2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE

DIY. How to. Tutoriale.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Mar 26, 2009 8:54 am

In fine mi-am luat masina aseara din service. Dupa vreo 10-12 zile de asteptare, din care cel putin jumatate din cauza celor de la Omniasig, am revenit la volan.
Problema initiala, care parea minora la prima vedere (vezi poza) s-a transformat intr-un deviz de 14.000 RON (am copia):
bara fata si radiatorul AC initial gasite lovite la constatare s-au transformat in bara, ornamente, 3 radiatoare (toate ciupite), far dreapta (ureche rupta) si n-shpe mii de indreptari, vopsiri si reglari.
De unde rezulta ca nu prima impresie conteaza...:-)

P.S. La mine ca la mine, dar venise proaspat distrus un Evo X rosu facut muci intr-un cap de pod cu o posibila dauna totala. Acolo sa iti bagi unghia in gat...
Fişiere ataşate
DSC00696.jpg
DSC00696.jpg (34.17 KiB) Vizualizat de 6803 ori

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Mar 26, 2009 9:34 am

Ciudat, a mea a fost mult mai rau lovita in bot si nu mi-a atins radiatorul sau alte componente interne.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Mar 26, 2009 10:23 am

QUOTE (Speedy @ Mar 26 2009, 09:34 AM) Ciudat, a mea a fost mult mai rau lovita in bot si nu mi-a atins radiatorul sau alte componente interne.

E posibil si asta pentru ca bara fatza s-a spart stupid, pe centru, toate partile atinse indoindu-se numai pe centru. Partile laterale unde se afla lonjeroanele si care ar fi blocat miscarea in spate a pieselor nu au avut nici un amestec. Toata miscarea a fost pe centru si totul s-a dus in spate spre radiatoare.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Lun Mar 30, 2009 2:58 am

sigur nu ti s-a spart si bidonasul de lichid spalare parbriz ?! la mine s-a spart cand un caine a facut cunostiinta cu partea din dreapta a masinii la 130 Km/h

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Mar 30, 2009 4:02 pm

QUOTE (SickneS @ Mar 30 2009, 01:58 AM) sigur nu ti s-a spart si bidonasul de lichid spalare parbriz ?! la mine s-a spart cand un caine a facut cunostiinta cu partea din dreapta a masinii la 130 Km/h

Bidonasul sigur nu s-a spart ca nu era pe deviz si nici nu curgea nimic din masina la vremea accidentului.
Dar e totusi o diferenta de la 130 la 20km/h, plus ca cea mai afectata parte se pare ca a fost cea centrala (din motive necunoscute mie).

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Lun Mar 30, 2009 6:17 pm

la 20 Km/h asa urat s-a facut ?! ce ai lovit ?! (imi cer scuze daca ai mai spus ce anume ai lovit, nu am citit chiar tot topicul)

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Mar 31, 2009 6:14 pm

QUOTE (SickneS @ Mar 30 2009, 06:17 PM) la 20 Km/h asa urat s-a facut ?! ce ai lovit ?! (imi cer scuze daca ai mai spus ce anume ai lovit, nu am citit chiar tot topicul)

Un "tanc" mai micutz...pe nume VW Polo...:-)

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mar Mar 31, 2009 10:50 pm

damn... "tari in gura" VW alea Polo

e bine ca s-a rezolvat si e perfect acum, nu ca la mine, tre sa astept refacerea lucrarii

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Aug 26, 2009 11:53 am

Wow, n-am mai scris pe aici de vreo 6 luni, e ceva timp. Am mai citit forumul intre timp, dar pe jurnal a fost seceta...

S-au intamplat numai idiotenii cu masina, am reusit sa o tin in service mai mult de 1 luna din primele 15 luni ale vietii ei, ceea ce mi se pare destul de mult.

Mai intai parbrizul spart (ok, a picat o piatra din cer), apoi lovitura din fata (cu bara sparta si multe radiatoare indoite) si cand ziceam si eu ca am inceput sa fiu ocolit de ghinioane, am luat 2 bucati una dupa alta.

Apoi s-a infipt un tzaran (chiar era din Glina, no offense) cu spatele in lateralul masinii in timp ce mergeam cu 5 la ora pe o alee si ma uitam dupa un loc de parcare. Cum iesea el cu spatele, nu m-a vazut s-a proptit in usa si aripa spate. Dobitocul nu a vrut sa mearga la politie (era prin iunie, nu era constatarea amiabila) ca cica isi pierde slujba, si alte kknarii pe care le-am mai auzit. O fi zis ca scapa? Cert e ca m-am dus la politie si am declarat. Evident am stat 1 luna ca sa il cheme politia cu citatie, ca sa imi pot repara masina. Asa ca am mers in Grecia cu masina lovita si am reparat-o la sfarsitul lui iulie. Ce a patit handicapatul? A dat o spaga mica si a scapat cu permisul intact (ce trebuia ridicat ca nu a mers la politie in 24/48h). Ok, treaca de la mine.

Buuun, vin cu masina proaspat vopsita, totul frumos, o proptesc in parcare vreo 2 zile. Dupa 2 zile, merge nevasta-mea la masina sa plece la birou. Si ma suna de jos: "vino sa vezi"...mda, vecinul de langa (un cretinel dupa fatza, dupa port), care parcheaza de vreo 2 ani langa mine, e drept, de fiecare data la limita nervilor mei, reusise sa iasa din parcare (el - zic eu/ un prieten - dupa confesiunile lui/maica-sa - dupa cum s-au completat actele) prin cele 2 usi dreapta si cu remodelarea pragului dreapta (chestia de plastic aplicata deasupra). Probabil ca daca aparea langa mine in momentul ala, il jucam in picioare, dar n-a fost sa fie...Evident iar asigurari, iar service (Ionut Calitescu a fost super de treaba de fiecare data), iar asteptare, iar nervi la acceptul de plata, iar intarzieri nejustificate la Omniasig. Masina a fost ridicata ieri din service, sper ca rezista mai mult de 2 zile de data asta (si da, cretinelul s-a mutat si n-a mai parcat langa mine de atunci, desi mai vine in vizita).

Partea tampita a lucrurilor este ca pe cat de repede si frumos s-au miscat cei de la service cu reparatiile, de fiecare data (max 3 zile), pe atat de urat si mitocanesc au inceput sa se miste cei de la Omniasig in ultimul timp. Sunt clientul lor de vreo 6 ani si lucrurile stateau foarte bine, de asta am si continuat cu ei. Dar din 2009 (foamea de bani, oare?) au inceput cu porcariile, culminand cu trimiterea mea la banca saptamana trecuta sa cer eu personal acceptul bancii pentru cesiune cand ei dau un mail si primesc altul pentru toata povestea. La indicatiile lui diablo_666 (multumesc!) am fost vinerea trecuta in sediul din Grivitei sa cer lamuriri. Dupa clasica ora de cautat prin acte, mi s-a dat un accept de plata pe care scria "cu conditia obtinerii acordului bancii" pe care l-am refuzat (am si scris pe el ca nu iau decat acceptul final). Deci timp de 1 saptamana dupa primirea devizului, nimeni nu a atins dosarul de dauna pentru a trece la pasul urmator. Nici o problema, luni a fost scos un nou accept, cu aceeasi mentiune cu banca pe el si trimis la MCar. Cei de acolo nu s-au prins, m-au chemat sa imi iau masina si in ultima secunda tot procesul s-a blocat. In fine, s-a sunat la banca (RFZ) de la service si s-a obtinut ceva pana la urma. S-a obtinut ca pe fir a intrat un stimabil domn de pe forumul Mitsu care lucreaza acolo si care a accelerat procesul de obtinere a acceptului bancii (multumesc Ionut!) si hartia respectiva a fost trimisa ieri la service, de unde am ridicat masina dupa cateva ore.

Astea au fost relele, partea buna e intotdeauna trecuta repede cu vederea. Masinuta a facut 31.000 de km din apr 2008 pana in aug 2009, a vazut tari frumoase si s-a plimbat f. mult prin afara tarii. I se mai pregatesc vreo 4000 km in septembrie si alti 4000 prin ianuarie, asa ca cifrele vor creste.
A facut pe la sfarsitul lui iulie revizia de 30K si pot sa spun ca motorul s-a simtit imediat ca trage mai bine, chiar si sunetul era schimbat.
Nu sunt alte probleme, nu zdrangane, nu scartzaie, nu bate.
Am incercat sa mai conving un prieten sa isi ia Lancer luna asta, dar cei de la Toyota au avut o oferta imbatabila (Corolla 1.6, automata, 124CP, full options - 15400 euro).

Cam atat.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Joi Aug 27, 2009 2:56 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 3 2009, 02:44 PM) Masina respectiva din filmultez NU are stop de ceata. In locul respectiv a fost montat unul de march-arriere (banuiesc ca stock asa vin cele in USA , in unele zone, L.A. de ex , unde banuiesc ca nu e ceata)

Atunci inseamna ca nici in Filipine nu prea este ceata..

Scrie răspuns

Înapoi la “Do-It-Yourself”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori