Formula 1 - 2018

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Mai 14, 2018 5:35 pm

Vettel explică intrarea suplimentară de la boxe: "Nu a fost o eroare de strategie, pneurile nu ar fi rezistat până la final"

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 84487.html

Sebastian Vettel a dezvăluit că a intrat pentru a doua oară la boxe în cursa de la Barcelona întrucât pneurile sale nu ar fi rezistat până la finaul cursei, deși inițial echipa a fost acuzată de o eroare de strategie.


Sebastian Vettel a obținut locul 3 în calificările pentru Marele Premiu al Spaniei, însă l-a depășit pe Valtteri Bottas în primul viraj și a reușit apoi să rămână pe locul doi și după prima serie de intrări la boxe.

Totuși, după aplicarea unui Safety Car Virtual, Vettel a intrat din nou la boxe pentru un set de pneuri medium, iar decizia sa a fost considerată o eroare de strategie, în condițiile în care niciunul alt pilot nu a mai oprit la standuri.

La finalul cursei, germanul a explicat că a intrat la boxe pentru că pneurile nu ar fi rezitat până la final. "Nu am reușit să gestionăm pnerile. Pentru noi a fost clar că este decizia potrivită. Dacă privești din exterior este ușor, dar din interiorul monopostului a fost clar că pneurile se degradează prea mult și că nu putem face încă 23 de tururi. Chiar și la final nu am fost capabil să atac", a declarat el.

Vettel consideră însă că, pe lângă pneuri, Ferrari a avut alte două probleme în Marele Premiu al Spaniei, despre care afirmă că speră să fie remediate în timp util.

"În primul rând, nu am fost suficient de rapizi. În al doilea rând, ne-am chinuit un pic pe parcursul weekendului din cauza pneurilor. În al treilea rând, a fost un weekend modest din punct de vedere al fiabilității. Raikkonen a avut o problemă cu motorul, l-a schimbat, apoi a abandonat în cursa", a adăugat el.

Via Formula1

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mai 16, 2018 6:05 am

Mercedes insistă că Hamilton va rămâne la echipă și în 2019: "Nu vrea să plece în altă parte"

http://www.automarket.ro/formula1/merce ... 84511.html

Sebastian Vettel Says Drivers Are Taking Advantage Of VSC Loophole

https://www.carscoops.com/2018/05/sebas ... -loophole/

Miami City Officials Give F1 Proposal The Green Light

https://www.carscoops.com/2018/05/miami ... een-light/


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Mai 17, 2018 6:34 pm

Verstappen și Bottas, cei mai rapizi în testele de la Barcelona. Vettel recunoaște problemele cu pneurile din cursa de duminică

http://www.automarket.ro/formula1/verst ... 84543.html

Max Verstappen și Valtteri Bottas au fost cei mai rapizi în cele două zile de teste de pe circuitul de la Barcelona.


La numai două zile după Marele Premiu al Spaniei, circuitul de la Barcelona a găzduit marți și miercuri o sesiune de teste lipsită de incidente majore, în care numeroase echipe au folosit piloții de rezervă.

În prima zi, Max Verstappen a stabilit timpul de referință după ce a fost cronometrat cu 1:17.528 cu pneuri hypersoft, fiind urmat de Carlos Sainz și Sebastian Vettel. Chiar dacă a ocupat doar locul 6, Lewis Hamilton și-a trecut în cont un record pentru numărul de tururi parcurse: 151.

Miercuri, cel mai bun timp a fost stabilit de Valtteri Bottas, care a fost cronometrat cu 1:16.904 la volanul unui monopost Mercedes echipat cu pneuri supersoft. Finlandezul a fost urmat la numai 0.068 secunde de Antonio Giovinazzi, pilotul de teste al Scuderiei Ferrari, și Lando Norris, care a concurat pentru McLaren. Giovinazzi a marcat și recordul de tururi al zilei, după ce a parcurs 148 de tururi.

Ferrari a avut oportunitatea să testeze specificațiile obișnuite ale pneurilor Pirelli, în condițiile în care în cursa de duminică a oferit o specificație diferită. De altfel, au existat speculații că Vettel a intrat de două ori la boxe tocmai din cauza faptului că Pirelli a schimbat specificațiile pneurilor, însă pilotul germanul afirmă că cele obișnuite ar fi oferit rezultate și mai proaste din punt de vedere al uzurii.

"Dacă duminică am fi avut pneuri normale probabil că ar fi fost și mai rău. Cred că decizia Pirelli a fost corectă și a fost vina noastră că nu am avut același grad de uzură ca ceilalți piloți", a explicat Vettel.

Teste Barcelona - Rezultate Ziua 1:



Teste Barcelona - Rezultate Ziua 2:




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Mai 19, 2018 5:48 am

Bottas vrea un contract pe cel puțin doi ani cu Mercedes: "Trebuie să știu ce voi face pe termen lung"

http://www.automarket.ro/formula1/botta ... 84585.html

Valtteri Bottas a dezvăluit că va insista ca un eventual contract nou cu Mercedes să fie valabil cel puțin până în 2020, pentru a se bucura de stabilitate.


Valtteri Bottas a fost recrutat de Mercedes de la Williams pentru sezonul 2017, iar ulterior a primit prelungirea acordului pentru acest an.

Finlandezul nu a început încă negocierile pentru un nou contrat, însă afirmă că își dorește un acord pe cel puțin două sezoane, pentru a avea parte de mai multă stabilitate în carieră.

"Întotdeauna am avut contracte de un an, așa că în mod natural aș vrea să știu ce voi face cel puțin în următorii doi ani. Vorbim mult. Sunt discuții foarte deschise despre performanța mea și performanța mașinii. Încă nu am vorbit nimic despre anul viitor, credem că este un pic prea devreme", a declarat el.

În plus, Bottas susține că are o relație bună cu coechipierul său Lewis Hamilton, în cuda faptului că britanicul este considerat pilotul numărul 1 al echipei, mai ales pe baza titlurilor mondiale cucerite.

"A început bine, dar a devenit și mai bună pe măsură ce ne-am cunoscut. Ne respectăm foarte mult. După cursa din Azerbaidjan (n.r - când Bottas a abandonat din cauza unei pene) a venit direct la mine și mi-a spus că am făcut o treabă foarte bună și că meritam victoria", a adăugat el.

Via Motorsport

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Mai 20, 2018 7:58 am

Fernando Alonso Says McLaren Now On The Same Level As Renault, Haas

https://www.carscoops.com/2018/05/ferna ... ault-haas/

Even though he finished behind both the Haas and the Renault F1 cars in the Spanish Grand Prix, McLaren driver Fernando Alonso thinks his team has now caught up to its mid-field rivals.

This statement follows the introduction of a substantial upgrade package by McLaren. This was the first time the Woking-based manufacturer took part in Q3 this year, with Alonso, who eventually started from eighth position in Barcelona.

“We knew that the upgrades would put ourselves in a better position in the midfield pack,” said the Spaniard. “We did a good step. We were eight tenths behind Renault in Baku, nine tenths behind in China, but [in Spain] we were the same in qualifying and in the race.”

“I think we caught up with Renault and probably with Haas as well, but the top three teams are still developing the cars at the same rate we do and unfortunately they’ve kept that gap.”

While Alonso did have to use supersofts in order to make it to Q3 in Barcelona, he was still within only 0.045 seconds of Kevin Magnussen’s Haas, as reported by Autonews.

The McLaren-Renault driver went on to say that his team is still lacking straight line speed, which in turn makes overtaking more difficult.

“It’s something that we are working on. We know our weakness on the car and hopefully we’ll find solutions quite soon.”

In the Driver Standings, Alonso has already amassed 32 points, nearly double compared to what he had at the end of the 2017 season. Proof (if any was needed…) that McLaren was right to ditch the underperforming Honda engines in favor of the Renault units for this season.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Mai 21, 2018 5:58 pm

Mercedes anticipează că Ferrari și Red Bull sunt favorite la Monaco: "Nu am descoperit de ce suntem lenți pe acest circuit"


http://www.automarket.ro/formula1/merce ... 84615.html

Mercedes susține că circuitul de la Monaco nu este unul potrivit pentru monopostul german, motiv pentru care Red Bull și Ferrari sunt favorite la victorie.

După ce în primele 3 curse nu a obținut nicio victorie, Mercedes a triumfat în Azerbaidjan și Spania, astfel că Lewis Hamilton a preluat conducerea clasamentului.

Echipa germană anticipează însă că va avea parte de o cursă dificilă la Monaco, întrucât circuitul nu este unul adaptat pentru monopostul său, așa cum s-a întâmplat și în ultimii ani.

"Am văzut în ultimii an că au existat circuite care ni s-au potrivit bine și unele unde nu am fost perfecți. Monaco, Budapesta și Singapore au fost circuite unde nu am obținut performanțe anul trecut. Este o mare provocare pentru noi. Nu am descoperit încă de ce monopostul nostru nu este rapid la Monaco", a precizat directorul de motorsport Toto Wolff.

În acest context, Wolff afirmă că Ferrari și Red Bull sunt favorite pentru cursa de la finalul acestei săptămâni, astfel că nu se așteaptă la victorie din partea lui Hamilton sau a coechipierului său, Valtteri Bottas.

"Nu suntem favoriți în acest weekend. Favoriții sunt Red Bull și Ferrari. Red Bull sunt puternici în virajele lente și acolo unde viteza pe linia dreaptă este mai puțin importantă, în timp ce Ferrari a dominat anul trecut", a adăugat el.

Via ESPNF1

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mai 23, 2018 5:57 am

Noi propuneri pentru regulamentul Formulei 1: renunțarea la steagurile albastre și schimbarea numelor pentru pneuri

http://www.automarket.ro/formula1/noi-p ... 84643.html

FIA analizează opțiunea de a renunța la steagurile albastre prin care piloții ajunși din urmă cu un tur trebuie să cedeze poziția, iar o altă propunere este ca numele compozițiilor de pneuri să fie simplificate.


FIA a anunțat luna trecută o serie de schimbări pentru regulamentul tehnic cu scopul de a îmbunătăți șansele de depășire, iar acum încearcă să găsească câteva soluții suplimentare pentru simplificarea acțiunii de pe circuit.

Prima propunere vizează renunțarea la steagurile albastre, ceea ce ar însemna că piloții ajunși din urmă cu un tur nu vor mai fi obligați să cedeze poziția. Charlie Whiting, directorul de curse al FIA, admite însă că este puțin probabil ca o astfel de schimbare să fie acceptată de echipele de top.

"Este o propunere extrem de nepopulară cu echipele și piloții. Este pe agendă și nu a fost respinsă complet, dar trebuie să fim atenți că nu este exploatată. Sunt multe competiții care nu au luxul unei astfel de reguli, dar aș spune că șansele sunt mai mici de 50%. Nu este o propunere populara", a explicat el.

Pe de altă parte, introducerea pneurilor hypersoft și superhard a crescut la 7 numărul compoziții de cauciucuri slick, ceea ce a condus la unele confuzii printre fani.

Tocmai de aceea, Pirelli se gândește la o schimbare de nomenclatură: indiferent ce compoziții va aduce la un Mare Premiu, numele acestora să fie hard, medium și soft. Astfel, fanii vor ști întotdeauna dacă un pilot folosește cea mai moale compoziție, cea mai dură compoziție sau compoziția de mijloc, fără să-și bată capul cu date despre diferențele dintre pneurile hypersoft și cele ultrasoft. Pentru o identificare cât mai ușoară, pneurile hard ar urma să aibă o bandă roșie, pneurile medium o bandă galbenă și pneurile soft o bandă albă.

Via RaceFans

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Mai 23, 2018 6:35 pm

Avancronica Marelui Premiu al statului Monaco: momentul revanșei pentru Ferrari și Red Bull

http://www.automarket.ro/formula1/avanc ... 84669.html

Ferrari și Red Bull speră să profite de slăbiciunile monopostului Mercedes pe circuitele lente pentru a obține victoria la Monaco, acolo unde puterea motoarelor este mai puțin importantă.


Sezonul 2018 al Formulei 1 a început cu două victorii pentru Sebastian Vettel și una pentru Daniel Ricciardo, însă Mercedes a reușit să revină în forță în etapele programate în Azerbaidjan și Spania și a înregistrat două victorii consecutive prin Lewis Hamilton.

Acestea i-au permis pilotului britanic să-și construiască un avans de 17 puncte în clasamentul general în fața lui Vettel. Ferrari și Red Bull speră însă să revină pentru cel puțin o etapă cu ocazia Marelui Premiu al statului Monaco.

Specialiștii anticipează că Red Bull Racing va fi capabilă să obțină performanțe bune, întrucât monopostul austriecilor este printre cele mai bine adaptate la circuitul caracterizat de o forță de apăsare aerodinamică ridicată.

De altfel, inclusiv Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, pare resemnat că rivalii vor obține victoria în cursa de duminică. "Nu suntem favoriți în acest weekend. Favoriții sunt Red Bull și Ferrari. Red Bull sunt puternici în virajele lente și acolo unde viteza pe linia dreaptă este mai puțin importantă, în timp ce Ferrari a dominat anul trecut", a precizat el.



Circuitul de la Monaco ÅŸi regulamentul DRS

Monte Carlo are un statut aparte în calendar şi o configuraţie care pedepseşte aspru chiar şi cea mai mică eroare, atât din cauza pistei înguste, cât mai ales din cauza barierelor metalice de protecţie poziţionate la margine. Tocmai de aceea este însă în acelaşi timp şi un circuit care oferă satisfacţii majore pentru piloţii care concurează la limită şi stabilesc performanţe bune.

Monaco este cel mai lent circuit din calendarul competițional și, în cele mai multe cazuri, oferă un număr foarte scăzut de depășiri. Unica zona de depășire DRS nu a fost prea eficientă în sezoanele anterioare, astfel că fanii nu-și pun mari speranțe nici din acest punct de vedere. Și în acest an există o singură zonă DRS, cu punctul de detecție amplasat cu 80 de metri înainte de intrarea în virajul 16, în timp ce activarea sistemului se poate face la 18 metri după virajul 19.

Pneurile Pirelli: debut pentru hypersoft

Monaco este prima cursă a sezonului în care piloții vor putea folosi pneurile de compoziție hypersoft, cea mai moale din întreaga gamă. De altfel, piloții au optat pentru 9, 10 sau 11 seturi de hypersoft și este de așteptat ca acestea să fie preferate în detrimentul cauciucurilor ultrasoft și supersoft. Potrivit unor date estimative, pneurile hypersoft sunt cu circa o secundă pe tur mai rapide decât cele ultrasoft. În mod tradițional, piloții efectuează o singură oprire la boxe la Monaco, întrucât circuitul nu este unul solicitant pentru pneuri.

Potrivit datelor furnizate de AccuWeather, vremea va fi predominant frumoasă la Monaco în fiecare dintre cele 3 zile, cu temperaturi maxime de 23-26 de grade. Pentru antrenamentele de joi și calificările de sâmbătă exista unele șanse de ploaie, însă este puțin probabil că acestea să afecteze semnificativ desfășurarea sesiunilor.

Marele Premiu al statului Monaco la TV
Eveniment Ziua Ora Transmisiuni TV Internet

Antrenamente 1 joi, 24 mai 12:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Antrenamente 2 joi, 24 mai 16:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Antrenamente 3 sambata, 26 mai 13:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Calificari sambata, 26 mai 16:00 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV
Cursa duminica, 27 mai 16:10 Digi Sport, Dolce Sport Digi Online, Telekom TV


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Mai 25, 2018 7:02 pm

Red Bull a dominat antrenamentele de la Monaco: Ricciardo, cel mai rapid în fața lui Verstappen

http://www.automarket.ro/formula1/red-b ... 84711.html

Red Bull Racing a dominat fără emoții cele două sesiune de antrenamente libere de joi de la Monaco prin Daniel Ricciardo și Max Verstappen, în timp ce Ferrari și Mercedes au ocupat următoarele poziții.


Marele Premiu al statului Monaco a debutat, ca în fiecare an, cu o zi mai devreme decât restul etapelor, prin două sesiuni de antrenamente desfășurate joi. Circuitul monegasc este cel mai lent din calendarul competițional, astfel că puterea motoarelor are o importanță scăzută, motiv pentru care Red Bull a fost capabilă să domine ambele sesiuni.

Daniel Ricciardo a fost cel mai rapid după ce a fost cronometrat cu 1:12.126 în prima sesiune și 1:11.841 în a doua sesiune, în timp ce coechipierul său Max Verstappen s-a poziționat de fiecare dată pe locul doi la mai puțin de două zecimi de secundă.

În prima sesiune, Lewis Hamilton a terminat pe locul trei în fața lui Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen, în timp ce Valtteri Bottas a fost pe poziția a șaptea. Fernando Alonso a petrecut aproape toată sesiunea în garaj, întrucât mecanicii au fost nevoiți să schimbe podeaua monopostului McLaren.

În a doua sesiune a fost rândul lui Vettel să ocupe locul trei în fața lui Hamilton, cu Raikkonen din nou pe locul cinci, de data aceasta în fața lui Bottas.

Parcursul din antrenamente îl determină pe Ricciardo să fie optimist că îi poate învinge pe rivalii de la Ferrari și Mercedes și în calificările programate sâmbătă. "În mod obișnuit, avantajul nostru din antrenamentele nu este atât de mare ca timpul pe care îl pot găsi Ferrari și Mercedes. Cu siguranță vor reduce diferența în calificări, dar simt că, dacă putem avea un timp bun, avem o șansă foarte bună. Asta va fi treaba mea pentru sâmbătă", a declarat australianul.

Monaco: Rezultate Antrenamente 2:




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Mai 26, 2018 6:07 pm

Ricciardo, pole position la Monaco în fața lui Vettel și Hamilton! Verstappen nu a participat la calificări

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 84731.html

Daniel Ricciardo va pleca din pole position în cursa de la Monaco și va fi acompniat în prima linie de Sebastian Vettel. Lewis Hamilton a terminat pe locul 3, în timp ce Max Verstappen nu a participat la calificări din cauza unui accident în antrenamente.



Daniel Ricciardo a confirmat sâmbătă că Red Bull deține cel mai competitiv monopost pe circuitul de la Monte Carlo după ce a obținut pole position-ul. Australianul a fost cronometrat cu 1:10.810 și a obținut astfel al doilea pole position din carieră, după cel obținut în 2016 tot pe circuitul de la Monaco.

Sebastian Vettel îl va acompania pe prima linie a grilei de start după ce a fost cu două zecimi de secundă mai lent, în timp ce Lewis Hamilton va pleca de pe poziția a treia după ce l-a învins în extremis pe Kimi Raikkonen.

Valtteri Bottas nu a reușit să țină pasul cu plutonul fruntaș și va pleca de pe locul 5 după ce a fost cu peste șase zecimi de secundă mai lent decât liderul Ricciardo.

Max Verstappen nu a luat startul în calificări din cauza unui accident suferit în ultima sesiune de antrenamente. Pilotul echipei Red Bull a pierdut controlul volanului în a doua șicană a secțiunii din zona piscinei și și-a avariat partea dreapta-față a monopostului. Mecanicii nu au avut timp să remedieze defecțiunile majore, motiv pentru care olandezul va fi nevoit să ia startul de pe ultima poziție a grilei de start sau din pitlane, în funcție de decizia pe care o va lua Red Bull.

În acest context, Esteban Ocon a profitat de ocazie pentru a obține locul 6 în fața lui Fernando Alonso și Carlos Sainz, în timp ce a cincea linie a grilei de start este ocupată de Sergio Perez și Pierre Gasly.

Monaco - Rezultate Calificări




Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator