Raliul Clujului 2010

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Dum Iun 27, 2010 1:47 am

Vineri dupa-amiaza, vreme frumoasa si racoroasa, perfecta pentru distractie. Vorbisem cu Seba la telefon, urma sa ne intalnim in parcare la Pollus Center si deja ma astepta. Frumos instalat la o terasa, sub umbrela sorbind o halba de... suc natural de portocale. Mi-am luat si eu una mirat ca din acest recipient se poate savura si altceva decat bere, am stat putin la taclale, tigari si portocale apoi ne-am indreptat spre spatiul amenajat pentru joaca. Joaca hergheliilor de cai putere, motoarelor dezlantuite, esapamentelor dementiale si scartaitul pneurilor... modalitatea perfecta de-ati petrece timpul vineri seara. Am gasit un spatiu de vis la bordura, noroc cu doua demoazele ce tocmai plecasera, pesemne terminasera si ele programul si ne-am asezat la nivelul solului undeva langa start.
Si-au inceput sa defileze, in scrasnet de roti si motoare tinute sus in ture, mai intai cateva loganuri, vreo 2-3 citroen c2 - dementiale ascutitorile, vreo 2 subaru-ri mai timide ca apoi sa vina si greii, evo-uri 9 cat cuprinde, a aparut chiar si un 10, vreo 2 toyota celica - moartea mea. Intoarceri in drift, scantei din placutele ceramice, piloti concentrati tinand nemilos bestiile pe traseu, treceri la mustata ale finishului, toate erau acolo in fata noastra. Eu filmam cu caramida din dotare si Sebi, adevarat pasionat de raliuri imi explica cam ce piloti urmeaza si-mi povestea cate ceva despre ei. Deja se lasase seara si totul mergea destul de repede sau cel putin asa mi s-a parut mie caci as mai fi stat inca pe-atat la fel de fericit si tremurand in frig insa toti stim ca ce e frumos nu dureaza, iar masinile s-au terminat.
Am iesit cu greu din parcarea dintr-o data supra-aglomerata urmand sa ne intalnim a doua zi pentru a merge pe celelalte speciale, asta reprezentand o noutate pentru dornicul pilot innascut din mine. Cum nu se putea ca totul sa fie minunat, a doua zi m-a trezit telefonul lui Sebi care ma astepta cu inca un coleg. Urma sa mergem toti 3 cu masina lui. M-am imbracat cu ce mi-a venit la mana cu aceiasi viteza cu care se face service-ul la acele minunatii pe 4 roti pe care deja le vazusem si-am zburat spre locul intalnirii. Fara mancare, fara apa, bani in portofel vreo 20 lei, tigari vreo 3-4, Shumi cel nou de Transilvania a traversat orasul in viteza, injurand vreo 3-4 lesinati care, vezi bine, abia se taraiau intre semafoare in fata mea. Am ajuns si cum am sarit in cealalta masina, am si demarat catre primul loc stabilit pe una dintre speciale. Noroc ca pe traseu, Sebi caruia ii multumesc ca m-a asteptat 30 minute in plus, am oprit la un peco si mi-am cumparat un sandwich, tigari si suc. Insa decizia de a ma imbraca la reprezeala aveam s-o regret abia cand am ajuns... o burnita deasa si rece cadea necontenit din cerul catranit iar eu ma transformam incet intr-o muratura pe jumatate infrigurata. Iarasi am avut noroc si-am prins o pelerina de ploaie iar picioarele le-am lasat in plata domnului, ploii.
Dupa ce am pendulat prin zona in cautarea celor mai perfecte locuri, care bineinteles ca pana la urma au fost fix langa locul in care am parcat, au inceput sa apara si masinile, urland din departare de dupa dealuri. Brusc nu mai simteam nici frigul, nici umezeala de la picioare, totul era perfect, acel sunet al motoarelor ambalate ma incalzea de minune. Am mai facut cateva filmulete, timp in care am asistat la nebunia unui pilot de logan galben ce zbura cu aceiasi viteza ca si ceilalti, insa avand pana pe spate si redresand masina din derapaje in fiecare viraj; apoi a altuia ce a chemat spectatorii in ajutor si a schimbat 2 roti fara cric, 10 brate viguroase saltandu-i masina ca pe un cotet de caini.
Dupa ce s-a terminat si proba asta, am demarat cam cu intarziere spre cealalta speciala, caci safety car-ul nu aparuse sa ne anunte eliberarea drumului. In timp ce mergeam de-a lungul traseului l-am vazut si pe Titi Aur pus de-a latul pe strada si cu botul Evo-ului sau rupt, din pacate a abandonat ca si Savu, gasit ceva mai incolo cu al sau Evo negru mat rasturnat pe camp.
La a doua speciala lucrurile au mers mai repede, fiind mai putine masini ramase in concurs insa si spectatorii se imputinasera. Doar ploaia se intetise insa din fericire parca se si incalzise putin asa ca am rezistat toti. Un jandarm ne-a facut probleme trimitandu-ne pe deal prin iarba inalta pana la genunchi si am facut iar fleasca picioarele abia uscate pe drum insa nimic nu ne putea intoarce. Dupa ce ne-am gasit singurul loc cat de cat bun pe acel deal am remarcat in mod placut, in linistea care era in jurul nostru, sunetul fiarelor cu 4 roti care se intindea de-a lungul intregii vaii la cativa kilometri de noi. De data asta stateam undeva deasupra strazii iar bolizii au inceput sa treaca fix pe sub noi, mai ca-mi venea sa ma ofer cadou pe cupola lor si sa merg mai departe cu ei... Totul a mers destul de repede, fara emotii din nici o parte, nici nu stiu sa fi aflat despre alte iesiri in decor pe acea speciala iar noi ne-am trezit ca s-a terminat. In ciuda ploii, mai ca-mi parea rau si-as fi vrut s-o iau de la inceput insa trebuia sa iau masuri la picioare altfel riscam sa-mi creasca pielita intre degete si sa ma transform intr-o gasca... si murata pe de-asupra.
Si asa s-a incheiat primul meu raliu ca spectator insa doar mi-a deschis pofta, sunt sanse sa ajung si la urmatorul la Sibiu. Sper ca nu v-am foarte plictisit cu povestea mea, o sa va atasez si cateva poze si filmulete din prima zi a raliului, maine incerc sa le pun si pe restul:







Si filmuletele:
Saxo vs Lancer
Subi vs Evo
Evo vs Evo
Subaru Sti vs Evo 10
Honda Civic Type R vs Toyota Celica

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Dum Iun 27, 2010 9:10 am

incet, incet te faci si scriitor nu doar pilot wannabe ...frumos, poate anul asta se organizeaza si la iasi iar

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Iun 27, 2010 2:42 pm

Dar vai, avem un scriitor in devenire printre noi.

Imi doresc f mult si sper sa ajung si eu la Sibiu, poate ne vedem acolo. Se va organiza din nou si la Iasi, in octombrie.

Avatar utilizator
sebasita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 17, 2009 10:54 am

Mesaj de sebasita » Lun Iun 28, 2010 12:13 pm

gabi....am si uitat sa iti zic. vineri seara am iesit in 5 minute de acolo. am iesit pe la kart-uri:)

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Iun 28, 2010 5:05 pm

Norocosule Nu-i nimic, si eu am iesit, dupa vreo 10 minute, printre ultimii

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Lun Iun 28, 2010 5:17 pm

quote 'gabitzu'
Nu-i nimic, si eu am iesit, dupa vreo 10 minute, printre ultimii....

Normal, daca ai parcat langa spalatorie!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Iun 28, 2010 8:37 pm

Raliul Clujului 2010 - Vlad Cosma şi Danny Ungur pe podium

Vlad Cosma şi Danny Ungur au terminat Raliul Clujului pe podium la grupa A şi, ?mpreună, au sc?ştigat 5.500 Euro ?n Citroen Racing Trophy Rom?nia. Mihai Lăcătuş a terminat pe locul 6 şi va primi un premiu de 1.000 Euro.

Piloţii ?nscrişi ?n Citroen Racing Trophy Rom?nia au adunat la Raliul Clujului, ultima etapă pe asfalt din Campionatul National de Raliuri, 6.500 Euro. Vlad Cosma şi Danny Ungur au terminat pe locurile doi, respectiv trei, Mihai Lăcătuş pe şase, iar Alex Filip a ieşit din lupta de la grupa A din cauza unei probleme apărute la transmisia maşinii sale.

Vlad Cosma, cel mai t?năr pilot ?nscris ?n Citroen Racing Trophy Rom?nia, a avut un parcurs excelent, obţin?nd la Raliul Clujului cel mai bun rezultat din acest sezon. După ce a terminat super speciala de vineri pe poziţia a treia, Vlad Cosma a fost cel mai rapid pe primele două probe de s?mbătă şi, după prima buclă, era lider ?n clasamentul grupei A. Din cauza ploii, pe ultima buclă, Vlad Cosma a pierdut duelul pentru prima poziţie şi a terminat Raliul Clujului pe locul secund. ?Dacă ne uitam la locurile obţinute de noi ?n acest sezon la grupa A: 5,4,3,2, putem spera s? urmeze şi o victorie! La Cluj am fost cei mai buni ?n Citroen Racing Trophy, dar o victorie la grupa A ar fi fost şi mai importantă?, a spus Vlad Cosma, care a fost recompensat pentru această clasare cu 3.000 Euro.

Dup? 108 kilometri de probă specială, Danny Ungur şi Toni Avram au terminat Raliul Clujului pe poziţia a treia, performanţă recompensată cu 2.500 Euro. ?Motorul maşinii noastre nu a dezvoltat puterea maximă şi am avut probleme pe probele ?n urcare. ?n plus, am mai făcut şi o pană de cauciuc, dar, ţin?nd cont de condiţiile foarte dificile din punct de vedere meteorologic, se putea termina şi mai rău. Cred că toţi am avut momente c?nd am fost pe punctul să sărim ?n decor?, a spus Danny Ungur, care se află acum pe prima poziţie ?ntre piloţii ?nscrişi ?n Citroen Racing Trophy cu un total de 19 puncte.

Pentru echipajul Mihai Lăcătuş - Rareş Silasi etapa de la Cluj a fost ?ncă una de acomodare cu modelul Citro?n C2 R2. ?Pentru noi a fost a treia cursă la volanul unei astfel de maşini. Mi-ar fi plăcut să luăm startul şi la primele două etape din 2010, dar nu am avut bugetul necesar. Acum principala mea preocupare este să găsesc bugetul necesar pentru a lua startul şi ?n etapele pe macadam?, a spus Mihai Lăcătuş, care a terminat pe locul 6 la grupa A, performanţă recompensată ?n Citroen Racing Trophy cu 1.000 Euro.

Alex Filip, liderul din Citroen Racing Trophy Rom?nia ?naintea etapei de la Cluj, a avut un ?nceput bun, dar după patru probe speciale a fost nevoit să abandoneze cu probleme la transmisia maşinii sale. ?Speram să obţinem un rezultat bun la ultima etapă pe asfalt, dar din păcate, după 10 raliuri fără probleme tehnice, am fost nevoit să abandonez. Acum urmează sezonul pe macadam unde avem şi noi mai multe şanse cu modelul Citroen C2 R2 şi voi face tot posibilul să recuperez din punctele pierdute la Cluj?, a spus şi Alex Filip.

Raliul Sibiului, următoarea etapă din Campionatul Naţional de Raliuri inclusă şi ?n Citroen Racing Trophy, se va desfăşura ?n perioada 15 - 18 iulie 2010.
Sursa

QUOTE (gabitzu)...Si-au inceput sa defileze, in scrasnet de roti si motoare tinute sus in ture... vreo 2-3 citroen c2 - dementiale ascutitorile


Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Iun 28, 2010 10:32 pm

Inca doua filmari dintr-o pozitie buna de la PS1:

Raliul Clujului 2010 - PS1 SSS Polus Center partea 1
Raliul Clujului 2010 - PS1 SSS Polus Center partea 2

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Lun Iun 28, 2010 11:32 pm

Cateva poze de la raliu!

raliu cluj 2010

Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori