Formula 1 - 2018

Despre competitii sportive cu sau fara participarea Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Apr 14, 2018 12:03 pm

Vettel va pleca din pole position în cursa din China! Raikkonen pe locul 2, în fața lui Bottas și Hamilton

http://www.automarket.ro/formula1/vette ... 83953.html

Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp în calificările de la Shanghai și va fi acompaniat pe prima linie a grilei de start de coechipierul său Kimi Raikkonen, în timp ce Mercedes a ocupat următoarele două locuri prin Valtteri Bottas și Lewis Hamilton.


Ferrari a demonstrat în calificările de pe circuitul din China că este pregătită să lupte pentru titlul mondial cu rivalii de la Mercedes.

Scuderia a monopolizat prima linie a grilei de start după ce Sebastian Vettel a fost cronometrat cu 1:31.095 în drumul spre pole position, în timp ce coechipierul său Kimi Raikkonen s-a poziționat la numai 0.087 secunde în spate.

Mercedes nu a reușit să țină pasul cu echipa italiană și s-a mulțumit doar cu a doua linie a grilei de start. Valtteri Bottas a fost marginal mai rapid decât Lewis Hamilton și va lua startul de pe locul 3, însă amândoi au fost cu peste o jumătate de secundă mai lenți decât rivalii de la Ferrari.

Conform așteptărilor, a treia linie a grilei de start a fost ocupată de Red Bull Racing prin Max Verstappen și Daniel Ricciardo. Renault a ajuns cu ambii piloți în ultima parte a calificărilor, cu Nico Hulkenberg cel mai rapid în spatele celor 3 echipe de top, în timp ce Carlos Sainz va pleca de pe locul 9 din spatele lui Sergio Perez, dar din fața lui Romain Grosjean (Hass).

McLaren a fost eliminată în a doua parte a calificărilor cu ambii piloți, dupa ce Fernando Alonso și Stoffel Vandoorne au monopolizat a șaptea linie a grilei de start prin locurile 13 și 14. În apărarea sa, Alonso poate aduce însă ca argument faptul că diferența față de locul nouă ocupat în Q2 de Sergio Perez a fost de numai 0.3 secunde.

Între timp, Williams continuă debutul modest de sezon după ce Sergey Sirotkin și Lance Stroll au fost eliminați încă din prima parte a calificărilor, la fel ca și marea surpriză a cursei din Bahrain, Pierre Gasly (Toro Rosso).

Marele Premiu al Chinei va avea loc duminică cu începere de la ora 09:00, ora României.

China - Rezultate Calificări:




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Dum Apr 15, 2018 1:46 pm

Ricciardo a câștigat cursa din China după patru depășiri pe final! Bottas și Raikkonen, podium după un acroșaj între Vettel și Verstappen

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 83955.html

Daniel Ricciardo a câștigat cursa de la Shanghai pentru Red Bull după ce a efectuat patru depășiri spectaculoase pe final datorită unei strategii inspirate la boxe. Valtteri Bottas și Kimi Raikkonen au completat podiumul, în timp ce Sebastian Vettel și Max Verstappen s-au acroșat pe circuit.

Circuitul de la Shanghai a oferit duminică una dintre cele mai spectaculoase curse de Formula 1 din ultimii ani, care a oferit inițial un duel pentru victorie între Ferrari și Mercedes înainte ca o intrarea Safety Car-ului pe circuit să transforme Red Bull Racing în mare favorită.

Sebastian Vettel a plecat bine din pole position și a reușit să blocheze o tentativă de depășire din partea coechipierului său, Kimi Raikkonen, în primul viraj. Valtteri Bottas a profitat de situație și a trecut de finlandez pentru a urca pe locul 2, însă acesta a fost doar începutul unui tur modest pentru pilotul Ferrari.

Venit puternic de pe locul al cincilea al grilei de start ca urmare a utilizării unor pneuri ultrasoft mai rapide decât cele soft ale rivalilor, Max Verstappen i-a depășit succesiv pe Lewis Hamilton și Raikkonen pentru a urca pe locul 3. În plus, campionul mondial din 2007 a pierdut încă o poziție în favoarea lui Hamilton și a coborât astfel pe locul 5.

Vettel și-a construit rapid un avans decent de peste două secunde, în timp ce diferențele dintre ceilalți piloți au fost constant de peste o secundă, astfel că aceștia nu au putut activa sistemul DRS pentru a iniția atacuri.
Bottas câștigă la boxe. Raikkonen s-a sacrificat din nou

Primul stint a fost unul liniștit în partea superioară a clasamentului, însă lucrurile s-au animat inevitabil spre turul 20, atunci când piloții au mizat pe strategii identice la intrarea la boxe prin utilizarea pneurilor de compoziție medium. Verstappen și Ricciardo au intrat simultan la standuri, urmați de Bottas și Hamilton, iar Mercedes a avut câștig de cauză: Vettel a mai rămas câteva tururi pe circuit și a revenit pe circuit în spatele lui Bottas, care a devenit astfel noul lider al cursei cu un avans de circa o secundă.

Ferrari a mizat pe ajutorul lui Raikkonen pentru a-l încetini pe Bottas, iar timp de câteva tururi finalndezul a reușit să facă acest lucru. Totuși, în turul 27, Bottas a reușit să-l depășească pe Raikkonen la finalul unei lungi tentative pe parcursul a câteva viraje, iar cei doi au fost aproape de un acroșaj. Inițial, Raikkonen a încercat o replică rapidă, însă a renunțat și a încetinit brusc pentru a-i permite lui Vettel să treacă cu ușurință pentru a rămâne cât mai aproape de Bottas. Raikkonen a intrat ulterior la boxe, însă a revenit pe circuit doar pe locul 6, plătind astfel un nou tribut pentru încercarea de a-l sprijini pe Vettel în lupta pentru victorie.

Strategie câștigătoare pentru Red Bull

Cursa se îndrepta spre un final așteptat, însă surpriza a venit în turul 31. Pierre Gasly a încercat să-l depășească pe Brandon Hartley, iar cei doi piloți Toro Rosso s-au acroșat în penultimul viraj, eveniment în urma căruia Safety Car-ul a intrat pe circuit. Piloții Ferrari și Mercedes au rămas pe circuit, însă rivalii de la Red Bull au mizat pe o schimbare din mers a strategiei, astfel că Verstappen și Ricciardo au schimbat pneurile medium cu cele soft în încercarea de a câștiga poziții în ultima parte a cursei.

La scurt timp după reluarea cursei cu 20 de tururi înainte de final, Verstappen a încercat să-l depășească pe Hamilton, însă a fost nevoit să iasă în decor și a fost depășit de Ricciardo, care între timp îl depășise pe Raikkonen.

Australianul a profitat la maxim de oportunitate și în scurt timp l-a depășit magistral pe Hamilton, urcând astfel pe locul 3 în spatele lui Bottas și Vettel. Ricciardo nu s-a oprit însă aici și, într-un interval de numai câteva tururi, i-a depășit pe Vettel și Bottas pentru a deveni noul lider al cursei cu numai 9 tururi înainte de final.

Fnal de coșmar pentru Vettel

Cursa de coșmar a lui Vettel nu s-a încheiat însă aici: Verstappen a încercat o manevră riscantă de depășire, cei doi s-au acroșat și s-au răsucit pe circuit, fiind depășiți de Raikkonen și Hamilton. În plus, germanul a fost depășit ulterior și de Hulkenberg și a coborât pe locul 7.

Ricciardo a construit rapid un avans liniștitor și a trecut primul linia de sosire în fața lui Bottas, care a rezistat pe final insistențelor lui Raikkonen, care s-a aflat permanent în plaja de atac a sistemului DRS. Verstappen nu a scăpat însă ușor după coliziunea cu Vettel, fiind penalizat cu 10 secunde în clasamentul final al cursei. Olandezul a pierdut astfel locul 4 în favoarea lui Hamilton, în timp ce Hulkenberg a încheiat pe locul 6 în fața lui Fernando Alonso, care a reușit la rândul său să-l depășească pe Vettel pe final. Germanul a încheiat astfel doar pe locul 8 o cursă pe care a început-o din pole position, în timp ce ultimele puncte puse în joc au fost obținute de Carlos Sainz Jr și Kevin Magnussen.

China - Rezultate cursă:




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Apr 16, 2018 6:57 pm

Ricciardo, impulsionat de victoria din China: "Cu monopostul potrivit aÈ™ lupta pentru titlul mondial"

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 83991.html



Daniel Ricciardo este încrezător că ar fi capabil să lupte pentru titlul mondial dacă ar aea monopostul potrivit, ca urmare a victoriei obținute în China.

Daniel Ricciardo a obținut duminică o victorie surprinzătoare în Marele Premiu al Chinei, după ce a profitat la maxim de intrarea Safety Car-ului pe circuit și a efectuat o oprire suplimentară la boxe pentru a schimba pneurile cu unele de compoziție mai moale.

Decizia l-a ajutat să ajungă lider în mai puțin de 20 de tururi după ce a depășit incusiv piloți precum Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen sau Valtteri Bottas, iar pilotul Red Bull susține că ar fi capabil să lupte pentru titlul mondial dacă ar avea la dispoziție un monopost competitiv.

"Cu siguranță este o metodă plăcută să câștigi. Simt cu adevărat că, dacă aș avea șansa să fiu în lupta pentru titlu, l-aș câștiga. Simt că pot profita de oportunități și cred că ziua de astăzi a fost un exemplu bun", a declarat el.

În schimb, Hamilton a fost afectat vizibil de prestația sub așteptări de la Shanghai și a admis că, în acest ritm, șansele sale la cucerirea unui nou trofeu sunt pur teoretice.

"Cine știe ce se va întâmpla în acest sezon. Dacă va continua în acest mod va fi foarte dificil să câștig. Dar dacă există o oportunitate și voi termina în top ar avea o însemnătate chiar mai mare, pentru că este un sezon mai dificil", a precizat el.

Via SkySports, SkySports

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Apr 17, 2018 5:37 pm

Red Bull insistă că îl poate face campion pe Ricciardo și sugerează că la Ferrari ar fi pilotul numărul doi: "De ce ar pleca?"

http://www.automarket.ro/formula1/red-b ... 84019.html




Christian Horner susține că Daniel Ricciardo nu are motive să plece de la Red Bull pentru a cuceri titlul mondial și sugerează că la Ferrari ar putea avea soarta lui Kimi Raikkonen, care îl ajută în mod constant pe Sebastian Vettel.


După victoria obținută în Marele Premiu al Chinei, Daniel Ricciardo a afirmat că ar fi capabil să lupte pentru titlul mondial în cazul în care ar avea un monopost suficient de competitiv.

Declarația sa a fost interpretată ca o invitație pentru a primi oferte din partea echipelor rivale, iar reacția oficialilor Red Bull nu a întârziat să apară. În condițiile în care contractul australianului expiră la sfârșitul acestui an, Christian Horner, șeful celor de la Red Bull, insistă că Ricciardo nu are motive să plece.

În plus, el sugerează că la Ferrari ar risca să aibă soarta lui Kimi Raikkonen, care îl ajută în mod regulat pe Sebastian Vettel. De altfel, Ferrari a adoptat în China o strategie prin care finlandezul a rămas pe circuit mai mult timp înainte de prima intrare la boxe și a pierdut poziții importante în clasament doar pentru a-l încetini pe Valtteri Bottas și a-l ajuta astfel, indirect pe Vettel.

"Dacă îi putem oferi un monopost precum cel din China, de ce ar vrea să plece în altă parte? Dacă ne uitam la cursa lui Raikkonen, nu am înțeles strategia. Cred că Ricciardo este fericit în mediul actual", a explicat Horner.

În plus, britanicul consideră că Ricciardo este unul dintre cei mai buni piloți când vine vorba despre depășiri.

"Este în cea mai bună formă și cred că este așa de vreo doi ani. A atins echilibrul intre experiență și ritm. Este unul dintre cei mai buni piloți la depășiri, iar judecata sa este impecabila în termeni de diferență de timp față de alți piloți sau de a opri monopostul. Este într-o perioadă diferită a carierei comparativ cu Max Verstappen, care este încă foarte tânăr", a adăugat el.

Via SkySports

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Apr 18, 2018 5:28 pm

FIA anunță modificări în regulamentul tehnic pentru 2019: "Piloții vor folosi permanent motoarele la putere maximă"

http://www.automarket.ro/formula1/fia-a ... 84045.html



FIA va crește cantitatea maximă de carburant pe care o poate folosi un pilot pe parcursul unei curse cu scopul ca acesta să fie capabil să utilizeze motorul la capacitate maximă în permanență.


Regulamentul tehnic actual prevede că un pilot poate folosi cel mult 105 kg de carburant pe parcursul unei curse, însă această limitare are un efect negativ, întrucât piloții concurează frecvent "la consum" în detrimentul performanței.

Forul mondial a anunțat însă miercuri că, începând din sezonul 2019, cantitatea maximă de carburant va fi de 110 kilograme. Deși aparent creșterea este minoră, FIA menționează în comunicatul de presă că schimbarea va permite pilotului să "utilizeze permanent motorul la putere maximă".

De asemenea, FIA propune separarea masei pilotului de cea a monopostului, dar și utilizarea unor mănuși cu senzori biometrici pentru verificarea rapidă a stării de sănătate în cazul producerii unui accident. Pentru a intra în vigoare, schimbările trebuie aprobate de Consiliul Mondial al FIA.

Pe de altă parte, FIA a prezentat o serie de propuneri pentru regulamentul motoarelor pentru sezonul 2021. Astfel, actualul sistem de propulsie cu motor turbo V6 de 1.6 litri va rămâne, însă forul mondial propune eliminarea sistemului MGU-H, care permite transformarea căldurii de la sistemul de evacuare în energie electrică. Sistemul de propulsie va rămâne însă hibrid datorită menținerii sistemului MGU-K, care permite obținerea de energie electrică în momentele în care pilotul frânează.

FIA speră ca regulamentul pentru 2021 să fie finalizat până la finalul lunii mai.

Via FIA


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Joi Apr 19, 2018 6:24 pm

Mercedes se apără după debutul modest de sezon: "Ferrari și Red Bull au avut de asemenea probleme cu pneurile"

http://www.automarket.ro/formula1/merce ... 84079.html

Mercedes explică debutul modest de sezon prin comportamentul diferit al pneurilor în funcție de temperatură, însă afirmă că și rivalii de la Ferrari și Red Bull s-au confruntat în trecut cu probleme similare.


Mercedes este lider în clasamentul constructorilor după primele 3 curse, cu un singur punct avans în fața rivalilor de la Ferrari, însă nu a obținut nicio victorie în acest sezon.

Una dintre explicații este oferită de James Vowles, șeful strategiei pentru echipa germană, care afirmă că Mercedes se confruntă cu probleme din cauza pneurilor. În același timp, el afirmă însă că probleme similare au întâmpinat în trecut și Ferrari și Red Bull.

"În acest an, pneurile au un impact. Dar există și un al doilea aspect, și anume că avem trei echipe, Mercedes, Ferrari și Red Bull, care sunt capapbile de niveluri diferite de performanță în funcție de pneu și de circuit", a declarat el.

În opinia sa, problemele apar din cauza comportamentului diferit al pneurilor din acest sezon, care variază puternic în funcție de temperatura înregistrată la nivelul pistei.

"Pneurile crează monoposturi cu niveluri diferite de performanță în funcție de temperatura circuitului și de condiții, dar și de compozițiile de pneuri utilizate. Dacă bâte sau nu vântul, dar este frig sau cald, putem vedea diferențe de până la o secundă din cauza factorilor de mediu. Se pare că Ferrari sunt mai rapizi de cât noi în condiții de frig și de căldură", a adăugat el.

Via Autosport


============


We Won’t See McLaren’s Real 2018 F1 Car Until Spanish GP

https://www.carscoops.com/2018/04/wont- ... panish-gp/



McLaren-Renault fans will get to see what their favorite racing outfit can really do this year starting next month in Barcelona, at the Spanish Grand Prix.

So far, this year’s car has been an upgraded version of the 2017 racer that, under Honda power, only managed to secure 30 points and was second to last in the standings at the end of the season. Now, through three races, McLaren already has 28 points and is currently the fourth best team on the grid.

Still, while the Renault-powered MCL33 has performed well during races, it hasn’t looked too good in qualifying, lacking straight line performance.

“The 2018 car is coming to Barcelona, and obviously we hope that’s the car we expect it to be,” said racing director Eric Boullier in an interview with Autosport.

“The car we have now is as per plan, it’s not that we missed the targets with it. But we missed the schedule targets with it, which means the car we’ll have in Barcelona should have been in Australia. So we are running actually with an evolution of last yer, and not the new car. And this car hopefully will be the one that we expect”.

Despite these limitations, McLaren have finished in the points in each of the first three races of 2018, so there’s no telling how good they can be at the Spanish GP on May 13th. Challenging Ferrari and Mercedes would be ideal, though beating Red Bull is, quite probably, the first target since both teams run the same engines.




Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Vin Apr 20, 2018 6:20 pm

Ricciardo nu a fost contactat de Ferrari sau Mercedes: "Următorul meu contract va avea o durată de doi ani"

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 84107.html

Daniel Ricciardo nu a fost contactat de rivalii de la Ferrari sau Mercedes pentru 2019, însă susține că următorul său contract va avea o durată de doi ani, întrucât regulamentul pentru 2021 este incert.

Contractul lui Daniel Ricciardo cu Red Bull Racing expiră la sfârșitul acestui an, iar australianul ar putea fi una dintre principalele ținte pentru 2019. Ferrari și Mercedes trebuie la rândul lor să decidă viitorul lui Kimi Raikkonen și, respectiv, Valtteri Bottas, însă Ricciardo afirmă că până acum nu a fost contactat de niciuna dintre cele două echipe.

"Am sentimentul că dacă (n.r - Ferrari sau Mercedes) vor să concurez pentru ei ar trebui să mă contacteze, dar nu au făcut-o. Dacă vom câștiga în acest an atunci rămân la Red Bull. Este foarte simplu. În acest moment totul ține de performanță", a declarat australianul.

Chiar dacă nu știe încă pentru ce echipa va concura, Ricciardo s-a gândit deja la durata contractului: două sezoane. Pilotul Red Bull explică decizia prin faptul că regulamentul tehnic se va schimba radical în 2021 și nu este convins că va dori să rămână în Formula 1 în acel moment.

"Nu vreau să semnez ceva pe termen lung pentru că nu știu în ce direcție merge sportul. În fiecare an se schimbă ceva și nu vreau să semnez pe 4 ani și apoi să spun că nu vreau să mai fac asta. Ideal ar fi să semnez un contract pe doi ani. Cred că pot fi confortabil cu asta. În al treilea an ar urma schimbările de regulament, așa că probabil voi aștepta să văd ce se întâmplă", a adăugat el.

Via Reuters


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Lun Apr 23, 2018 5:36 pm

Hamilton admite că Mercedes nu mai are cel mai rapid monopost de pe grila: "Titlul va fi mai greu de cucerit decât în trecut"

http://www.automarket.ro/formula1/hamil ... 84143.html

Lewis Hamilton a admis că Mercedes este a doua sau a treia echipă a momentului în Formula 1, motiv pentru care titlul mondial va fi mai greu de cucerit decât în sezonul precedent.

Mercedes ocupă prima poziție în clasamentul constructorilor după primele 3 curse ale sezonului, însă echipa nu a obținut încă nicio victorie.

Lewis Hamilton admite că în prezent Mercedes nu mai deține cel mai rapid monopost, aluzie la faptul că rivalii de la Ferrari și Red Bull au înregistrat progrese comparativ cu anul trecut.

"Obiectivul meu este același, dar este clar că nu suntem cei mai rapizi. Am pierdut din performanță după Melbourne și poate și mai mult la Shanghai. Așa că în acest moment suntem a doua sau a treia cea mai rapidă echipă și trebuie să îmbunătățim, dar nu este imposibil", a declarat britanicul.

În acest context, Hamilton admite că va fi semnificativ mai greu să cucerească titlul mondial în acest sezon, însă pe de altă parte scoate în evidență că acest lucru ar însemna și o satisfacție pe măsură.

"Cine știe ce se va întâmpla? Dacă lucrurile vor continua în acest an va fi foarte greu să câștig. Dar dacă există o oportunitate și vom termina în frunte va însemna și mai mult, pentru că este un sezon mai dificil decât înainte", a adăugat el.

Via Autosport


Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mar Apr 24, 2018 6:29 am

Formula 1 Cost Cap May Create An Even Playing Field

https://www.carscoops.com/2018/04/formu ... ing-field/

The proposed regulation changes to Formula 1 including a cost cap could spell the end to the two-tier field that currently exists.

Since 2013, no team other than Mercedes, Ferrari and Red Bull have won a race. This has left the likes of McLaren, Renault, Williams, Toro Rosso, Sauber, Haas, and Force India squabbling for points and nothing more.

Speaking to Motorsport, Force India chief operating officer Otmar Szafnauer said a proposed cap of $150 million per team per season would be good for the sport.

“The two tiers are defined by your budget. What restricts us is the budget that we have to enable us to do many experiments to produce what’s optimal.

“If you don’t have the budget to produce it instantly it lags coming to the track from the time you found the improvement.

“If you’ve got the money, you’ll have the parts tomorrow. You’ll either get a bigger supplier base or buy the machinery yourself to make it.

“Once the cost cap comes in and we’re all spending the same amount, all that stuff goes away. That should bring the field together,” Szafnauer said.

Unsurprisingly, not everyone is so thrilled about potential cost caps. Mercedes motorsport boss Toto Wolff says a $150 million budget is simply unachievable for the sport’s three big teams. Last year, Mercedes, Ferrari and Red Bull all spent in excess of $300 million and obviously want to do everything they can to maintain an advantage over the rest of the paddock.

Another way to even the playing field in Formula 1 would be to introduce standardized parts, similar to what IndyCar has done.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Mie Apr 25, 2018 7:41 pm

Ricciardo, tentat să plece la Ferrari? Pilotul Red Bull ar fi semnat un acord pentru negocieri exclusive cu Scuderia

http://www.automarket.ro/formula1/ricci ... 84201.html

Daniel Ricciardo a semnat un document prin care se angajează ca până în 30 iunie să negocieze un contract pentru sezonul 2019 doar cu Scuderia Ferrari, potrivit unor informații neoficiale.

Daniel Ricciardo a devenit principala țintă a echipelor de top pentru sezonul 2019 al Formulei 1, în condițiile în care contractul lui Kimi Raikkonen cu Ferrari și cel al lui Valtteri Bottas cu Mercedes urmează să expire la finalul acestui an.

Publicația Motorsport Magazin susține că Ferrari este echipa care și-a manifestat cel mai mult interesul pentru pilotul australian și că cele două părți au semnat deja un document prin care Ricciardo se angajează să nu negocieze cu nicio altă echipă până în 30 iunie.

"Se spune că această opțiune limitează ambele părți până la o anumită dată, despre care se crede că este 30 iunie. Până atunci, niciuna dintre cele două părți nu poate negocia cu altcineva. Întrucât pilotul iese de pe piață în acest interval, discuțiile pentru serviciile sale sunt deținute practic de echipă, în acest caz Ferrari", menționează sursa citată.

Între timp, Red Bull a anunțat că așteaptă până în luna august o decizie finală din partea lui Ricciardo cu privire la contractul pentru 2019. În cazul unui răspuns negativ, echipa are ca prioritate semnarea unui contract cu Carlos Sainz Jr, pilot dezvoltat de Red Bull Junior care în prezent este împrumutat la Renault.

"Ar trebui să existe o decizie cel târziu la pauză de vară din august. Nu vrem să așteptăm pentru totdeauna. Prioritatea noastră este să continuăm cu Ricciardo. Dacă asta nu funcționează, vom alege alte opțiuni. Cea mai evidentă este Carlos Sainz, pentru că este sub contract cu noi, dar exista și alți tineri piloți", a explicat șeful Christian Horner.

Via SkySports

Scrie răspuns

Înapoi la “Motorsport”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator