Irc Intercontinental Rally Challenge 2013

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Dum Dec 16, 2012 10:20 pm

Raliul Sibiului, inclus in Campionatul European 2013
http://citynews.ro/sport/raliul-sibiulu ... 13-1228800

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Dec 18, 2012 2:38 am

Era oarecum de asteptat.

Intentioneaza cineva sa ajunga acolo?

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Vin Feb 01, 2013 11:57 pm

IRC2013 / Rally Liepāja-Ventspils: Programul zilei de sambata


Maine distanta competitiva este de 92, 05 km, fiind programate doua bucle de cate trei probe. Spectacolul incepe la 10:20, ora Romaniei, in timp ce sosirea in ultimul parc de service al zilei va avea loc incepand cu 17:35. Reamintim, la capatul zilei de maine urmeaza sa fie acordate primele puncte la aceasta competitie.

Program (ora Romaniei)

09:05 Service C Liepāja (15 mins)

10:20 SS4 LDz Cargo 2 (Vecpils) 18.73km
10:55 SS5 Volkswagen 2 (Tebra) 16.88km
11:55 SS6 Neste Oil 1 (Edole) 21.31km

13:40 Service D Ventspils (30 mins)

15:20 SS7 Ventbunkers 1 (Alsunga) 10.42km
15:55 SS8 Neste Oil 1 (Edole) 21.31km
17:20 SS9 Ventspils kains 1 (Ventspils) 3.40km

17:35 Flexi Service E Ventspils (45 mins)


Debut in forta pentru Breen, Delecour pe 3

Astazi s-a dat startul in Rally Liepcja-Ventspils, cea de-a doua etapa a Campionatului European de Raliuri ERC. Irlandezul Craig Breen (Peugeot 207 S2000) a dominat inceputul acestui raliu, castigand toate cele 3 probe programate in prima zi. Maine, chiar de ziua sa de nastere, Breen va lua startul din postura de lider.

PS1
Prima speciala a raliului, avand o lungime de 6,16km, a fost adjudecata de Breen la doar 0.3 secunde in fata lui Jari Ketomaa (Ford Fiesta S2000). Francois Delecour (Peugeot 207 S2000) a terminat prima proba pe 4, avand un timp mai slab cu 4.7 secunde decat Breen.
Pe PS1, Gryazin (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) a fost primul in clasamentul Production Cup, categorie in care echipajul Gergo Szabo / Karoly Borbely (Mitsubishi Lancer Evo X R4) au terminat prima proba pe 7, Marco Tempestini / Dorin Pulpea (Subaru Impreza Sti R4) pe 12 iar Simone Tempestini / Sergiu Itu (Subaru Impreza Sti R4) pe 14.

PS2
In urma celei de-a doua probe, desfasurata pe noapte, Delecour a urcat o pozitie, ajungand pe 3 in clasamentul raliului, in timp de Breen si-a consolidat pozitia de lider. Ketoma se mentinea pe 2, insa distanta fata de irlandezul aflat pe prima pozitie s-a marit la 3 secunde.
La Production Cup am avut o schimbare de lider in urma celei de-a doua speciale, rusul Lukyanuk batand proba si instalandu-se pe prima pozitie. Szabo si-a pastrat cea de-a 7-a pozitie in clasamentul clasei in timp de Marco Tempestini a "cazut" de pe 12 pe 13. Se pare ca masina lui Simone are unele probleme de electronica, acest lucru contribuind la stagnarea pe pozitia a 14-a in urma PS2.

PS3
Francois Delecour a obtinut cel de-al doilea timp pe ultima speciala a zilei, fiind mai lent cu doar 2.8 secunde fata de Craig Breen, in conditiile in care francezul a avut probleme cu usa masinii sale, care nu statea inchisa. "A fost imposibil sa inchid portiera. La fiecare viraj de dreapta, aceasta se dechidea, cateodata chiar in viteza a sasea. Am pilotat aproape pe toata proba in aceste conditii." a declarat campionul nostru national. Delecour ramane pe cea de-a treia pozitie in clasamentul raliului, insa s-a apropiat la 5.7 secunde de ocupantul pozitiei cu numarul 2, Jari Ketomaa.
Toate echipajele "noastre" de la Production Cup au fost avantajate de problemele avute de Gryazin, aflat pe 3 inainte de aceasta speciala. Acesta a lovit masina, oprindu-se un timp pe proba. Szabo a obtinut tot cel de-al saptele timp, 7 fiind pozitia pe care incheie prima zi. Finalul zilei ii gaseste pe cei doi Tempesta pe 12 (Marco), respectiv 13 (Simone). Juniorul este nemultumit, masina sa nefunctionand in parametrii normali.

"Nu imi vine sa cred. Totul este ca si intr-un vis. Sunt foarte fericit pentru sansa de a ma afla aici si este superb sa conduc raliul. Conditiile sunt dure, dar imi place." a declarat Craig Breen la finalul primei zile.

Raliul va continua sambata si duminica, fiind programate cate 6 probe speciale in fiecare din cele doua zile ramase. 10:20 este ora la care va lua startul prima masina pe PS4.


Tempesta cauta primele puncte in ERC PC

Marco Tempestini ia startul in Rally Liepaja Ventspils cu gandul de a acumula puncte pentru campania din ERC Production Cup, in care clujeanul debuteaza cu prilejul intrecerii letone. Pilotul NRA crede ca raliul va fi unul dificil, din cauza conditiilor de drum si spune ca isi doreste sa se mentina departe de probleme si sa adune primele puncte ale sezonului.

Desi ploaia s-a oprit in dimineata zilei de vineri, in care este programat shakedown-ul si primele trei probe speciale, probele s-au deteriorat deja, iar ninsoarea prognozata pentru weekend este greu de crezut ca poate schimba foarte multe. "Va fi un raliu sensibil ca si suprafata, ploaia cazuta zilele trecute a stricat probele" a spus Tempestini pentru autorally, inainte de shakedown. "Sunt multe masini, atat in ERC, cat si in campionatul leton, iar suprafata va avea de suferit. Conditiile sunt insa aceleasi pentru toata lumea, putem spera doar sa scada mult temperaturile si sa inghete."

Legat de obiectivele fixate pentru intrecerea letona, Tempesta spune ca nu se gandeste la o lupta pentru un loc pe podium, ci doar sa adune puncte. "Nu va fi deloc usor, trebuie sa fim atenti si sa stam pe drum. Este un raliu in care trebuie sa aducem cateva puncte acasa, cred ca este un obiectiv foarte bun. Sunt multi piloti buni, care cunosc probele si vor fi rapizi in aceste conditii. Trebuie sa stam pe drum si vom vedea ce putem sa 'recoltam'."

Pentru echipajul junior al NRA, Simone Tempestini si Sergiu Itu, cursa cu sediul la Ventspils este o noua ocazie de a exploata posibilitatile Imprezei R4 si a acumula experienta impreuna. "Simone se distreaza cu orice masina merge, are zambetul pe buze in fiecare zi" spune Marco despre fiul sau. "El si Sergiu se inteleg tot mai bine, le place aici si chiar daca sunt un pic dezamagiti de lipsa zapezii, sunt bucurosi ca pot alerga."

Napoca Rally Academy s-a inscris si in competitia echipelor pentru sezonul ERC2013, devenind prima echipa romaneasca inscrisa intr-o competitie internationala de o asemenea anvergura. Marco Tempestini a declarat pentru website-ul oficial al competitiei ca inscrierea in campionatul echipelor inseamna si o sansa pentru alti piloti romani de a evolua in campionatul european pe parcursul sezonului.

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/ ... epaja.html

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Sâm Feb 02, 2013 9:11 am

Nu se mai numeste IRC incepand cu 2013 ERC European Rally Challange

Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori