Raliul Iasului
In perioada 22 - 23 mai 2009 va avea loc "Raliul Iasului" - a III-a etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2009.
Raliul va fi compus din 2 zile de concurs in care se vor parcurge 9 probe speciale in lungime totala de 114,10 km. In prima zi va avea loc o proba superspeciala de 1,2 km “Rapa Galbena” iar in a doua zi se vor parcurge 8 probe speciale pe drumuri forestiere de macadam din judetul Iasi.
Vineri 22 mai 2009, inaintea startului oficial al Raliului Iasulului intre orele 7:30 si 11:30 vor avea loc sesiunea de teste cronometrate cu circulatia inchisa (shakedown) pe drumul forestier de la iesirea din satul Barnova.
Vineri 22 mai, la ora 17:44, Raliul Iasului va debuta la monumentul istoric “Rapa Galbena” din municipiul Iasi cu o proba superspeciala de 1,2 km care va dura aproximativ 2 – 2:30 h. Campionii etapelor precedente vor incheia specatacolul in jurul orei 19:30.
Sambata 23 mai 2009, concurentii vor parcurge 8 probe speciale de macadam incepand cu ora 10:04.
Programul probelor speciale pentru Raliul Iasului din data de 23 mai 2009:
- 10:04 PS2 - Tacuta 1 (9,1 km) – zona comunei Grajduri
- 10:27 PS3 - Dobrovat 1 (11,8 km) – in zona Gara Barnova – Dobrovat
- 11:10 PS4 - Poieni (8,4 km) – drumul forestier dintre satele Poieni si Paun
- 12:38 PS5 - Tacuta 2 (9,1 km) – zona comunei Grajduri
- 13:01 PS6 - Dobrovat 2 (11,8 km) – in zona Gara Barnova – Dobrovat
- 13:44 PS7 - Poieni 2 (8,4 km) – drumul forestier dintre satele Poieni si Paun
- 15:17 PS8 - Popesti (29,40 km) - start in apropierea comunei Voinesti, sosire in zona satului Popesti
- 17:05 PS9 - Voinesti (24,90 km) - start in zona satului Sinesti, sosire in apropierea comunei Voinesti
Festivitatea de premiere va avea loc sambata 23 mai 2009 la ora 22:15 in fata Hotelului Unirea.
Comandament/Secretariat: Pe toata durata de desfasurare a raliului Comandamentul si Secretariatul competitiei vor functiona in Centru de Conferinte – Hotel Unirea – Piata Unirii, Nr.1, Iasi.
Centru/Panou oficial de afişaj: Panoul oficial de afisaj va functiona in holul Centrului de Conferinte – Hotel Unirea – Piata Unirii Nr.1, Iasi.
Sursa: inoras.ro.
Raliul va fi compus din 2 zile de concurs in care se vor parcurge 9 probe speciale in lungime totala de 114,10 km. In prima zi va avea loc o proba superspeciala de 1,2 km “Rapa Galbena” iar in a doua zi se vor parcurge 8 probe speciale pe drumuri forestiere de macadam din judetul Iasi.
Vineri 22 mai 2009, inaintea startului oficial al Raliului Iasulului intre orele 7:30 si 11:30 vor avea loc sesiunea de teste cronometrate cu circulatia inchisa (shakedown) pe drumul forestier de la iesirea din satul Barnova.
Vineri 22 mai, la ora 17:44, Raliul Iasului va debuta la monumentul istoric “Rapa Galbena” din municipiul Iasi cu o proba superspeciala de 1,2 km care va dura aproximativ 2 – 2:30 h. Campionii etapelor precedente vor incheia specatacolul in jurul orei 19:30.
Sambata 23 mai 2009, concurentii vor parcurge 8 probe speciale de macadam incepand cu ora 10:04.
Programul probelor speciale pentru Raliul Iasului din data de 23 mai 2009:
- 10:04 PS2 - Tacuta 1 (9,1 km) – zona comunei Grajduri
- 10:27 PS3 - Dobrovat 1 (11,8 km) – in zona Gara Barnova – Dobrovat
- 11:10 PS4 - Poieni (8,4 km) – drumul forestier dintre satele Poieni si Paun
- 12:38 PS5 - Tacuta 2 (9,1 km) – zona comunei Grajduri
- 13:01 PS6 - Dobrovat 2 (11,8 km) – in zona Gara Barnova – Dobrovat
- 13:44 PS7 - Poieni 2 (8,4 km) – drumul forestier dintre satele Poieni si Paun
- 15:17 PS8 - Popesti (29,40 km) - start in apropierea comunei Voinesti, sosire in zona satului Popesti
- 17:05 PS9 - Voinesti (24,90 km) - start in zona satului Sinesti, sosire in apropierea comunei Voinesti
Festivitatea de premiere va avea loc sambata 23 mai 2009 la ora 22:15 in fata Hotelului Unirea.
Comandament/Secretariat: Pe toata durata de desfasurare a raliului Comandamentul si Secretariatul competitiei vor functiona in Centru de Conferinte – Hotel Unirea – Piata Unirii, Nr.1, Iasi.
Centru/Panou oficial de afişaj: Panoul oficial de afisaj va functiona in holul Centrului de Conferinte – Hotel Unirea – Piata Unirii Nr.1, Iasi.
Sursa: inoras.ro.
hai sa va arat si 2 "bunaciuni" care participa si le-am vazut azi in curte
Evo X are 420 de caluti si merge cu benzina care are CO 104 ..costa doar 6 euro/litru. Cel care a dat-o jos a zis ca obosesti dupa 1km de mers cu ea..e extrem de rigida si iti sar creierii in cap.
La interior sunt modificate la maxim..au renuntat la fiecare plastic la care se putea renunta..inclusiv airbaguri si claxon..fiecare gram conteaza ziceau
enjoy!
P.S.: scuze pt calitate sunt facute cu telefonul de serviciu.
Evo X are 420 de caluti si merge cu benzina care are CO 104 ..costa doar 6 euro/litru. Cel care a dat-o jos a zis ca obosesti dupa 1km de mers cu ea..e extrem de rigida si iti sar creierii in cap.
La interior sunt modificate la maxim..au renuntat la fiecare plastic la care se putea renunta..inclusiv airbaguri si claxon..fiecare gram conteaza ziceau
enjoy!
P.S.: scuze pt calitate sunt facute cu telefonul de serviciu.
Foarte multe informatii despre Rally gasiti pe www.rallymagazin.ro Sunt colegii pentru care am filmat ani de zile la CNR si VTM. Bineinteles sunt la Iasi acum si o sa gasiti o gramada de imagini si info in timp aproximativ real.
Raliul Iasului 2009 - PS 8
Garbacea (nr.31) - iesit la viteza de pe drum. Echipajul 79 care soseste dupa nr. 31 solicita in stop plecarea salvarii. PROBA SPECIALA OPRITA. Pe proba dupa accident au mai luat startul 8 concurenti. Au fost opriti la punctul intermediar de la 2/3 din PS pentru a permite intrarea ambulantei.
sursa: autorally.ro
Eu am fost la PS4 si PS7, apoi am plecat spre Voinesti sa prind startul pentru PS9, care din pacate nu s-a mai dat. Cand am ajuns acolo, cursa era deja oprita, iar zvonurile care circulau in legatura cu starea de sanatate a echipajului nu erau f optimiste. Sper sa nu fie adevarate...
Revin mai tarziu cu poze...
Din pacate, pilotul Lucian Garbacea (senior) a decedat: http://www.realitatea.net/un-pilot-a-mu ... 23222.html
D-zeu sa-l odihneasca...
QUOTE
Iesirea de pe drum a automobilului cu numarul de concurs 31 a avut loc aproximativ la 2 km de sosirea din PS 8. Automobilul Renault Clio R3 a lovit la viteza mare cu partea stanga (partea pilotului) un copac, care l-a aruncat in santul de pe partea opusa. Pilotul Lucian Garbacea a suferit un traumatism craniocerebral sever la impactul cu copacul, in timp ce copilotul Tudor Marza a suferit doar usoare contuzii. Ca urmare a traumatismului, Lucian Garbacea a intrat in stop cardiorespirator. Echipajul Ambulantei sosit la fata locului a incercat resuscitarea timp de 45 minute, in vederea evacuarii la spital. A fost solicitat si un echipaj SMURD, dar decesul lui Lucian Garbacea, in varsta de 42 ani, a fost declarat inainte de a ajunge la spital.
Odihneasca-se in pace si condoleante familiei !
Echipa autorally
http://www.youtube.com/watch?v=v7O8hsa0Tgs ...
Garbacea (nr.31) - iesit la viteza de pe drum. Echipajul 79 care soseste dupa nr. 31 solicita in stop plecarea salvarii. PROBA SPECIALA OPRITA. Pe proba dupa accident au mai luat startul 8 concurenti. Au fost opriti la punctul intermediar de la 2/3 din PS pentru a permite intrarea ambulantei.
sursa: autorally.ro
Eu am fost la PS4 si PS7, apoi am plecat spre Voinesti sa prind startul pentru PS9, care din pacate nu s-a mai dat. Cand am ajuns acolo, cursa era deja oprita, iar zvonurile care circulau in legatura cu starea de sanatate a echipajului nu erau f optimiste. Sper sa nu fie adevarate...
Revin mai tarziu cu poze...
Din pacate, pilotul Lucian Garbacea (senior) a decedat: http://www.realitatea.net/un-pilot-a-mu ... 23222.html
D-zeu sa-l odihneasca...
QUOTE
Iesirea de pe drum a automobilului cu numarul de concurs 31 a avut loc aproximativ la 2 km de sosirea din PS 8. Automobilul Renault Clio R3 a lovit la viteza mare cu partea stanga (partea pilotului) un copac, care l-a aruncat in santul de pe partea opusa. Pilotul Lucian Garbacea a suferit un traumatism craniocerebral sever la impactul cu copacul, in timp ce copilotul Tudor Marza a suferit doar usoare contuzii. Ca urmare a traumatismului, Lucian Garbacea a intrat in stop cardiorespirator. Echipajul Ambulantei sosit la fata locului a incercat resuscitarea timp de 45 minute, in vederea evacuarii la spital. A fost solicitat si un echipaj SMURD, dar decesul lui Lucian Garbacea, in varsta de 42 ani, a fost declarat inainte de a ajunge la spital.
Odihneasca-se in pace si condoleante familiei !
Echipa autorally
http://www.youtube.com/watch?v=v7O8hsa0Tgs ...
- diablo_666
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm
More news:
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... -rapa.html
Declaratia lui Emanuel Ilina, Vicepresedintele FRAS:
http://czavastin.blogspot.com/2009/05/e ... resit.html
Si ceva citate de pe alte forumuri:
QUOTE Posted by PaulMIG
In primul rand condoleante familiei Garbacea. In al doilea rand Just Giugiu du-te baga capu in buda si apoi uitate in oglinda sa vezi cat esti de prost cu lectiile tale cu tot incompetentule.
Acum incerc sa va povestesc intamplarea din punctul meu de vedere si al tuturor celor care au ramas la Start PS8 dupa ce s-a aflat de accident. Garbacea sr a luat startul la 15:51 pe proba. Eu am ajuns la celule la start aproximativ la 16:05. A ajuns in fata startului Lacatus cu Loganul si a fost oprit ca s-a anuntat un accident. Intre timp o masina de salvare a incercat sa intre pe traseu dinspre start dar s-a aflat ca accidentul e la aprox 3km de Stop si salvarea de acolo e mai aproape. Dupa Garbacea au mai luat startul 6 echipaje pana s-a aflat accident. Primul echipaj care a ajuns la accident a continuat pana la Stop si a anuntat accidentul. Prin urmare daca facem un calcul au trecut aproximativ 12-15 minute de la accident pana la aflarea lui dupa care a pornit salvarea dinspre Stop spre locul accidentului. Cand a ajuns salvarea a anuntat prin statie ca e nevoie de descarcerare pentru a putea fi scos pilotul din masina. Timpul trecea si toti pilotii ramasi s-au adunat la Start PS8. Cei de la salvare au anuntat ca Garbacea sr este in stop cardio respirator si copilotul nu are nimic grav. Cel mai important e ca masina de descarcerare a pornit din oras nefiind nicaieri in apropierea probei. Nici nu vreau sa ma gandesc cat a durat pana a ajuns la locul accidentului. Undeva la 50 min dupa accident descarcerarea nu ajunsese si toti care eram la Start ne gandeam la incompetenta organizatorilor si injuram. Proba avea in jur de 26km si trebuiau sa fie 4 echipaje de slavare sau SMURD. Ideea e ca nu se stia daca a fost scos din masina sau nu dupa 50 min de la producerea accidentului. In rest nu mai e nimic de spus si ce se aude la stiri nu prea are legatura cu realitatea si sunt speculatii. Probabil o sa se afle exact ce s-a intamplat si cum dupa ce a ajuns salvarea, declaratia copilotului o sa fie cea mai exacta. Tot ce am scris aici este din discutia arbitrilor de la Start prin statie cu salvarea si cu restul arbitrilor de pe traseu. Imi pare foarte rau pentru cele intamplate si inca odata sincere condoleante familei Garbacea...
Declaratia lui Daniel Onoriu
QUOTE M-am uitat la sirile pro-tv si vad cum se da cu NERUSINARE vina numai pe pilot.
Oficiali, organizatori, FRAS, chiar ca sunteti oameni fara nici o scrupula. Hai sa va spun eu ce si cum este proba aceea pentru ca am concurat si eu anul trecut si stiu ce e acolo. Stiti bine ca sunt un nebun si ca am concurat peste tot, in mai toate sporturile cu motor, si am si facut accidente mai mereu, de multe ori plecand de la fata locului pe targa sau in coma, dar credeti-ma ca de acea proba mi-a fost FRICA si va spun asta calcandu-mi peste orgoliu.
Peste 2,5 KM de linie dreapta!! Aici pe tastatura e foarte usor sa scriu 2,5 km dar acolo la volan 2,5 KM cu sarituri si drum foarte denivelat si foarte ingust sa mergi BLANA e GROAZNIC. Ii spuneam anul trecut copilotului meu dupa ce am terminat recunoasterile ca in caz ca iesim sau se dezichilibreaza masina dupa acele sarituri pe acel drum atat de ingust ne facem praf.
Parerea mea personala este ca organizatorul este de vina, dar primul vinovat este FRAS pentru ca a validat acea proba deosebit de periculoasa, stiu ca Mazilu citeste ce scriu acum si este posibil sa fiu luat la ochi pentru ceea ce spun, dar totusi a murit un om datorita acelei linii drepte care este foarte lunga si foarte denivelata si poate sa se supere cine vrea si cat vrea, dar asta e realitatea si am sa spun mereu tot ce nu-mi convine.
Ieri auzisem de acest accident dar credeam ca e un simplu accident si am plecat de acasa, m-am urcat in masina si m-am dus in oras, iar la un moment dat m-a sunat propria mama FOARTE SPERIATA sa-mi spuna ca a vazut la stiri ceva legat despre moartea unui pilot si m-a implorat sa-mi vad de viata mea si sa ma las de curse si ca e foarte speriata si ca trebuie sa ma gandesc si la ea si la ceea ce simte cand sunt plecat la curse.
A murit un om si va spun sincer ca ma doare sufletul, aseara m-a luat somnul pe la 5 dimineata pentru ca il aveam imagini cu chipul lui Garbacea. Va rog sa ma scuzati pentru tot ce am scris dar asa ceva e dureros si ma gandesc ca juniorul sau mama lui sunt marcati pe viata.
Ultimul start al lui Lucian Garbacea Senior:
http://www.4shared.com/file/107404537/a ... 9_284.html
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ ... -rapa.html
Declaratia lui Emanuel Ilina, Vicepresedintele FRAS:
http://czavastin.blogspot.com/2009/05/e ... resit.html
Si ceva citate de pe alte forumuri:
QUOTE Posted by PaulMIG
In primul rand condoleante familiei Garbacea. In al doilea rand Just Giugiu du-te baga capu in buda si apoi uitate in oglinda sa vezi cat esti de prost cu lectiile tale cu tot incompetentule.
Acum incerc sa va povestesc intamplarea din punctul meu de vedere si al tuturor celor care au ramas la Start PS8 dupa ce s-a aflat de accident. Garbacea sr a luat startul la 15:51 pe proba. Eu am ajuns la celule la start aproximativ la 16:05. A ajuns in fata startului Lacatus cu Loganul si a fost oprit ca s-a anuntat un accident. Intre timp o masina de salvare a incercat sa intre pe traseu dinspre start dar s-a aflat ca accidentul e la aprox 3km de Stop si salvarea de acolo e mai aproape. Dupa Garbacea au mai luat startul 6 echipaje pana s-a aflat accident. Primul echipaj care a ajuns la accident a continuat pana la Stop si a anuntat accidentul. Prin urmare daca facem un calcul au trecut aproximativ 12-15 minute de la accident pana la aflarea lui dupa care a pornit salvarea dinspre Stop spre locul accidentului. Cand a ajuns salvarea a anuntat prin statie ca e nevoie de descarcerare pentru a putea fi scos pilotul din masina. Timpul trecea si toti pilotii ramasi s-au adunat la Start PS8. Cei de la salvare au anuntat ca Garbacea sr este in stop cardio respirator si copilotul nu are nimic grav. Cel mai important e ca masina de descarcerare a pornit din oras nefiind nicaieri in apropierea probei. Nici nu vreau sa ma gandesc cat a durat pana a ajuns la locul accidentului. Undeva la 50 min dupa accident descarcerarea nu ajunsese si toti care eram la Start ne gandeam la incompetenta organizatorilor si injuram. Proba avea in jur de 26km si trebuiau sa fie 4 echipaje de slavare sau SMURD. Ideea e ca nu se stia daca a fost scos din masina sau nu dupa 50 min de la producerea accidentului. In rest nu mai e nimic de spus si ce se aude la stiri nu prea are legatura cu realitatea si sunt speculatii. Probabil o sa se afle exact ce s-a intamplat si cum dupa ce a ajuns salvarea, declaratia copilotului o sa fie cea mai exacta. Tot ce am scris aici este din discutia arbitrilor de la Start prin statie cu salvarea si cu restul arbitrilor de pe traseu. Imi pare foarte rau pentru cele intamplate si inca odata sincere condoleante familei Garbacea...
Declaratia lui Daniel Onoriu
QUOTE M-am uitat la sirile pro-tv si vad cum se da cu NERUSINARE vina numai pe pilot.
Oficiali, organizatori, FRAS, chiar ca sunteti oameni fara nici o scrupula. Hai sa va spun eu ce si cum este proba aceea pentru ca am concurat si eu anul trecut si stiu ce e acolo. Stiti bine ca sunt un nebun si ca am concurat peste tot, in mai toate sporturile cu motor, si am si facut accidente mai mereu, de multe ori plecand de la fata locului pe targa sau in coma, dar credeti-ma ca de acea proba mi-a fost FRICA si va spun asta calcandu-mi peste orgoliu.
Peste 2,5 KM de linie dreapta!! Aici pe tastatura e foarte usor sa scriu 2,5 km dar acolo la volan 2,5 KM cu sarituri si drum foarte denivelat si foarte ingust sa mergi BLANA e GROAZNIC. Ii spuneam anul trecut copilotului meu dupa ce am terminat recunoasterile ca in caz ca iesim sau se dezichilibreaza masina dupa acele sarituri pe acel drum atat de ingust ne facem praf.
Parerea mea personala este ca organizatorul este de vina, dar primul vinovat este FRAS pentru ca a validat acea proba deosebit de periculoasa, stiu ca Mazilu citeste ce scriu acum si este posibil sa fiu luat la ochi pentru ceea ce spun, dar totusi a murit un om datorita acelei linii drepte care este foarte lunga si foarte denivelata si poate sa se supere cine vrea si cat vrea, dar asta e realitatea si am sa spun mereu tot ce nu-mi convine.
Ieri auzisem de acest accident dar credeam ca e un simplu accident si am plecat de acasa, m-am urcat in masina si m-am dus in oras, iar la un moment dat m-a sunat propria mama FOARTE SPERIATA sa-mi spuna ca a vazut la stiri ceva legat despre moartea unui pilot si m-a implorat sa-mi vad de viata mea si sa ma las de curse si ca e foarte speriata si ca trebuie sa ma gandesc si la ea si la ceea ce simte cand sunt plecat la curse.
A murit un om si va spun sincer ca ma doare sufletul, aseara m-a luat somnul pe la 5 dimineata pentru ca il aveam imagini cu chipul lui Garbacea. Va rog sa ma scuzati pentru tot ce am scris dar asa ceva e dureros si ma gandesc ca juniorul sau mama lui sunt marcati pe viata.
Ultimul start al lui Lucian Garbacea Senior:
http://www.4shared.com/file/107404537/a ... 9_284.html
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori