2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE
Hello,
Vin si eu in fine cu niste poze decente la prima iesire din Bucuresti la care am avut si aparatul foto cu mine.
Masina are vreo 2300 km si merge brici (trec peste mici detalii discutate si rediscutate).
Vin si eu in fine cu niste poze decente la prima iesire din Bucuresti la care am avut si aparatul foto cu mine.
Masina are vreo 2300 km si merge brici (trec peste mici detalii discutate si rediscutate).
- Fişiere ataşate
-
- 04.jpg (64.31 KiB) Vizualizat de 7805 ori
-
- 03.jpg (95.03 KiB) Vizualizat de 7807 ori
-
- 02.jpg (74.06 KiB) Vizualizat de 7807 ori
-
- 01.jpg (77.57 KiB) Vizualizat de 7812 ori
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
QUOTE (decebal12345)Iti doresc sa nu ai probleme cu ea.
Cum rezista la mizerie? La a mea imi vine sa turbez. Seara o spal, dimineata e plina de praf si se vede bine de tot asta. Daca mai dau si citiva stropi de ploaie pe ea e clar... parca nu a fost spalata de saptamini.
Lucrez in zona "muncitoreasca" Pipera, unde e mai mult praf in aer decat oxigen, asa ca evident, cu masina spalata dimineata, seara e 1mm praful pe ea.
In rest insa, in conditii de rulare normala, fara zone cu praf, as putea sa o spal o data pe luna, nu se vede praful mai deloc.
Cum rezista la mizerie? La a mea imi vine sa turbez. Seara o spal, dimineata e plina de praf si se vede bine de tot asta. Daca mai dau si citiva stropi de ploaie pe ea e clar... parca nu a fost spalata de saptamini.
Lucrez in zona "muncitoreasca" Pipera, unde e mai mult praf in aer decat oxigen, asa ca evident, cu masina spalata dimineata, seara e 1mm praful pe ea.
In rest insa, in conditii de rulare normala, fara zone cu praf, as putea sa o spal o data pe luna, nu se vede praful mai deloc.
A inceput sa imi scartzaie scaunul de la sofer. Foarte tare!
Stiu, nu e o problema serioasa, nu a cazut motorul, nu bate cutia de viteze, poate fi cel mult incadrata la categoria "nu gasesc huse, ce ma fac", inaugurata tot de mine. Probabil ca nu intereseaza pe nimeni, dar dupa 2 luni de folosinta sa scartzaie? Ce mama ei, ca la Logan au trecut vreo 6 luni pana sa inceapa sa "cante" scaunul...
Stiu, nu e o problema serioasa, nu a cazut motorul, nu bate cutia de viteze, poate fi cel mult incadrata la categoria "nu gasesc huse, ce ma fac", inaugurata tot de mine. Probabil ca nu intereseaza pe nimeni, dar dupa 2 luni de folosinta sa scartzaie? Ce mama ei, ca la Logan au trecut vreo 6 luni pana sa inceapa sa "cante" scaunul...
Sa continui sirul informatiilor pe ziua de azi.
Am dat ieri o fuga pe la un atelier auto unde s-a produs antifonarea (sau insonorizarea) masinii numita si Mitsubishi Lancer.
Rezultatul este extrem de multumitor, zgomotul de rulare cred ca a scazut la jumatate (la prima auzire). Se impunea aceasta miscare pentru ca baietii de la Mitsubishi au lasat tabla goala pusca atat pe usi cat si portbagaj.
S-a folosit Dynamat Original (nu Extreme), o combinatie de cauciuc-styrene-butyadine (ca sa citez producatorul), cam de 2mm grosime si foarte grea (peste 3.3kg/m2). Cutia contine niste folii din acest material care se taie la dimensiuni si se aplica prin lipire (au o parte lipicioasa) pe tabla sau zonele ce trebuie sa absoarba zgomotul. Practic se izoleaza interiorul masinii de exterior. Nu s-a aplicat pe tabla externa a usii (de exemplu) ci pe cea interioara (cine n-a vazut o usa desfacuta, are 2 pereti de tabla care formeaza o cutie, cutia goala fiind rezoneaza ca dracu).
Rezultatul are mai multe parti bune: pe langa faptul ca zgomotul de rulare s-a redus, se aude mult mai bine si sistemul audio. De asemenea, portbagajul fiind acum izolat de jur imprejur nu mai vibreaza de la subwofer sau gropi sau alte zgomote interioare. De asemenea, usile si capacul de la portbagaj sunt mai grele acum si culmea, se inchid mai usor acum (nu mai trebuie sa le impingi pe ultimii 10cm ca sa se inchida).
De retinut ca materialul este folosit si pentru podelele masinii, chiar am vazut un demo cu niste baieti de la un service din State care au scos mocheta din masina, au pus un strat din asta si au pus mocheta la loc. Eu nu am pus decat pe cele 4 usi, portbagajul (peretii din stanga, dreapta si tot capacul) si capota de la motor (pe sub folia de protectie a diesel-ului cu care vine din fabrica). Ah, era sa uit, toata afacerea a costat 800 RON.
Baietii s-au miscat fenomenal de bine dar partea cea mai buna a lucrurilor e ca stand acolo 6 ore am auzit toate discutiile despre toate produsele si toate preturile.
Si aici vine partea interesanta, la ei se pot face urmatoarele operatii:
- folii fumurii pe geamuri (de la 30% opacitate pe fata, pana la 70% pe spate, autorizate RAR) - pret 6.5 milioane jumatatea din spate a masinii, 7 milioane cu geamurile fata
- sisteme audio, navigatie, boxe, subwofere, amplificatoare, tot ce va trece prin cap se poate face.
- xenon (ma bate si pe mine gandul) - din cate am inteles, kitul costa vreo 4 milioane, probabil vreo 5 cu tot cu montaj. Nu vreau sa ma gandesc cat costa la Mitsubishi, nici daca se pierde vreun pui de garantie...
- alarme (pager, senzori de toate felurile) - de la 1.5 mil pana la 15 mil (cu pager, pornire motor, senzor spart geamuri, periferic, etc)
- antiradare - atat vanzare cat si pentru montare in bara/botul masinii (ma bate si pe mine gandul, mai ales ca in anumite tari e interzis si daca te prind e de naspa)
- senzori de parcare - 4 milioane setul
In plus, baietii te trateaza foarte frumos, iti explica tot ce e de explicat si te mai si intreaba daca esti multumit de-a lungul operatiilor.
P.S. Descrierea mai amanuntita si poate si cu greseli "tehnice" nu se vrea pentru "greii" forumului ci pentru restul lumii care poate nu e in tema intotdeauna.
Am dat ieri o fuga pe la un atelier auto unde s-a produs antifonarea (sau insonorizarea) masinii numita si Mitsubishi Lancer.
Rezultatul este extrem de multumitor, zgomotul de rulare cred ca a scazut la jumatate (la prima auzire). Se impunea aceasta miscare pentru ca baietii de la Mitsubishi au lasat tabla goala pusca atat pe usi cat si portbagaj.
S-a folosit Dynamat Original (nu Extreme), o combinatie de cauciuc-styrene-butyadine (ca sa citez producatorul), cam de 2mm grosime si foarte grea (peste 3.3kg/m2). Cutia contine niste folii din acest material care se taie la dimensiuni si se aplica prin lipire (au o parte lipicioasa) pe tabla sau zonele ce trebuie sa absoarba zgomotul. Practic se izoleaza interiorul masinii de exterior. Nu s-a aplicat pe tabla externa a usii (de exemplu) ci pe cea interioara (cine n-a vazut o usa desfacuta, are 2 pereti de tabla care formeaza o cutie, cutia goala fiind rezoneaza ca dracu).
Rezultatul are mai multe parti bune: pe langa faptul ca zgomotul de rulare s-a redus, se aude mult mai bine si sistemul audio. De asemenea, portbagajul fiind acum izolat de jur imprejur nu mai vibreaza de la subwofer sau gropi sau alte zgomote interioare. De asemenea, usile si capacul de la portbagaj sunt mai grele acum si culmea, se inchid mai usor acum (nu mai trebuie sa le impingi pe ultimii 10cm ca sa se inchida).
De retinut ca materialul este folosit si pentru podelele masinii, chiar am vazut un demo cu niste baieti de la un service din State care au scos mocheta din masina, au pus un strat din asta si au pus mocheta la loc. Eu nu am pus decat pe cele 4 usi, portbagajul (peretii din stanga, dreapta si tot capacul) si capota de la motor (pe sub folia de protectie a diesel-ului cu care vine din fabrica). Ah, era sa uit, toata afacerea a costat 800 RON.
Baietii s-au miscat fenomenal de bine dar partea cea mai buna a lucrurilor e ca stand acolo 6 ore am auzit toate discutiile despre toate produsele si toate preturile.
Si aici vine partea interesanta, la ei se pot face urmatoarele operatii:
- folii fumurii pe geamuri (de la 30% opacitate pe fata, pana la 70% pe spate, autorizate RAR) - pret 6.5 milioane jumatatea din spate a masinii, 7 milioane cu geamurile fata
- sisteme audio, navigatie, boxe, subwofere, amplificatoare, tot ce va trece prin cap se poate face.
- xenon (ma bate si pe mine gandul) - din cate am inteles, kitul costa vreo 4 milioane, probabil vreo 5 cu tot cu montaj. Nu vreau sa ma gandesc cat costa la Mitsubishi, nici daca se pierde vreun pui de garantie...
- alarme (pager, senzori de toate felurile) - de la 1.5 mil pana la 15 mil (cu pager, pornire motor, senzor spart geamuri, periferic, etc)
- antiradare - atat vanzare cat si pentru montare in bara/botul masinii (ma bate si pe mine gandul, mai ales ca in anumite tari e interzis si daca te prind e de naspa)
- senzori de parcare - 4 milioane setul
In plus, baietii te trateaza foarte frumos, iti explica tot ce e de explicat si te mai si intreaba daca esti multumit de-a lungul operatiilor.
P.S. Descrierea mai amanuntita si poate si cu greseli "tehnice" nu se vrea pentru "greii" forumului ci pentru restul lumii care poate nu e in tema intotdeauna.
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori