with 150 Nm (European specifications).
Applications:
Mitsubishi Colt Plus (Taiwan)
Mitsubishi Kuda
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Space Star
2010-2011 Foton Midi
Hafei Saima
Proton Waja
2008 Haima Family 73.5 kW
Zotye nOMAD, 2007-2009 78 kW
BYD F3
Al meu lancer cu chip racingcode a ajuns doar la 109cp.
Ce diferente sa fie pana la 122cp? Inteleg este vorba si de normele de poluare, dar totusi?
Noxe, taxe, consum, toate duc la puteri declarate diferite pt fiecare legislatie. Si vezi c-ai uitat o varianta "constructiva" - aia pt australopitici si zoolandezi.
Studiu:
http://www.mivec.co.nz/tech/4G1x_Engine_Manual.pdf
Studiu:
http://www.mivec.co.nz/tech/4G1x_Engine_Manual.pdf
QUOTE (volint @ Mar 21 2014, 09:03 PM) Noxe, taxe, consum, toate duc la puteri declarate diferite pt fiecare legislatie. Si vezi c-ai uitat o varianta "constructiva" - aia pt australopitici si zoolandezi.
Studiu:
http://www.mivec.co.nz/tech/4G1x_Engine_Manual.pdf
Merci.
De bascalie sunt satul.
Studiu:
http://www.mivec.co.nz/tech/4G1x_Engine_Manual.pdf
Merci.
De bascalie sunt satul.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
QUOTE (pytu_mon @ Mar 21 2014, 07:48 PM) Salut, pana acum nu cautasem, dar am dat peste aceste specificatii pentru motorul 4g18.
The SOHC 4G18 displaces 1.6 L (1,584 cc) with a bore and stroke of 76.0 mm x 87.3 mm. It is a 4-valve per cylinder engine. Output is 105 PS net at 6,000 rpm (Middle East specifications), 122 PS gross at 6,000 rpm (Gulf Countries specification),[1] 98 PS net with 150 Nm (European specifications).
Applications:
Mitsubishi Colt Plus (Taiwan)
Mitsubishi Kuda
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Space Star
2010-2011 Foton Midi
Hafei Saima
Proton Waja
2008 Haima Family 73.5 kW
Zotye nOMAD, 2007-2009 78 kW
BYD F3
Al meu lancer cu chip racingcode a ajuns doar la 109cp.
Ce diferente sa fie pana la 122cp? Inteleg este vorba si de normele de poluare, dar totusi?
Probabil se refera la alt standard de masurare a puterii sau este alt motor.
The SOHC 4G18 displaces 1.6 L (1,584 cc) with a bore and stroke of 76.0 mm x 87.3 mm. It is a 4-valve per cylinder engine. Output is 105 PS net at 6,000 rpm (Middle East specifications), 122 PS gross at 6,000 rpm (Gulf Countries specification),[1] 98 PS net with 150 Nm (European specifications).
Applications:
Mitsubishi Colt Plus (Taiwan)
Mitsubishi Kuda
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Space Star
2010-2011 Foton Midi
Hafei Saima
Proton Waja
2008 Haima Family 73.5 kW
Zotye nOMAD, 2007-2009 78 kW
BYD F3
Al meu lancer cu chip racingcode a ajuns doar la 109cp.
Ce diferente sa fie pana la 122cp? Inteleg este vorba si de normele de poluare, dar totusi?
Probabil se refera la alt standard de masurare a puterii sau este alt motor.
La Proton Waja diferentele tin de managementul motorului, astfel ca se obtine cuplul maxim la o turatie mai mica si puterea se obtine la 6000 rpm.
La Mitsubishi Lancer, 4G18, cuplul maxim e la 4000 rpm, iar puterea maxima la 5000 rpm.
http://paultan.org/2006/01/13/waja-campro-vs-waja-4g18/
Nu cred sa fi umblat in motor cei de la Proton, sa schimbe axa cu came la motorul Orion Mitsubishi 4G18, atat timp cat au cumparat un motor fiabil si decent. Nici alte componente nu cred ca au schimbat: pistoane, arbore cotit, etc. In general, obtii putere mai mare din arderea carburantului. Poate doar sa fi schimbat injectoarele cu unele cu debit marit, timpii de injectie si asa au reusit sa scoata mai multa putere din motor.
Daca se doreste mai multa putere, se poate pune turbo caci rezista motorul. Un chip tuning este mai mult pentru a optimiza consumul de carburant cu foarte mici cresteri de putere si cuplu. Personal, n-as da 200-400 euro pentru un chiptuning, dar e parerea mea personala. Nu mi se pare justificat atat financiar, cat si din prisma performantelor.
Asta inseamna putere crescuta a motorului 4G18, putere si cuplu pe care nu ai cum sa nu le sesizezi.
https://www.youtube.com/watch?v=P6Whp-ncBdg
https://www.youtube.com/watch?v=AoS8Rn17-L8
La Mitsubishi Lancer, 4G18, cuplul maxim e la 4000 rpm, iar puterea maxima la 5000 rpm.
http://paultan.org/2006/01/13/waja-campro-vs-waja-4g18/
Nu cred sa fi umblat in motor cei de la Proton, sa schimbe axa cu came la motorul Orion Mitsubishi 4G18, atat timp cat au cumparat un motor fiabil si decent. Nici alte componente nu cred ca au schimbat: pistoane, arbore cotit, etc. In general, obtii putere mai mare din arderea carburantului. Poate doar sa fi schimbat injectoarele cu unele cu debit marit, timpii de injectie si asa au reusit sa scoata mai multa putere din motor.
Daca se doreste mai multa putere, se poate pune turbo caci rezista motorul. Un chip tuning este mai mult pentru a optimiza consumul de carburant cu foarte mici cresteri de putere si cuplu. Personal, n-as da 200-400 euro pentru un chiptuning, dar e parerea mea personala. Nu mi se pare justificat atat financiar, cat si din prisma performantelor.
Asta inseamna putere crescuta a motorului 4G18, putere si cuplu pe care nu ai cum sa nu le sesizezi.
https://www.youtube.com/watch?v=P6Whp-ncBdg
https://www.youtube.com/watch?v=AoS8Rn17-L8
- Fişiere ataşate
-
- 4g18_campro_chart.gif (30.77 KiB) Vizualizat de 7447 ori
QUOTE (testos @ May 14 2014, 09:12 AM) Nu este vorba de alt motor, ci de 4G18. E vorba de modificarile de soft aduse motorului, din fabrica, pentru zona unde se vinde masina echipata cu motorul 4G18.
Racingcode, voi cresteti puterea motorului 4G18 cu maxim 10% si cea a cuplului cu cat? As fi curios si cat costa.
Salut, asta este graficul dupa optimizarea adusa si a costat 250 euro acum un an.
Racingcode, voi cresteti puterea motorului 4G18 cu maxim 10% si cea a cuplului cu cat? As fi curios si cat costa.
Salut, asta este graficul dupa optimizarea adusa si a costat 250 euro acum un an.
- Fişiere ataşate
-
- lancer_clasic.jpg (1.88 MiB) Vizualizat de 7456 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori