daca as sti care sunt cele 3 axe, as putea.
As putea face o setare, in care tu zici care e axa de deplasare, si atunci pot ignora acceleratiile false. Problema la aceasta abordare, e ca "setupul" ar fi foarte dificil - ar trebui sa asezi telefonul in anume pozitie, care de cele mai multe ori e incomoda.
O alta limitare e schimbarea de directie. Desi teoretic e posibil, practic e foarte greu, aproape de imposibil. Iti trebuie o solutie hardware de giroscop.
Si totusi cine face 0-100 mergand in cerc ?!?!?!?
Eu cred ca solutia asta e cea mai multumitoare. Pentru oameni mai pretentiosi, o sa incerc si ceea ce zici tu, sa vedem ce iese - nu dau nici un ETA.
O idee funny ar fi sa simulez un pahar plin cu bere si sa atentionez cand anume se varsa (adica accelerari prea bruste, franari prea bruste, pante prea abrupte...).
Cum Masuram Acceleratia De La 0 La 100 Km/h
Orice "scula" care are pretentia de masura acceleratia are capabilitatea de a calibra accelerometrul prin ceva meniu prin care utilizatorul poate face aceasta actiune. Binenenteles ca user-ul poate tine in ce pozitie vrea telefonul iar dupa calibrare ACEA pozitie va fi pozitia referinta. Daca telefonul isi schimba unghiul, acuretetea datelor se duce naibii.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
Problema nu e calibrarea. Ea se face automat la fiecare rulare.
Problema e stabilirea directiei de mers.
Cei de la "Beltronics Performance timer/accelerometer" :
The road does not have to be perfectly level, but it
should be flat. In other words, testing on a slight incline
is acceptable, provided the slope is relatively consistent
for the entire length of the run.
Acuma, la fel cum nu faci 0-100 mergand in curbe, asa nu testezi nici 0-100 cand urci pe Dealu Negru.
Adica, ce vreau sa zic: Daca vrei sa te lauzi cu performantele masinii tale, spui ca ai facut suta in 7 secunde. Toti ceilalti subanteleg ca ai rulat pe o suprafata plana si orizontala, si nu ai facut cerculete.
Problema e stabilirea directiei de mers.
Cei de la "Beltronics Performance timer/accelerometer" :
The road does not have to be perfectly level, but it
should be flat. In other words, testing on a slight incline
is acceptable, provided the slope is relatively consistent
for the entire length of the run.
Acuma, la fel cum nu faci 0-100 mergand in curbe, asa nu testezi nici 0-100 cand urci pe Dealu Negru.
Adica, ce vreau sa zic: Daca vrei sa te lauzi cu performantele masinii tale, spui ca ai facut suta in 7 secunde. Toti ceilalti subanteleg ca ai rulat pe o suprafata plana si orizontala, si nu ai facut cerculete.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
Am descoperit o noua utilizare a aplicatiei:
Il verificam pe Sebastian, daca softul modificat de Racing Code functioneaza.
Eu pot confirma ca se pot castiga 1.5-2 secunde la cursele 0-100 km/h. Si acest soft nu a fost facut special pt 0-100, ci pentru o crestere de putere.
Conform dyno, mai pot spune ca Lancer Classic castiga aproape 20% putere. Aceasta concluzie a fost confirmata in mod cert pe 2 masini, a mea si a lui Bogdan (Bogdanlm).
Pe aceasta cale: MULTUMESC SEBASTIAN - performantele imbunatatite considerabil, consumul o sa il public cand o sa fac si un drum lung.
Il verificam pe Sebastian, daca softul modificat de Racing Code functioneaza.
Eu pot confirma ca se pot castiga 1.5-2 secunde la cursele 0-100 km/h. Si acest soft nu a fost facut special pt 0-100, ci pentru o crestere de putere.
Conform dyno, mai pot spune ca Lancer Classic castiga aproape 20% putere. Aceasta concluzie a fost confirmata in mod cert pe 2 masini, a mea si a lui Bogdan (Bogdanlm).
Pe aceasta cale: MULTUMESC SEBASTIAN - performantele imbunatatite considerabil, consumul o sa il public cand o sa fac si un drum lung.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori