Cum Masuram Acceleratia De La 0 La 100 Km/h

DIY. How to. Tutoriale.
Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Mie Mar 23, 2011 6:05 pm

daca as sti care sunt cele 3 axe, as putea.

As putea face o setare, in care tu zici care e axa de deplasare, si atunci pot ignora acceleratiile false. Problema la aceasta abordare, e ca "setupul" ar fi foarte dificil - ar trebui sa asezi telefonul in anume pozitie, care de cele mai multe ori e incomoda.

O alta limitare e schimbarea de directie. Desi teoretic e posibil, practic e foarte greu, aproape de imposibil. Iti trebuie o solutie hardware de giroscop.
Si totusi cine face 0-100 mergand in cerc ?!?!?!?

Eu cred ca solutia asta e cea mai multumitoare. Pentru oameni mai pretentiosi, o sa incerc si ceea ce zici tu, sa vedem ce iese - nu dau nici un ETA.

O idee funny ar fi sa simulez un pahar plin cu bere si sa atentionez cand anume se varsa (adica accelerari prea bruste, franari prea bruste, pante prea abrupte...).

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Mar 23, 2011 7:21 pm

Orice "scula" care are pretentia de masura acceleratia are capabilitatea de a calibra accelerometrul prin ceva meniu prin care utilizatorul poate face aceasta actiune. Binenenteles ca user-ul poate tine in ce pozitie vrea telefonul iar dupa calibrare ACEA pozitie va fi pozitia referinta. Daca telefonul isi schimba unghiul, acuretetea datelor se duce naibii.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Mie Mar 23, 2011 7:51 pm

Problema nu e calibrarea. Ea se face automat la fiecare rulare.
Problema e stabilirea directiei de mers.

Cei de la "Beltronics Performance timer/accelerometer" :
The road does not have to be perfectly level, but it
should be flat. In other words, testing on a slight incline
is acceptable, provided the slope is relatively consistent
for the entire length of the run.

Acuma, la fel cum nu faci 0-100 mergand in curbe, asa nu testezi nici 0-100 cand urci pe Dealu Negru.

Adica, ce vreau sa zic: Daca vrei sa te lauzi cu performantele masinii tale, spui ca ai facut suta in 7 secunde. Toti ceilalti subanteleg ca ai rulat pe o suprafata plana si orizontala, si nu ai facut cerculete.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Mie Mar 23, 2011 10:14 pm

Uite ca a fost acceptata.
Felicitari si asteptam compatibilitatea si cu alte platforme (android, WM6).

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Joi Mar 24, 2011 11:07 am

Multumesc de incurajare.

Driverx, hai sa clarificam toate nedumeririle la o intalnire mitsu. Dupa asta, vom publica concluziile aici.

Sunt foarte interesat de problemele pe care utilizatorii le pot intampina. Si chiar as dori sa pot rezolva cat mai multe.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Mie Iul 20, 2011 9:15 am

Am descoperit o noua utilizare a aplicatiei:
Il verificam pe Sebastian, daca softul modificat de Racing Code functioneaza.

Eu pot confirma ca se pot castiga 1.5-2 secunde la cursele 0-100 km/h. Si acest soft nu a fost facut special pt 0-100, ci pentru o crestere de putere.

Conform dyno, mai pot spune ca Lancer Classic castiga aproape 20% putere. Aceasta concluzie a fost confirmata in mod cert pe 2 masini, a mea si a lui Bogdan (Bogdanlm).

Pe aceasta cale: MULTUMESC SEBASTIAN - performantele imbunatatite considerabil, consumul o sa il public cand o sa fac si un drum lung.

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mie Noi 09, 2011 5:44 pm

poti sa imi pui pe privat niste impresii?

ca nu are rost sa poluam pe aici...

Scrie răspuns

Înapoi la “Do-It-Yourself”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori