Rallye Monte-carlo

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Ian 13, 2013 9:47 am

Hirvonen distruge masina in teste

In ultimele zile, multi dintre pilotii inscrisi in Campionatul Mondial de Raliuri WRC au efectuat teste premergatoare primei etape din sezonul 2013, Raliul Monte-Carlo. Pentru echipa de uzina Citroen astazi a fost ziua finala a testelor, la volanul modelului DS3 WRC aflandu-se pilotul principal pentru acest an, Mikko Hirvonen.

Finlandezul a incheiat testarea mai repede decat era programat datorita lovirii masinii. Chiar daca atat Hirvonen cat si navigatorul sau, Jarmo Lehtinen, au scapat fara probleme din acest accident, Citroen-ul lor a fost atat de avariat incat testele nu au mai putut fi continuate.

"Accidentul a avut loc intr-un viraj rapid, cred ca in viteza a cincea. Mergeam cu aproximativ 100 km/h, pe cauciucuri slick, si am ratat intrarea in viraj cu o fractiune. Am dat de noroi si nu am mai putut face nimic." a declarat Mikko Hirvonen pentru Autosport. "Am lovit stanca si ne-am invartit de vreo trei ori. Am avut noroc ca masina a ramas pe drum" a adaugat finlandezul.

Hirvonen a fost in stare sa si glumeasca, postand urmatorul mesaj pe Twitter: "Well i really started rocking this year. Rolled in Monte test... me and Jarmo r ok, but can't say the same about the car... "

Etapa de debut a sezonului este programata a se desfasura saptamana viitoare la Monte-Carlo, iar Citroen ii va alinia la start pe Sebastien Loeb, Mikko Hivonen si Dani Sordo. Intr-un al patrulea Citroen DS3 WRC privat se va afla un alt fost invingator la Monte-Carlo, Bryan Bouffier.

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/ ... Carlo.html



Monte Carlo Rallye 2013 ? Avancronica: Regele Loeb vine ultima data in Principat

Ne mai despart numai cateva zile de startul noului sezon WRC. Unul care ne va oferi primul campion din epoca post ? Loeb, in contextul in care francezul nu va evolua anul acesta decat in patru etape.

Tinand cont de faptul ca este la ultima sa aparitie in Principat, dar si de cele 6 victorii in ultimele 7 aparitii, Sebastien Loeb este favorit la victorie. Chiar daca nu este una dintre intrecerile sale preferate, este de asteptat ca Sebastien sa traga tare pentru a bifa un nou succes la zece ani distanta de prima victorie aici.

Cine sunt rivalii sai? Fara indoiala, dintre celelalte 12 masini World Rally Car principalul adversar este Hirvonen. Fostul sau rival la titlul mondial a avut parte de un an de acomodare in echipa Citroen, iar in 2013 incearca sa-si vada implinit visul castigarii titlului suprem. Nu trebuie scosi din calcul nici colegii sai, Sordo, fostul locotenent al lui Seb, pilot care a reusit sa impresioneze la Monte Carlo cu un MINI, ori invingatorul din 2011, Brian Bouffier, cel care s-a impus in editia in care intrecerea a facut parte din calendarul IRC.

M-Sport vizeaza probabil doar podiumul in conditiile in care merge pe mana unor pusti ? Ostberg, Novikov, Neuville- si pe cea a lui Juho Hanninen, in timp ce Ogier si Latvala, mai mult ca sigur, vor avea drept principal obiectiv sa termine intrecerea in Top 10 la debutul lui Volkswagen in WRC. Fara indoiala, prestatia germanilor va reprezenta un punct de interes la fel de important precum lupta pentru victorie.

Tot cu masini WRC vor lua startul Michal Kosciuszko (MINI John Cooper Works WRC inscris de Motorsport Italia), respectiv Martin Prokop si Julien Maurin (Fiesta RS WRC).

La startul WRC 2 se vor afla 8 masini. Skoda vine cu Esapekka Lappi, dar tot pe Fabia va concura si fostul protagonist din IRC, Sepp Wiegand. De urmarit este si prestatia lui Armin Kremer (Subaru Impreza) sau Luca Betti (Peugeot 207 S2000). In WRC 3 sunt inscrisi 3 piloti francezi: Sebastien Chardonnet, Gilbert Quentin si Renauld Poutot, toti cu Citroen DS3T.

Cel mai vechi raliu

Monte Carlo este cel mai vechi raliu din calendarul WRC si cea mai veche intrecere de raliuri care se deruleaza inca. Anul acesta se va disputa editia cu numarul 81, prima intrecere datand din 1911. La origini, competitia propunea un rally pan-European cu finalul programat in Principat.

Intrecerea este faimoasa pentru drumurile montane inguste si pentru desele schimbari de vreme si ale starii drumului. Traseul este mai mult decat dificil, iar experienta poate reprezenta un atu important in lupta pentru victorie. Dupa cum, un aspect extrem de important in ecuatia luptei pentru victorie este cel legat de alegerea pneurilor.

Traseu mai lung

In acest an cele 18 probe speciale au o lungime totala de 468 km, astfel ca avem de-a face cu cel mai lung Raliu Monte Carlo din 1995 incoace. In primele doua zile traseul este similar cu cel din 2012. In cea de-a treia insa schimbarile sunt semnificative. Pilotii vor avea de parcurs o proba complet noua, Saint Nazaire le Desert ? Le Motte Chalancon, dar si celebra Sisteron, care revine in program pentru prima data dupa 2002. Sectiunea este programata in finalul zilei si masoara 36, 70 km.

In fine, in ultima zi, dimineata este libera, pentru ca dupa-amiaza cele mai bune 60 de echipaje sa efectueze trei treceri pe legendara proba Col de Turini (Le Moulinet-La Bollene), intre care doua dupa lasarea intunericului, si alte doua pe Lantosque-Luceram (una pe zi si una pe noapte), cea de final constituind si Power Stage.

Shakedownul este programat marti 15 ianuarie, in aceeasi zi, de la ora 19, urmand sa aiba loc Startul oficial.

http://www.rallymagazin.ro/monte-carlo- ... 63664.html




Patru tipuri de pneuri DMACK la Monte Carlo


DMACK va oferi clientilor patru tipuri de pneuri la Rallye Monte Carlo, prima etapa a sezonului 2013 in WRC.

Astfel, pentru asfalt sunt disponibile versiuni soft si extra ? soft ale anvelopei DMT ? RC, cu acelasi design al amprentei pecum anul trecut, insa, spun specialistii companiei, realizate folosindu-se noi solutii constructive care au drept rezultat imbunatatirea preciziei in ceea ce priveste pilotajul. In fine, pentru gheata sunt oferite variante cu cuie si fara ale pneului DMACK DMT-ICE.

Pilotii masinilor World Rally Cars au la dispozitie 45 de pneuri, in timp ce cei care evolueaza in seriile suport doar 37.
http://www.rallymagazin.ro/patru-tipuri ... 63636.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 15, 2013 9:16 am

Rallye Monte Carlo 2013: Lista de inscrieri la categoria constructori

FIA a anuntat lista de inscrieri la categoria constructori pentru Rallye Monte Carlo, intrecere care se va desfasura in aceasta saptamana.


Lista

1 Citro?n Total Abu Dhabi World Rally Team S?bastien Loeb (FRA) Daniel Elena (MCO)
2 Citro?n Total Abu Dhabi World Rally Team Mikko Hirvonen (FIN) Jarmo Lehtinen (FIN)

4 Qatar M-Sport World Rally Team Mads ?stberg (NOR) Jonas Andersson (SWE)
5 Qatar M-Sport World Rally Team Evgeny Novikov (RUS) Ilka Minor (AUT)

6 Qatar World Rally Team Juho H?nninen (FIN) Tomi Tuominen (FIN)
11 Qatar World Rally Team Thierry Neuville (BEL) Nicolas Gilsoul (BEL)

7 Volkswagen Motorsport Jari-Matti Latvala (FIN) Miikka Anttila (FIN)
8 Volkswagen Motorsport S?bastien Ogier (FRA) Julien Ingrassia (FRA)

10 Abu Dhabi Citro?n Total World Rally Team Daniel Sordo (ESP) Carlos Del Barrio (ESP)

12 Lotos WRC Team Michal Kosciuszko (POL) Maciej Szczepaniak (POL)

http://www.rallymagazin.ro/rallye-monte ... 63737.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Ian 15, 2013 1:04 pm

Raliul Monte Carlo - Loeb, favorit să c?ştige la ultima prezenţă ?n Principat


Sebastien Loeb este favorit să c?ştige Raliul Monte Carlo, ?nsă rivalii de la M-Sport şi Volkswagen mizează pe ninsoare pentru a putea să-i ?ncurce planurile.

Dacă va continua să ningă, schimbarea aderenţei va fi dificilă pentru mine.
Sebastien Loeb
Pilot Citroen
Sezonul 2013 al Campionatului Mondial de Raliuri debutează ?n această săptăm?nă cu Raliul Monte Carlo, cea mai veche competiţie de raliuri din lume care a aniversat un secol de existenţă ?n urmă cu doi ani.

Chiar dacă marchează şi ?nceputul unei noi ere ?n WRC după retragerea parţială a lui Sebastien Loeb, nonuplul campion mondial nu putea rata prezenţa ?n Principat şi va fi coechipierul lui Mikko Hirvonen ?n această săptăm?nă.

La adăpostul a şase victorii ?n ultimele şapte ediţii, francezul este principalul favorit la victorie pe un traseu dificil pe care ?l cunoaşte foarte bine. Principalul obstacol nu va fi Hirvonen, ci... vremea, ?n condiţiile ?n care ninsorile şi-au făcut deja apariţia pe multe dintre cele 18 probe speciale, iar francezul nu are abilităţi remarcabile ?n astfel de condiţii.

"Dacă va continua să ningă, schimbarea aderenţei va fi dificilă pentru mine. A doua probă specială de anul trecut a fost pe zăpadă, iar Jari Matti latvala a fost mult mai rapid dec?t mine. ?ntotdeauna am fost precaut pe zăpadă, pentru că ştiam că pot fi mai rapid pe asfalt. Dar dacă acum va fi mai multă zăpadă va fi dificil să fac asta", a declarat francezul.

Lupta dintre Loeb şi Hirvonen va fi cu at?t mai interesantă cu c?t finlandezul este considerat liderul echipei Citroen ?n acest sezon şi speranţa constructorului francez la titlul mondial, mai ales că Dani Sordo, al treilea pilot al echipei, va participa doar ?n 11 dintre cele 13 etape.
http://www.automarket.ro/wrc/stiri/rali ... 49031.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Ian 18, 2013 10:17 am

Monte Carlo - Juho Hanninen bate PS9

Dacă pe primele 3 probe ale buclei de astăzi, Sebastien Loeb a obţinut doar al treilea timp ?n cea mai bună clasare răm?n?nd totuşi pe 1 la general, ?n a doua parte a zilei, francezul revine şi bate proba cu numărul 8. Cu 2.8 secunde mai bun dec?t coechipierul său Dani Sordo, Seb bate a doua trecere pe Labatie d'Andaure - Lalouvesc, cresc?nd avansul la general ?n faţa lui Ogier la 1:26.3.

PS9, sau St Bonnet, continuă cu aceeaşi suprafaţă de rulare (zăpadă şi gheaţă) şi cu temeperaturi ?n jurul a -10?C, dar si cu un nou c?ştigator de probă, finlandezul Juho Hanninen trec?ndu-şi ?n cont prima probă sub blazonul Qatar WRT. Rusul Novikov ?şi păstrează şi el evoluţia sclipitoare de astăzi ?ncheind PS9 la 6.6 secunde ?n spatele finlandezului.

?n clasamentul general nu intervin schimbări nici dupa ultima proba a zilei, primele 3 poziţii fiind ocupate de aceiasi Loeb, Ogier şi Sordo. Loeb a castigat PS 10 cu o jumatate de secunda in fata conationalului Ogier. Jari-Matti Latvala a reusit cel de-al trilea timp, devansand-ul pe Dani Sordo. Cel mai rapid Ford pe aceasta proba a fost cel pilotat de Evgeny Novikov.

Maine sunt programate doar trei probe speciale, in lungime totala de 92 de km, in timp ce ziua "regina" este sambata, cand fanii se pot bucura de trei treceri peste Col de Turini si doua parcurgeri ale Lantosque - Luceram, cu ultimele doua probe programate dupa lasarea intunericului.

Rezultate dupa PS 10:

poz. pilot echipa timp
1. Sebastien Loeb Citroen 3h16m29.1s
2. Sebastien Ogier VW + 1m35.0s
3. Dani Sordo Citroen + 2m38.0s
4. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford + 2m53.2s
5. Mikko Hirvonen Citroen + 3m22.7s


http://www.autorally.ro/index.cfm/page/ ... Carlo.html


Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC) continua sa conduca in Raliul Monte-Carlo, avand mai mult de un minut avans fata de cel aflat momentan pe a doua pozitie, Sebastien Ogier (VW Polo R WRC). Dani Sordo (Citroen DS3 WRC) se afla pe pozitia a treia dupa cele 3 probe ale zilei, insa a declarat ca nu stie daca poate sa tina pasul cu cel care a facut senzatie in prima parte a zilei a doua, Evgeny Novikov (Ford Fiesta RS WRC). Rusul Novikov a reusit sa castige doua din cele trei probe desfasurate in aceasta dimineata apropiindu-se la doar 7.6 secunde de Sordo.

PS5, prima proba a zilei, a fost castigata de Ogier, francezul incepand a doua zi la Monte-Carlo la fel ca pe prima, cu victorie de proba. Novikov a venit la doar 2.9 secunde in urma acestuia, urcand o pozitie in clasamentul raliului, de pe 6 pe 5. Loeb a terminat al treile pe PS5, fiind deschizator de drum pe un traseu plin de zapada.

Novikov a terminat pe prima pozitie pe PS6 si PS7, timpii obtinuti ajutandu-l sa urce inca o poziti in clasamentul raliului. Pilotul rus este recunoscut ca fiindun pilot foarte rapid, insa o mare parte din reultatele de la Monte-carlo se datoreaza si expertilor din echipa sa, Francois Delecour si Denis Giraudet, Novikov reusind sa nu faca pana acum nicio greseala in alegera pneurilor.

Se pare ca aceasta vreme dificila a favorizat pilotii Ford. Mads Ostberg a primit insa o penalizare pentru ca a intarziat in parcul de service datorita unei probleme electrice.

Rezultate dupa PS7:

poz. pilot echipa timp
1. Sebastien Loeb Citroen 2h29m49.4s
2. Sebastien Ogier VW + 1m17.9s
3. Dani Sordo Citroen + 2m18.0s
4. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford + 2m25.6s
5. Mikko Hirvonen Citroen + 2m29.7s
6. Jari-Matti Latvala VW + 2m54.8s
7. Juho Hanninen Qatar M-Sport Ford + 3m20.5s
8. Bryan Bouffier PH Citroen + 4m17.0s
9. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 4m35.4s
10. Martin Prokop Czech Ford + 10m04.2s



Rallye Monte Carlo 2013: Programul zilei de vineri


Astazi sunt programate doar trei probe speciale, insa lungimea totala a sectiunilor cronometrate este de 92 km!
Program (ora Romaniei)
08:50 Service Valence (15 mins)
10:08 SS11 St Jean en Royans-La Cime du Mas (33.19km)
12:23 Service Valence (30 mins)
14:31 SS12 St Nazaire Le Desert-La Motte Chalancon (22.11km)
16:29 SS13 Sisteron-Thoard (36.70km)
20:32 Parc Ferm? Monaco

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Ian 18, 2013 9:21 pm

Rallye Monte Carlo 2013: Loeb castiga Sisteron la revenirea sa in programul raliulu

Anul acesta se alearga pentru prima data dupa 2002 proba Sisteron, unul dintre numele cu traditie in istoria competitiei. Loeb a reusit sa obtina cel mai bun timp, asa cum o facea si la ultima aparitie a sectiunii.

Atunci a terminat in 23:44, iar astazi in 24:17.9. El a fost mai rapid cu 8,7 secunde decat Latvala. Campionul mondial incheie ziua cu un avans de 1:47.4 in fata celui de-al doilea clasat, Ogier.

Novikov ramane deocamdata pe locul 3, dar Sordo a recuperat din ecart si este la doar 1, 7 secunde de pilotul rus. Gratie rezultatelor de pe ultima proba, Latvala trece in fata fostului sau coleg de la Ford, Hirvonen, in timp ce Hanninen, Ostberg, Bouffier si Prokop ocupa celelalte patru pozitii din Top 10.

http://www.rallymagazin.ro/rallye-monte ... 63907.html




Razboiul pneurilor

Prima alegere cu adevarat dificila a pneurilor, o problema caracteristica pentru Raliul Monte-Carlo, a fost cea de dinaintea buclei din dupa-amiaza zilei de vineri. Sebastien Loeb a iesit inca odata invingator, pe langa alegerea perfecta facuta - luata si de cei de la VW - francezul avand un plus de viteza pe coborarea din finalul PS13 Sisteron - Thoard, unde a mai castigat putin, pentru a-si adauga la deja impresionantul avans pe care il detine. Astfel, Loeb mai are doar 13 secunde pana la bariera de 2 minute in fata lui Ogier, in timp ce Evgeny Novikov isi mentine cu greu pozitia a treia, dupa ce a fost intrecut de Dani Sordo in ultima proba a zilei.

In parcul service cei de la Citroen si Volkswagen au ales sa plece cu 4 pneuri cu cuie si doua slick-uri, acestea din urma fiind montate incrucisat pentru PS13. Sebastien Loeb a avut insa ceva in plus si a stralucit in aceasta speciala, legendara Sisteron - Thoard, revenita in programul raliului dupa o lunga pauza. De altfel, in 2002, la ultima sa parcurgere, dupa ce a fost anulata ca PS2, Sebastien Loeb a fost castigatorul in PS4, pe atunci tanarul si necunoscutul pilot Citroen facand primii pasi spre o victorie in mondial. Victorie care a venit chiar cu acea ocazie in urma rezultatelor de pe probe, insa care a fost cedata lui Tommi Makkinen, din cauza unei greseli a mecanicilor Citroen.

Mads Ostberg a reusit prima victorie de proba in noua stagiune, cu timpul obtinut in PS12, unde el si coechipierul sau Novikov au profitat de pneurile de zapada fara crampoane, obtinand primele doua pozitii. Ei aveau sa piarda insa mult mai mult in proba urmatoare, care a dovedit ca alegerea celor de la Citroen si Volkswagen a fost cea corecta.

Jari-Matti Latvala se simte mult mai increzator, dupa ce a reusit sa-l depaseasca pe Mikko Hirvonen in clasamentul general, preluand pozitia a cincea. Finlandezul a reusit al doilea timp al specialei, cel mai bun rezultat de pana acum in raliu, cu o intarziere de 8.7 secunde in spatele lui Loeb. De partea cealalta, Hirvonen a avut parte de o speciala de cosmar, finlandezul spunand ca a fost prea precaut, iar aceasta strategie l-a penalizat si mai mult pe coborarea de pe Sisteron - Thoard, unde franele Citroen-ului sau s-au supraincalzit.

Clasament dupa PS13:
1. Sebastien Loeb Citroen 3:36:47.0
2. Sebastien Ogier VW + 1:47.4
3. Evgeny Novikov M-Sport Ford + 3:19.9
4. Dani Sordo Citroen + 3:21.6
5. Jari-Matti Latvala VW + 4:04.9
6. Mikko Hirvonen Citroen + 4:19.1
7. Juho Hanninen M-Sport Ford + 5:15.5
8. Mads Ostberg M-Sport Ford + 6:18.2
9. Bryan Bouffier PH Citroen + 8:20.7
10. Martin Prokop Czech Ford + 18:48.8









Sebastien Loeb a spus ca si-a permis o abordare mai precauta in prima proba de vineri, pe care pilotul francez o considera cea mai frumoasa a raliului. Insa, in conditii dificile, cu cea mai mare parte a specialei acoperita de zapada, la final tot pilotul Citroen a avut cel mai rapid timp si are un avans de 1'36" in fata lui Sebastien Ogier, demonstrand inca odata, daca mai era nevoie ca este un "rege absolut" al intrecerii din Sud-Estul Frantei.

Lupta pentru pozitia a treia se inteteste inca odata, dupa spectacolul oferit de Novikov, care a atacat, iesind de cateva ori de pe drum, fapt care l-a indepartat de pozitia detinuta de Dani Sordo, acum venind randul spaniolului sa greseasca. El a atins un perete de zapada, pentru ca proba a fost alergata cu adevarate ziduri albe pe margini si s-a rasucit, pierzand cateva secunde bune. Astfel, rusul Novikov se apropie din nou la distanta amenintatoare, avand 7 secunde de recuperat pentru a urca pe podium.

Mikko Hirvonen si Jari-Matti Latvala fac un raliu "tacut", cei doi finlandezi nereusind sa iasa in evidenta prea mult, in ciuda conditiilor hibernale, care, cel putin teoretic, ar trebui sa le fie pe plac. Cei doi ocupa locurile cinci si sase, urmati de compatriotul lor Juho Hanninen, care are un debut excelent in echipa Qatar. Nu acelasi lucru putem spune despre liderul M-Sport, Mads Ostberg, care se gaseste pe un distant loc 8 si asta multumita iesirii lui Bryan Bouffier, care a reusit sa revina pe drum gratie spectatorilor. Cu toate acestea, Ostberg da semne ca ar putea realiza mai mult decat a facut pana acum in acest raliu, fiind al treilea in proba a 11-a, in urma celor doi francezi intangibili care ocupa primele doua locuri.


Clasament dupa PS11:
1. Sebastien Loeb Citroen 3:36:47.0
2. Sebastien Ogier VW +1:36.3
3. Dani Sordo Citroen +2:55.6
4. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford +3:03.0
5. Mikko Hirvonen Citroen +3:36.4
6. Jari-Matti Latvala VW +3:53.3
7. Juho Hanninen Qatar M-Sport Ford +4:23.3
8. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford +5:52.8
9. Bryan Bouffier PH Citroen +7:36.7
10. Martin Prokop Czech Ford +15:51.2


http://www.autorally.ro/index.cfm/page/ ... Carlo.html

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Sâm Ian 19, 2013 6:24 pm

Rallye Monte Carlo 2013: Sordo castiga a doua proba de azi


Dani Sordo a fost cel mai rapid pe PS 15 si a fost devansat de colegul sau de echipa, Hirvonen. Cei doi sunt clasati in aceasta ordine si in ierarhia generala, pe locurile 3 si 4.

Ogier si Loeb au fost pe locurile 3 si 4, campionul lumii fiind in continuare lider, cu un avans de peste un minut si jumatate. Toti pilotii fruntasi au spus ca aceasta sectiune a fost mult mai ok decat prima, proba pe care, va amintim, s-au inregistrat doua abandonuri de marca (Novikov si Latvala).


http://www.rallymagazin.ro/rallye-monte ... 63961.html


Rallye Monte Carlo 2013: Bouffier a castigat prima proba de azi, Novikov si Latvala au abandonat

Bryan Bouffier si-a adjudecat detasat prima proba de astazi, impunandu-se cu 29,1 secunde in fata lui Ostberg. Desfasurata in conditii de ninsoare, aceasta proba a fost ultima pentru Novikov si Latvala.

Masina rusului a lovit ceva pe primul kilometru al probei. Acesta a incercat sa mearga mai departe, dar s-a oprit in conditiile in care zona spate a bolidului a fost distrusa. De partea cealalta, Latvala a iesit in decor (echipajul este OK conform celor din echipa Volkswagen).

Al treilea timp a fost izbutit de Ogier, care a sosit la 49, 2 de primul clasat, si a mai recuperat 3,5 secunde fata de Loeb. Ordinea celor doi cel mai probabil nu se va schimba, cei doi Seb fiind multumiti cu pozitiile ocupate.

Sordo a urcat pe locul 3, urmat de Hirvonen, Ostberg si Bouffier. Distanta intre fiecare dintre acesti piloti este cu mult peste un minut, astfel ca este probabil ca nici in aceasta zona sa nu asistam la schimbari pana la final

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Sâm Ian 19, 2013 10:51 pm

Rallye Monte Carlo 2013: Ultimele doua probe anulate, Loeb castiga pentru a saptea oara

Ultimele doua probe ale Rallye Monte Carlo 2013 au fost anulate din motive de siguranta. Loeb castiga pentru a saptea oara la Monte Carlo, iar Ogier ii aduce lui Volkswagen o pozitie secunda la revenirea germanilor in WRC.

O ploaie deasa a inceput sa cada in momentul in care echipajele se aflau in service. Din pricina vremii care se inrautatea pe masura trecerii timpului, fanii au inceput sa-si paraseasca locurile, iar drumurile de acces catre probe au fost blocate. Din acest motiv organizatorii au decis sa anuleze ultimele doua probe considerand ca din pricina traficului in cazul unui incident era imposibil sa se actioneze in timp util.

In aceste conditii, clasamentul final a fost cel de dupa PS 16, cu Loeb, urmat de Ogier si ceilalti piloti Citroen, Sordo. Hirvonen si Bouffier. Primul pilot Ford a fost Ostberg, care s-a clasat pe locul 6.

Sepp Wiegand s-a impus in WRC 2, categorie pe care a dominat-o dupa iesirea din cursa a lui Esapekka Lappi, iar Sebastien Chardonnet a fost singurul pilot ajuns la finis in WRC 3, intrecere la al carui start au fost doar doi piloti.

Clasament general:

1. Sebastien Loeb Citroen 5h18m57.2s
2. Sebastien Ogier VW + 1m39.9s
3. Dani Sordo Citroen + 3m49.0s
4. Mikko Hirvonen Citroen + 5m26.3s
5. Bryan Bouffier PH Citroen + 8m13.1s
6. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 12m03.7s
7. Martin Prokop Czech Ford + 23m27.3s
8. Sepp Wiegand Skoda Deutschland + 29m34.5s
9. Olivier Burri Offshore Peugeot + 35m38.4s
10. Michal Kosciuszko Italia Mini + 36m28.0s

http://www.rallymagazin.ro/rallye-monte ... 63977.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori