F1 Sezonul 2013
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Di Montezemolo crede ca Ecclestone este prea batran pentru F1
http://www.formulaunu.com/stiri-formula ... ru-f1.html
VIDEO ProMotor: Cum scapa vii pilotii de F1 din cele mai teribile accidente!
http://debarbati.ro/masini/video-promot ... dente.html
FIA a decis: Titlul mondial de F1 răm?ne la Sebastian Vettel
http://www.realitatea.net/fia-a-decis-t ... 63095.html
Guvernul turc nu va aloca bani pentru F1, in 2013
http://www.orange.ro/stiri/sport/altele ... 013-109644
Noul sezon de F1 are 20 de curse
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Formul ... l+din+2013
http://www.formulaunu.com/stiri-formula ... ru-f1.html
VIDEO ProMotor: Cum scapa vii pilotii de F1 din cele mai teribile accidente!
http://debarbati.ro/masini/video-promot ... dente.html
FIA a decis: Titlul mondial de F1 răm?ne la Sebastian Vettel
http://www.realitatea.net/fia-a-decis-t ... 63095.html
Guvernul turc nu va aloca bani pentru F1, in 2013
http://www.orange.ro/stiri/sport/altele ... 013-109644
Noul sezon de F1 are 20 de curse
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Formul ... l+din+2013
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
F1 - Statistici Pirelli pentru sezonul 2012
http://www.rallyrom.ro/f1/4332-f1-stati ... -2012.html
http://www.rallyrom.ro/f1/4332-f1-stati ... -2012.html
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ecclestone vrea să reducă numărul echipelor din F1
http://www.prosport.ro/alte-sporturi/au ... 1-10393816
Sebastian Vettel s-a impus și la "Duelul Campionilor"! Schumacher a fost coechipierul liderului din F1
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Sebast ... humacher+a
http://www.prosport.ro/alte-sporturi/au ... 1-10393816
Sebastian Vettel s-a impus și la "Duelul Campionilor"! Schumacher a fost coechipierul liderului din F1
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Sebast ... humacher+a
A castigat Grosjean.
http://www.raceofchampions.com/
http://www.raceofchampions.com/
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Jaguar și Williams F1 au pus ?n cui proiectul C-X75
http://www.republica-soferilor.ro/jagua ... tul-c-x75/
Marinescu si-a construit simulator de F1 pentru antrenamente
http://www.brasov.net/marinescu-si-a-co ... trenamente
http://www.republica-soferilor.ro/jagua ... tul-c-x75/
Marinescu si-a construit simulator de F1 pentru antrenamente
http://www.brasov.net/marinescu-si-a-co ... trenamente
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
2013 FIA Formula One World Championship? Race Calendar
01 2013 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) 15 - 17 Mar
02 2013 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX (Kuala Lumpur) 22 - 24 Mar
03 2013 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) 12 - 14 Apr
04 2013 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX (Sakhir) 19 - 21 Apr
05 FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPA?A 2013 (Catalunya) 10 - 12 May
06 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2013 (Monte Carlo) 24 - 26 May
07 FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2013 (Montr?al) 07 - 09 Jun
08 2013 FORMULA 1 BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) 28 - 30 Jun
09 FORMULA 1 GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 2013 (TBA) 05 - 07 Jul
10 TBA (TBA) * 19 - 21 Jul
11 FORMULA 1 MAGYAR NAGYD?J 2013 (Budapest) 26 - 28 Jul
12 2013 FORMULA 1 SHELL BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 23 - 25 Aug
13 FORMULA 1 GRAN PREMIO D'ITALIA 2013 (Monza) 06 - 08 Sep
14 2013 FORMULA 1 SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore) 20 - 22 Sep
15 2013 FORMULA 1 KOREAN GRAND PRIX (Yeongam) 04 - 06 Oct
16 2013 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX (Suzuka) 11 - 13 Oct
17 2013 FORMULA 1 AIRTEL INDIAN GRAND PRIX (New Delhi) 25 - 27 Oct
18 2013 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Yas Marina) 01 - 03 Nov
19 2013 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin) 15 - 17 Nov
20 FORMULA 1 GRANDE PR?MIO DO BRASIL 2013 (S?o Paulo) 22 - 24 Nov
F1 - Mark Webber: "Retragerea este o decizie greu de luat"
http://www.rallyrom.ro/f1/4384-f1-mark- ... -luat.html
01 2013 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) 15 - 17 Mar
02 2013 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX (Kuala Lumpur) 22 - 24 Mar
03 2013 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) 12 - 14 Apr
04 2013 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX (Sakhir) 19 - 21 Apr
05 FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPA?A 2013 (Catalunya) 10 - 12 May
06 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2013 (Monte Carlo) 24 - 26 May
07 FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2013 (Montr?al) 07 - 09 Jun
08 2013 FORMULA 1 BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) 28 - 30 Jun
09 FORMULA 1 GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 2013 (TBA) 05 - 07 Jul
10 TBA (TBA) * 19 - 21 Jul
11 FORMULA 1 MAGYAR NAGYD?J 2013 (Budapest) 26 - 28 Jul
12 2013 FORMULA 1 SHELL BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 23 - 25 Aug
13 FORMULA 1 GRAN PREMIO D'ITALIA 2013 (Monza) 06 - 08 Sep
14 2013 FORMULA 1 SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore) 20 - 22 Sep
15 2013 FORMULA 1 KOREAN GRAND PRIX (Yeongam) 04 - 06 Oct
16 2013 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX (Suzuka) 11 - 13 Oct
17 2013 FORMULA 1 AIRTEL INDIAN GRAND PRIX (New Delhi) 25 - 27 Oct
18 2013 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Yas Marina) 01 - 03 Nov
19 2013 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin) 15 - 17 Nov
20 FORMULA 1 GRANDE PR?MIO DO BRASIL 2013 (S?o Paulo) 22 - 24 Nov
F1 - Mark Webber: "Retragerea este o decizie greu de luat"
http://www.rallyrom.ro/f1/4384-f1-mark- ... -luat.html
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Kobayashi nu va alerga ?n 2013! Deși a str?ns peste 8 milioane de euro, japonezul nu și-a găsit echipă ?n F1
La 26 de ani, pilotul japonez Kamui Kobayashi se vede nevoit să părăsească pentru cel puțin un an Formula 1. Pus pe liber de Sauber, ?n cadrul căreia a concurat ?n 2012 și a fost ?nlocuit la finalul sezonului cu mexicanul Esteban Gutierrez, niponul a ?ncercat din răsputeri să-și găsească un loc ?n Marele Circ, lucru pentru care a reușit să str?ngă nu mai puțin de 8 milioane de euro!
La finalul lunii noiembrie, Kobayashi a lansat pe internet o campanie pentru a str?nge banii necesari care să-i asigure un monopost ?n sezonul viitor. ?n Formula 1 este o practică obişnuită ca unii dintre piloţi să-şi cumpere locul ?ntr-o echipă. Mai multe companii japoneze au fost sensibilizate de mesajul pilotului şi i-au oferit diverse sume de bani pentru a-l ajuta pe Kobayashi ?n demersul său.
?n pofida acestui demers, japonezul nu a avut succes, deoarece n-a reușit să găsescă vreo echipă interesată de serviciile sale. ?n acest moment mai sunt vacante doar două locuri ?n Formula 1, unul la Force India şi unul la Caterham. Kobayashi nu va abandona, ?nsă, și a anunțat deja că va folosi banii str?nși acum pentru ediția din 2014. De asemenea, p?nă atunci nu va participa la o altă competiție.
Cea mai bună performanţă din cariera pilotului japonez a fost locul trei ocupat chiar ?n ţara sa natală, la Suzuka, ?n acest an.
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Kobaya ... 8+milioane
La 26 de ani, pilotul japonez Kamui Kobayashi se vede nevoit să părăsească pentru cel puțin un an Formula 1. Pus pe liber de Sauber, ?n cadrul căreia a concurat ?n 2012 și a fost ?nlocuit la finalul sezonului cu mexicanul Esteban Gutierrez, niponul a ?ncercat din răsputeri să-și găsească un loc ?n Marele Circ, lucru pentru care a reușit să str?ngă nu mai puțin de 8 milioane de euro!
La finalul lunii noiembrie, Kobayashi a lansat pe internet o campanie pentru a str?nge banii necesari care să-i asigure un monopost ?n sezonul viitor. ?n Formula 1 este o practică obişnuită ca unii dintre piloţi să-şi cumpere locul ?ntr-o echipă. Mai multe companii japoneze au fost sensibilizate de mesajul pilotului şi i-au oferit diverse sume de bani pentru a-l ajuta pe Kobayashi ?n demersul său.
?n pofida acestui demers, japonezul nu a avut succes, deoarece n-a reușit să găsescă vreo echipă interesată de serviciile sale. ?n acest moment mai sunt vacante doar două locuri ?n Formula 1, unul la Force India şi unul la Caterham. Kobayashi nu va abandona, ?nsă, și a anunțat deja că va folosi banii str?nși acum pentru ediția din 2014. De asemenea, p?nă atunci nu va participa la o altă competiție.
Cea mai bună performanţă din cariera pilotului japonez a fost locul trei ocupat chiar ?n ţara sa natală, la Suzuka, ?n acest an.
http://www.digisport.ro/Sport/F1/Kobaya ... 8+milioane
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Modificarile de regulament pentru 2013
Pentru sezonul 2013 regulamentul tehnic al F1 a suferit cateva modificari minore referitoare la masa monoposturilor, stepped nose, deviatia aripii fata, testele de impact si utilizarea sistemului DRS.
ta_article_1033
1. Masa monopostului ? De anul acesta, masei minime a monopostului i-au fost adaugate 2 kg, ajungand la 642kg. Modificarea a survenit datorita noilor pneuri Pirelli cu compozitia modificata fata de anul trecut, adaugand o greutate de aproximativ 0.5 kg/roata. Prin adaugarea a acestor doua kilograme, a fost modificat si regulamentul cu privire la raportul de distributie al maselor, puntea fata suportand de anul acesta 292 kg, iar puntea spate 343 kg. Plasarea celor 7 kg ramase pana la masa minima admisa de 642 kg ramane la latitudinea fiecarei echipe.
2. Stepped nose ? Echipele pot din acest sezon sa acopere acea diferenta de nivel, considerata inestetica, prin plasarea unui panou care nu face parte din structura monopostului.
3. Deviatia aripii fata ? Pentru a preveni indoirea excesiva a aripii fata, acestea vor trebui sa faca fata, de anul acesta, unor teste mai severe: 1.000 N sau 100 kg, aplicate in doua puncte pe directia axelor longitudinale si transversale. Valoarea deviatiei maxime admise a fost micsorata de la 20mm la 10mm.
4,5. Testele de impact si solicitare ? Din acest sezon se vor introduce teste mai severe referitoare la sarcina monopostului, iar cerintele testelor de impact au fost modificate. Cockpitul trebuie sa suporte o sarcina laterala mai mare, iar testele trebuie aplicate asupra tuturor sasiurilor produse de o echipa, nu doar asupra unuia ca pana acum.
6. DRS ? Sistemele active dublu-DRS (DDRS) sunt considerate ilegale, ramanand permise doar cele pasive. O alta modificare a fost adusa la articolul care prevede utilizarea DRS-ului in antrenamente si calificari, cand acest sistem va putea fi folosit doar in anumite zone, identice cu cele din cursa. Pana acum acest sistem putea fi utilizat pe toata lungimea circuitului in zilele de vineri si sambata.
http://www.motorsportnews.ro/f1/modific ... ntru-2013/
Pentru sezonul 2013 regulamentul tehnic al F1 a suferit cateva modificari minore referitoare la masa monoposturilor, stepped nose, deviatia aripii fata, testele de impact si utilizarea sistemului DRS.
ta_article_1033
1. Masa monopostului ? De anul acesta, masei minime a monopostului i-au fost adaugate 2 kg, ajungand la 642kg. Modificarea a survenit datorita noilor pneuri Pirelli cu compozitia modificata fata de anul trecut, adaugand o greutate de aproximativ 0.5 kg/roata. Prin adaugarea a acestor doua kilograme, a fost modificat si regulamentul cu privire la raportul de distributie al maselor, puntea fata suportand de anul acesta 292 kg, iar puntea spate 343 kg. Plasarea celor 7 kg ramase pana la masa minima admisa de 642 kg ramane la latitudinea fiecarei echipe.
2. Stepped nose ? Echipele pot din acest sezon sa acopere acea diferenta de nivel, considerata inestetica, prin plasarea unui panou care nu face parte din structura monopostului.
3. Deviatia aripii fata ? Pentru a preveni indoirea excesiva a aripii fata, acestea vor trebui sa faca fata, de anul acesta, unor teste mai severe: 1.000 N sau 100 kg, aplicate in doua puncte pe directia axelor longitudinale si transversale. Valoarea deviatiei maxime admise a fost micsorata de la 20mm la 10mm.
4,5. Testele de impact si solicitare ? Din acest sezon se vor introduce teste mai severe referitoare la sarcina monopostului, iar cerintele testelor de impact au fost modificate. Cockpitul trebuie sa suporte o sarcina laterala mai mare, iar testele trebuie aplicate asupra tuturor sasiurilor produse de o echipa, nu doar asupra unuia ca pana acum.
6. DRS ? Sistemele active dublu-DRS (DDRS) sunt considerate ilegale, ramanand permise doar cele pasive. O alta modificare a fost adusa la articolul care prevede utilizarea DRS-ului in antrenamente si calificari, cand acest sistem va putea fi folosit doar in anumite zone, identice cu cele din cursa. Pana acum acest sistem putea fi utilizat pe toata lungimea circuitului in zilele de vineri si sambata.
http://www.motorsportnews.ro/f1/modific ... ntru-2013/
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Circuitul Nurburgring va găzdui Marele Premiu de F1 al Germaniei ?n 2013
Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei din 2013 se va desfăşura pe legendarul circuit N?rburgring, după ce Bernie Ecclestone, şeful F1, a ajuns la o ?nţelegere cu compania care promovează circuitul N?rburgring.
Decizia vine după c?teva luni de incertitudine ?n privinţa desfăşurării Marelui Premiu al Germaniei pe N?rburgring ?n acest an, deoarece circuitul se află ?n stare de insolvenţă şi ar putea fi v?ndut de către statul german.
Din anul 2007, Marele Premiu de F1 al Germaniei a alternat de la un an la altul pe Hockenheimring şi N?rburgring, ?nsă situaţia financiară precară a companiei care a administrat circuitul N?rburgring ar fi putut duce la un nou Mare Premiu al Germaniei desfăşurat pe Hockenheimring.
La ?nceputul acestei săptăm?ni, Bernie Ecclestone a declarat că discuţiile pentru N?rburgring au ?ncetat deoarece termenii oferiţi ?nu erau acceptabili din punct de vedere financiar?.
El a confirmat, ?nsă, pentru Reuters că s-a ajuns la o ?nţelegere şi că Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei se va desfăşura pe N?rburgring ?n 7 iulie 2013.
Circuitul N?rburgring, care e deţinut de statul german, a intrat ?n insolvenţă cu datorii de aproximativ 400 de milioane de euro, după ce ?n incinta complexului a fost construit un parc de distracţii din bani publici. Parcul arată, ?nsă, ca un oraş părăsit, deoarece nu există clienţi pentru atracţiile turistice instalate.
http://www.promotor.ro/sport/formula-1/ ... 3-10537945
Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei din 2013 se va desfăşura pe legendarul circuit N?rburgring, după ce Bernie Ecclestone, şeful F1, a ajuns la o ?nţelegere cu compania care promovează circuitul N?rburgring.
Decizia vine după c?teva luni de incertitudine ?n privinţa desfăşurării Marelui Premiu al Germaniei pe N?rburgring ?n acest an, deoarece circuitul se află ?n stare de insolvenţă şi ar putea fi v?ndut de către statul german.
Din anul 2007, Marele Premiu de F1 al Germaniei a alternat de la un an la altul pe Hockenheimring şi N?rburgring, ?nsă situaţia financiară precară a companiei care a administrat circuitul N?rburgring ar fi putut duce la un nou Mare Premiu al Germaniei desfăşurat pe Hockenheimring.
La ?nceputul acestei săptăm?ni, Bernie Ecclestone a declarat că discuţiile pentru N?rburgring au ?ncetat deoarece termenii oferiţi ?nu erau acceptabili din punct de vedere financiar?.
El a confirmat, ?nsă, pentru Reuters că s-a ajuns la o ?nţelegere şi că Marele Premiu de Formula 1 al Germaniei se va desfăşura pe N?rburgring ?n 7 iulie 2013.
Circuitul N?rburgring, care e deţinut de statul german, a intrat ?n insolvenţă cu datorii de aproximativ 400 de milioane de euro, după ce ?n incinta complexului a fost construit un parc de distracţii din bani publici. Parcul arată, ?nsă, ca un oraş părăsit, deoarece nu există clienţi pentru atracţiile turistice instalate.
http://www.promotor.ro/sport/formula-1/ ... 3-10537945
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
F1 - Pirelli a nominalizat pneurile pentru primele patru curse ale anului
Pirelli a nominalizat astazi pneurile care vor fi folosite in Australia, Malaezia, China si Bahrain, primele 4 curse ale sezonului 2013 din Formula 1.
Pentru cursa din Australia, Pirelli a nominalizat pneurile P Zero Alb, de compozitie medium, si P Zero Rosu, de compozitie supersoft, aceasta fiind pentru prima oara cand pneurile supersoft vor fi folosite la Melbourne. Aceasta nominalizare se anunta extrem de interesanta si va garanta un spectacol total la prima cursa a anului, iar strategia va juca un rol crucial.
Nominalizarea pneurilor P Zero Orange (hard) si P Zero Alb (medium) ? cele mai dure pneuri din gama - pentru cursa din Malaezia se potrivesc perfect cu temperaturile ridicate si suprafata abraziva, caracteristicile cirucuitului de la Kuala Lumpur.
Pneurile P Zero Alb (medium) si P Zero Galben (soft) au fost nominalizate pentru Marele Premiu al Chinei, aceasta fiind cea mai potrivita alegere pentru caracteristicile acestui circuit.
La fel ca pentru Australia, pentru etapa din Bahrain Pirelli a nominalizat o combinatie noua de pneuri: P Zero Orange (hard) si P Zero Galben (soft). Aceasta nominalizare a fost facuta pentru a asigura viteza in calificari in combinatie cu durabilitatea necesara in cursa care se desfasoara de obicei la temperaturi ridicate.
Conform regulamentului, in conditii normale, fiecare echipa va avea la dispozitie sase seturi din compozitia mai dura si cinci seturi din compozitia mai moale pe parcursul unui weekend de cursa. Pirelli va aduce la fiecare etapa si pneurile intermediare Cinturato Verde (patru seturi pentru fiecare pilot) si pe cele de ploaie Cinturato Albastru (trei seturi pentru fiecare pilot).
http://www.rallyrom.ro/f1/4459-f1-pirel ... nului.html
Pirelli a nominalizat astazi pneurile care vor fi folosite in Australia, Malaezia, China si Bahrain, primele 4 curse ale sezonului 2013 din Formula 1.
Pentru cursa din Australia, Pirelli a nominalizat pneurile P Zero Alb, de compozitie medium, si P Zero Rosu, de compozitie supersoft, aceasta fiind pentru prima oara cand pneurile supersoft vor fi folosite la Melbourne. Aceasta nominalizare se anunta extrem de interesanta si va garanta un spectacol total la prima cursa a anului, iar strategia va juca un rol crucial.
Nominalizarea pneurilor P Zero Orange (hard) si P Zero Alb (medium) ? cele mai dure pneuri din gama - pentru cursa din Malaezia se potrivesc perfect cu temperaturile ridicate si suprafata abraziva, caracteristicile cirucuitului de la Kuala Lumpur.
Pneurile P Zero Alb (medium) si P Zero Galben (soft) au fost nominalizate pentru Marele Premiu al Chinei, aceasta fiind cea mai potrivita alegere pentru caracteristicile acestui circuit.
La fel ca pentru Australia, pentru etapa din Bahrain Pirelli a nominalizat o combinatie noua de pneuri: P Zero Orange (hard) si P Zero Galben (soft). Aceasta nominalizare a fost facuta pentru a asigura viteza in calificari in combinatie cu durabilitatea necesara in cursa care se desfasoara de obicei la temperaturi ridicate.
Conform regulamentului, in conditii normale, fiecare echipa va avea la dispozitie sase seturi din compozitia mai dura si cinci seturi din compozitia mai moale pe parcursul unui weekend de cursa. Pirelli va aduce la fiecare etapa si pneurile intermediare Cinturato Verde (patru seturi pentru fiecare pilot) si pe cele de ploaie Cinturato Albastru (trei seturi pentru fiecare pilot).
http://www.rallyrom.ro/f1/4459-f1-pirel ... nului.html
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 32 vizitatori