Probleme Turbina Reconditionata.

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Avatar utilizator
AnduWPY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2014 8:33 pm
Contact:

Mesaj de AnduWPY » Dum Dec 04, 2016 7:31 pm

Buna seara,

As vrea sa ma ajutati cu cateva pareri, sugestii la ceea ce urmeaza sa scriu mai jos. Incerc sa zic cat mai pe scurt si clar.

Incep prin a mentiona faptul ca detin Mitsubishi Outlander 2, 2.0 diesel, achizitionata de noua din reprezentanta(Bld. Expozitiei), masina avand acum aproximativ 120.000km si 7 ani.
Problema a inceput in felul urmator: Acum 6000km am fost sa fac revizia cu toate schimburile, la reprezentanta ( bld. Expozitiei si aici mentiontez ca absolut tot ce am schimbat la masina de cand a fost achizitionata si pana in prezent, s-a schimbat acolo) . Zis si facut. Dupa nici 800km dupa revizie, mi-a picat turbina undeva pe pod la baneasa, la plecarea de pe loc. Bineinteles fum alb nu se mai vedea nimic, am oprit masina imediat, aproximativ 20m dupa ce a bubuit. M-am uitat la ulei prima oara, joja uscata, nu avea nici urma de ulei, sub masina nu a curs picatura de ulei cat timp am asteptat platforma, aproximativ 2h. Am dus masina pe platforma la reprezentanta, iar baietii s-au apucat sa o desfaca. Am asteptat pentru a mi se comunica problema..si asa cum ma asteptam mi-au zis ca turbina a cedat. Deviz: 12.000 RON.

A doua zi,am preferat sa iau turbina, sa o reconditionez,pentru ca mi se parea un pret foarte mare, cei de la Mitsubishi spunandu-mi ca nu se poate reconditiona, chiar daca carcasa era intacta. Practic turbina avea paletii rupti. Am dus-o la AVD TURBO, iar acestia mi-au comunicat sa revin dupa 3-4h pentru a o ridica contra sumei de 1.000RON.

Am revenit la Mitsubishi pentru a duce turbina reconditionata. I-am rugat sa imi curete, admisie, intercooler., am curata si EGR..etc. ulei nou, filtre. ( au zis ca stiu ei ce au de facut)
Am fost contactat cand a fost gata masina. Toate bune si frumoase, masina mergea ok, eram chiar bucuros ca nu imi intra in limp mode ca inainte. Mentionez ca 1000km am mers cu masina normal, cum se merge cu un diesel pentru a ii face rodajul. Nici dupa numarul de km mentionat mai sus nu am fortat masina pana la rosu, ca sa zic asa.

Bun, problema care este: In prezent masina scoate un fum albastrui, atunci cand motorul este incalzit. Probabil imi scoate si in mers, sau in sarcina insa fumul este vizibil la plecarile de pe loc, sau de mers bara la bara. Efectiv imi face perdea de fum. Cum dau de drum intins, nu se mai vede fumul. Cauza nu prea o inteleg, am fost din nou la reprezentanta, mi-au curatat din nou intercooler-ul, insa problema a revenit. Sincer imi este rusine cu ea cand vad atat fum dupa mine. Verific joja periodic, uleiul dupa 6000km este la nivel, lichidul de racire este la nivel. Si mai mult de atat imi intra iar in limp mode cand merg cu ea lejer, la drum lung, adica treapta a 6a la 120km/h. Opresc motorul, pornesc si isi revine.

Nu stiu ce ar trebui sa fac. Sa pun turbina noua, sa ma duc cu turbina inapoi? Sa fac un test de compresie?Sa fie probleme la injectoare.. din cauza fumului..chiar nu stiu, de aceea am preferat sa scriu aici o mica povestioara

Va multumesc,

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Lun Dec 05, 2016 1:56 pm

Fumul albastru este fum de consum ulei.Probabil ca in momentul cind a picat turbina o parte din ulei s-a dus pe evacuare adica in catalizator si in tobe,de aia fumul albastrui apare doar in momentul cind motorul este cald pentru ca atunci si evacuarea este fierbinte si uleiul incepe sa se arda.Lasa turbina in pace,baieti de la AVD TURBO chiar stiu meserie si nu isi bat joc de clienti.Intrarea in limp mode poate fi si din cauza ca ai evacuarea obturata.Da jos catalizatorul si spalal,vezi ca Triumf de spalat vase cel in ambalaj negru face minuni.

Avatar utilizator
AnduWPY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2014 8:33 pm
Contact:

Mesaj de AnduWPY » Lun Dec 05, 2016 2:34 pm

Multumesc pentru raspuns.

Stiu ca fumul albastru este de ulei. Insa ma gandesc ca in 6.000km se ardea ce era pe acolo....

Voi incerca si solutia propusa de tine, macar sa fie doar atat

Multumesc,

Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori