Pagina 1 din 2

Scris: Joi Aug 04, 2011 9:58 am
de Marty
Am fost aseara sa-mi montez asa ceva, sa nu mai stau cu degetul pe maneta de semnal cind schimb benzile de mers. Intrucit exista cel putin 2 modele de semnalizari (Opel si altele), diferenta intre ele fiind ca la Opel maneta plimba o masa si la altele plimba o faza, iar omu' de la care cumparam respectiva duda nu mai montase la Mitbuski, am intrebat la electricosii de la M Car, ce fel de semnalizare e pe Classic. Au ridicat din umeri, au zis ca habar au si ca nu si-au pus vreodata problema, dar, masurind la un L200, mi-au dat verdictul ca maneta plimba un 12v de colo colo. Comand eu tarasenia si-mi zice omul ca are una in Bucuresti, la cineva care si monteaza. Am ajuns ieri la 6 la om si de la 6 la 9 fara un sfert am desfacut juma' de bord, am scos toate mufele care se puteau scoate din partea inferioara stinga a bordului, am masurat orice se putea masura ca pina la urma sa ne dam seama ca toata chestia e din maneta de semnalizare. Evident ca maneta plimba un nul, nu o faza. Ma rog, daca m-as fi uitat in wiring diagram mi-as fi dat seama si singur, da' am zis sa-l intreb pe om, ca se pricepe. Acestea fiind spuse, m-am dus bou si m-am intors vaca, ca nu s-a pupat montajul respectiv cu ce aveam eu pe masina, cu montajul asta masina stind pe avarii tot timpul. A ramas sa ma duc duminica viitoare, ca-mi aduce un montaj gen "Opel".
O chestie rezultata in urma intregii demontari e ca farurile se sting acum la 1 secunda dupa ce opresti motorul, indiferent daca ai cheia in contact sau nu, nu se mai sting la o secunda dupa ce scoti cheia din contact, cum era inainte. Are cineva idee cum se poate reprograma functia asta? Nu e deranjanta, da' ma obisnuisem cu ea.
Si pentru ca stiu va plac pozele...

[attachment=14171:08032011075.jpg]
[attachment=14172:08032011074.jpg]
[attachment=14173:08032011073.jpg]


P.S.: Intrucit modificarea asta nu tine de nici una din categoriile de mai sus, am pus topicul in radacina. Poate ar fi o idee infiintarea unei categorii de tuning confort sau ceva de genul.

Scris: Joi Aug 04, 2011 10:07 am
de driverx
Eu ma mir cu s-a "deprogramat" chestia asta de vrei sa o programezi inapoi...

Scris: Joi Aug 04, 2011 10:16 am
de Marty
N-auzi c-am scos toate mufele pe care le-am gasit p-acolo? In plus de asta, am tot plimbat alimentari prin diversi pini, sa aflam care-i ala la care trebuie sa ne legam. Evident ca pina nu am desfacut maneta de semnalizare DE TOT, n-am reusit sa aflam nimic, prin cei 10 pini ai mufei respective trecind o gramada de minuni, inclusiv stergatoarele.

Scris: Joi Aug 04, 2011 10:55 am
de driverx
Ori ceva nu e bine pus la loc, ori ETCS ECU (cred ca asta e responsabil) e putin zapacit. Scoate borna si pune-o inapoi.

Scris: Joi Aug 04, 2011 12:16 pm
de Marty
Asa o sa fac!

O intrebare: ai idee de unde iau un semnal de viteza si un semnal de turatie? Imi trebuie pentru un cruise control.

Scris: Joi Aug 04, 2011 8:52 pm
de PaulT
Semnal de viteza ar trebui sa gasesti la ISO-ul pentru player. Parca are, daca imi aduc bine aminte. Trebuie si semnal turatie pentru cc? Ce model ai gasit si cam in ce bani? Asta e si o durere veche a mea... Ar fi singurul lucru in plus pe care l-as gasi util..

Scris: Joi Aug 04, 2011 10:50 pm
de Marty
Semnalul de turatie trebuie pentru a nu depasi o turatie dinainte setata (7000 RPM de exemplu).
Habar n-am ce model e, a insistat nea asta de-mi monteaza blinkerul, mi-a si aratat doua cutii, da' n-am balegat de seama cum se numeau. Oricum, nu erau alea de se gaseau pe Ebay.

Scris: Sâm Aug 06, 2011 8:26 pm
de PaulT
Pai la ce ar fi bun "feature-ul" asta la o masina cu ecu? Motorul taie singur daca se ajunge in red line(desi nu ai cum sa ajungi la rpm max decat daca accelerezi tu, cu buna stiinta)... Nu ma pot gandi la nici o situatie in care ar fi nevoie de semnal de turatie. La ce scor le pune omul?

Scris: Mar Aug 09, 2011 8:29 pm
de Marty
Corectie: nu o singura data m-am surprins cam pe la 7500 rpm (daca nu si mai bine), in conditiile in care linia rosie e la 7000 rpm. Deci ar face sens. In plus de asta, poate vrei sa setezi tu o turatie limita la care sa ajunga CC-ul si sa n-o depaseasca, turatia de cuplu maxim in viteza superioara, spre exemplu. Repet, n-as putea sa-ti dau mai multe detalii, n-am aprofundat treaba, momentan sunt "sarac".
Nenea a zis ceva de 1000-1100 ron.

Scris: Lun Aug 15, 2011 3:11 pm
de Marty
Ia sa vedem cine stie CE AVEM NOI AICI?

[attachment=14288:DSC00837.JPG]

Asadar, intrebare de 1000 de puncte: are cineva habar cum se programeaza modulul de keyless entry din moment ce UCE-decodorul stie (printre alte functii) si asta?