Pagina 1 din 1

Scris: Lun Feb 23, 2009 11:04 am
de The Hammer
Se pare ca pe 15 martie va avea loc primul eveniment de aceste gen pe 2009 la Craiova , 402 m

Regulament particular:

* Se penalizeaza cu reluarea mansei anticiparea startului de catre un concurent
* Se penalizeaza cu descalificarea din competitie cea de-a doua anticipare a startului.
* Se penalizeaza cu descalificarea din competitie orice demonstratie sau comportament non sportiv (drift, burn, etc).
* In functie de timpul ramas, se vor organiza curse libere


Ttaxa de inscriere va fii de 50 ron.

Inscrierile se vor face in ziua evenimentului pt cei care vin din provincie
pt public va fi accesul liber.

Grupele de concurs:

Aspirat Turbo
A <100 CP <85 CP
B 101-130CP 86-115CP
C 131-165CP 116-145CP
D 166-200CP 146-180CP
E 201-250CP 181-230CP
F 251-300CP 231-280CP
G 301-350CP 281-330CP
G1 301-350CP 4WD 281-330CP 4WD
H 351-420CP 331-400CP
H1 351-420CP 4WD 331-400CP 4WD
VIP 420CP> 401CP>


Pt montare suplimentara de turbo (puterea de fabrica) x 1,6 = puterea de clasa
Pt compresor (puterea de fabrica) x 1,3 = puterea de clasa

Pentru nitro, nos (puterea de fabrica) x 1,4 = puterea de clasa
Pentru combinatia acestor modificari, de exemplu turbo+NO2, se ia in calcul coeficientul mai mare, cel de turbo.

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

Puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.

Care ne gasim pe acolo?

Scris: Mar Feb 24, 2009 10:53 pm
de Cristian Stancu
The Hammer a uitat sa spuna ca dupa cursa, toata lumea ramane in cucu' gol, fara masina, fara haine datorita marginimii Craiovei. Daca mergeti.... sa mancati si la celebrul restaurant Genove***e puteti iesi chiar cu picioarele inainte, ori cu 2 monede pe ochi.