Rockford Fosgate
Salut.
La echiparea Intense care vine cu sistemul audio Rockford Fosgate, sub scaunul soferului exista un amplificator.
Acesta este doar pentru subwoofer sau si pentru celelalte difuzoare ?
Intreb pentru ca in cazul in care schimb HU sa nu fie probleme cu difuzoarele Fosgate care s-ar parea ca au 2 Ohmi
Merci.
La echiparea Intense care vine cu sistemul audio Rockford Fosgate, sub scaunul soferului exista un amplificator.
Acesta este doar pentru subwoofer sau si pentru celelalte difuzoare ?
Intreb pentru ca in cazul in care schimb HU sa nu fie probleme cu difuzoarele Fosgate care s-ar parea ca au 2 Ohmi
Merci.
Voi pune o intrebare pe care multi o vor gasi prosteasca, dar asta este...aveti rabdare si cu mine.
Conduc un Mitsubishi Lancer 1.8 CVT varianta de echipare Intense. Pe site-ul producatorului scrie ca echiparea audio este premium cu radio CD/MP3 Rockford Fosgate 710 W cu 9 difuzoare si 6xCD-changer. Problema mea este ca eu nu vad decat 6 difuzoare (cate 2 in fiecare usa fata si doar cate 1 in usile spate) + cel din portbagaj. Poate ma lamuriti si pe mine unde se afla celelalte 2 difuzoare pe care nu le gasesc.
Conduc un Mitsubishi Lancer 1.8 CVT varianta de echipare Intense. Pe site-ul producatorului scrie ca echiparea audio este premium cu radio CD/MP3 Rockford Fosgate 710 W cu 9 difuzoare si 6xCD-changer. Problema mea este ca eu nu vad decat 6 difuzoare (cate 2 in fiecare usa fata si doar cate 1 in usile spate) + cel din portbagaj. Poate ma lamuriti si pe mine unde se afla celelalte 2 difuzoare pe care nu le gasesc.
Pai cu ele cu tot nu iese numaratoarea! Incerc sa fiu mai schematic pt a fi mai bine inteles:
In fata: 2 difuzoare + 2 tweetere
In spate: 2 difuzoare
In portbagaj: 1 subwofer
In total sunt 7, iar nu 9, asa cum sta scris pe siteul producatorului. Practic, fata de Lancerul Invite pe care l-am avut, acest Lancer Intense are in plus doar subwoferul din portbagaj (bineinteles si magazia cu 6 CD).
Aceasta e dilema mea...daca o pot numi asa.
In fata: 2 difuzoare + 2 tweetere
In spate: 2 difuzoare
In portbagaj: 1 subwofer
In total sunt 7, iar nu 9, asa cum sta scris pe siteul producatorului. Practic, fata de Lancerul Invite pe care l-am avut, acest Lancer Intense are in plus doar subwoferul din portbagaj (bineinteles si magazia cu 6 CD).
Aceasta e dilema mea...daca o pot numi asa.
pozitionarea tweeterelor in spate ar fi problematica .. sunetul trebuie sa vina din fata .. de aceea in spate nu se monteaza compo .. nu ar fi , de multe ori, necesar .. tweeterele in fata ar trebui sa fie in asa fel pozitionate ca sa ajunga si pentru spate .. sistemul coaxial e doar pentru "ajutor" al celor din fata .. si cat de des ai pasageri in spate ca sa ai o sonorizare "perfecta" si in spate? .. .. la mine (mitsu carisma) am lasat in spate cele OEM de "h?rtie" care merg pe HU .. in fata am compo si spate un subwoofer care merg pe amplificator ..
Merci Vibe pentru lamurire.
Ca sa va pun la curent cu desfasurarea...
Pe un Lancer Intense cu Rockford Fosgate s-a inlocuit HU stock cu Alpine INE-S900R. Instalarea a fost facuta profesional si a fost nevoie de modul adaptor pt comenzi volan si alt modul conectat la CAN-BUS ce activa sistemul audio Rockford Fosgate.
Functiona insa pentru un volum mediocru. Cand doream sa ascult o piesa ce avea frecvente medii mai pronuntate, sistemul intra in protectie. Nu doream sa tremure tabla, pur si simplu sa fie un volum peste medie... Nope. amplificatorul taia frumos varfurile cand erau medii mai accentuate.
So... aceasta imperechere nu a fost cu success. Recomand instalarea unui HU deja testat si nu credeti ce va spune dealerul (Alpine in cazul meu). Ca sa nu se simta cineva, precizez ca NU e vorba de Alpine Romania.
Un lucru ce am apreciat f. mult era ca tot prin CAN-BUS, HU-ul citea viteza masinii si impreuna cu giroscopul intern putea estima pozitia in tunele. Astfel ca niciodata nu am auzit "GPS signal lost" si am putut naviga precis si bine mersi prin tunel. iGO incearca el o estimare bazata pe viteza cu care ai intrat in tunel insa daca ai o coloana lenta pe la mijloc gata smecheria.
Ca sa va pun la curent cu desfasurarea...
Pe un Lancer Intense cu Rockford Fosgate s-a inlocuit HU stock cu Alpine INE-S900R. Instalarea a fost facuta profesional si a fost nevoie de modul adaptor pt comenzi volan si alt modul conectat la CAN-BUS ce activa sistemul audio Rockford Fosgate.
Functiona insa pentru un volum mediocru. Cand doream sa ascult o piesa ce avea frecvente medii mai pronuntate, sistemul intra in protectie. Nu doream sa tremure tabla, pur si simplu sa fie un volum peste medie... Nope. amplificatorul taia frumos varfurile cand erau medii mai accentuate.
So... aceasta imperechere nu a fost cu success. Recomand instalarea unui HU deja testat si nu credeti ce va spune dealerul (Alpine in cazul meu). Ca sa nu se simta cineva, precizez ca NU e vorba de Alpine Romania.
Un lucru ce am apreciat f. mult era ca tot prin CAN-BUS, HU-ul citea viteza masinii si impreuna cu giroscopul intern putea estima pozitia in tunele. Astfel ca niciodata nu am auzit "GPS signal lost" si am putut naviga precis si bine mersi prin tunel. iGO incearca el o estimare bazata pe viteza cu care ai intrat in tunel insa daca ai o coloana lenta pe la mijloc gata smecheria.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori