2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE

DIY. How to. Tutoriale.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Noi 19, 2008 3:01 pm

@teo_paul: Tind sa cred ca ai ceva probleme la sistemul de franare sau nu esti obisnuit inca cu franele de pe lancer. Astazi la ora 8 dimineata in conditii de -6 grade afara si carosabil usor umed datorita cetii, frana a functionat perfect cu anvelopele yokohama de vara, si am facut vreo 3 teste.
Tu ai mai spus ca nu ai franat bine nici cu yokohama pe la vreo 5 grade. Vezi nu cumva sa ai placutele duse.
Ai spus in felul urmator: "s-a dus masina sanie, scartzait de cauciucuri, abs..." e o mica contrazicere intre sanie, scartzait de cauciucuri si abs. Adica daca e sanie nu prea e scratait de cauciucuri si in nici un caz abs.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Noi 19, 2008 3:49 pm

QUOTE (cix)@teo_paul: Tind sa cred ca ai ceva probleme la sistemul de franare sau nu esti obisnuit inca cu franele de pe lancer. Astazi la ora 8 dimineata in conditii de -6 grade afara si carosabil usor umed datorita cetii, frana a functionat perfect cu anvelopele yokohama de vara, si am facut vreo 3 teste.
Tu ai mai spus ca nu ai franat bine nici cu yokohama pe la vreo 5 grade. Vezi nu cumva sa ai placutele duse.
Ai spus in felul urmator: "s-a dus masina sanie, scartzait de cauciucuri, abs..." e o mica contrazicere intre sanie, scartzait de cauciucuri si abs. Adica daca e sanie nu prea e scratait de cauciucuri si in nici un caz abs.

Cand spun "sanie", inseamna ca masina nu opreste in timpul util gandit de mine, cu alte cuvinte as fi dat peste cineva sau as fi lovit masina din fata.
Nu am absolut nici o problema cu sistemul de franare, asta vara pe caldura a functionat perfect. Consider, iar asta e o parere strict personala, ca o data cu scaderea temperaturii Yokohamele si-au pierdut din aderenta. Si e normal, nimeni nu poate spune ca la 5 grade franeaza la fel ca la 30. Asfaltul are alte calitati, cauciucul are alta temperatura si alte proprietati.
Testul de frana la mine se petrece astfel: pe soseaua goala, la 20-30-40 km/h (depinde de piticul de pe creier) bag piciorul in frana ca si cand as avea un pieton la 10m in fata si nu vreau sa dau peste el. Si franez pana ma opresc. Evident, aprecierea calitatii franarii e apoi 100% subiectiva, poate aici sunt prea critic cu masina. Daca asta vara se oprea aproape instantaneu (fara abs si scartait de roti), acum pe semi-frig (5 grade) Yokohamele au chemat abs-ul, iar cele de iarna (pe la 8 grade) au invocat pe langa abs si scartaitul de cauciuc (probabil de la materialul compozit mai moale).
Ce legatura au placutzele cu abs-ul si scartaitul de roti?

later edit
-6 grade, asfalt umed...yokohama franeaza bine? Poti sa ne descrii cum testezi frana?

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Mie Noi 19, 2008 5:10 pm

Nu uita ca nu sunt rodate cauciucurile de iarna, au nevoie de putin rodaj,in manualul de utilizare de la Octavia se precizeaza acest lucru. Sunt ferm convins ca sunt mai bune cele de iarna de cat cele de vara pe vreme rece, orice marca ar fie ele...

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Noi 19, 2008 5:13 pm

QUOTE (goldeye3002)Nu uita ca nu sunt rodate cauciucurile de iarna, au nevoie de putin rodaj,in manualul de utilizare de la Octavia se precizeaza acest lucru. Sunt ferm convins ca sunt mai bune cele de iarna de cat cele de vara pe vreme rece, orice marca ar fie ele...

Ah, de asta uitasem total...asa e, trebuie sa se duca stratul ala lucios si dubios care probabil nu are aderenta adecvata.
Bine ca ai mentionat acest amanunt!

P.S. Baietii care mi-au montat anvelopele pe jante au recomandat o reechilibrare a rotilor dupa 6-700km de rulare.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Noi 19, 2008 8:03 pm

QUOTE (teo_paul)-6 grade, asfalt umed...yokohama franeaza bine? Poti sa ne descrii cum testezi frana?
Testele pe care le-am facut eu sunt exact cum le-ai facut si tu. Eu am facut testul asta sa vad daca franele sunt eficiente cu cauciucurile de vara in conditiile alea de temperatura si sa vad daca nu cumva umezeala aia de pe asfalt e polei. Nu pot sa zic ca a fost exact ca pe timp de vara, dar a franat fara sa derapeze si in distanta in care ma asteptam eu. Poate trebuie sa fii mai ingaduitor si sa ii dai o distanta mai mare
Intr-adevar, se poate sa fi contat si faptul ca anvelopele tale sunt noi. Oricum GoodYear UG7+ sunt o alegere foarte buna (dupa review-uri).

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mie Noi 19, 2008 10:59 pm

QUOTE (cix)Oricum GoodYear UG7+ sunt o alegere foarte buna (dupa review-uri).

De fapt sunt Goodyear GW3, care mi se par si mai bune decat UG7+...

Avatar utilizator
Raven
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 01, 2008 8:46 pm

Mesaj de Raven » Mar Noi 25, 2008 3:13 pm

teo_paul, la jantele acelea a mai trebuit s? cumperi ?i altceva (piuli?e etc) ?
Anvelopele ?i-au fost livrate acas? de acel site ?
Montarea anvelopelor pe jante ?i apoi puse pe ma?in? ai f?cut tot la cei de pe Basarabia? Te-a mai costat ceva aceast? manoper? ?

Mersi ?n avans pentru informa?ii!

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 25, 2008 3:40 pm

QUOTE (Raven)teo_paul, la jantele acelea a mai trebuit s? cumperi ?i altceva (piuli?e etc) ?
Anvelopele ?i-au fost livrate acas? de acel site ?
Montarea anvelopelor pe jante ?i apoi puse pe ma?in? ai f?cut tot la cei de pe Basarabia? Te-a mai costat ceva aceast? manoper? ?

Mersi ?n avans pentru informa?ii!


Mi s-a intamplat numai mie sau site-ul asta a fost cazut in ultimele 48 de ore? in fine...

Jantele au fost vandute cu tot cu capacele centrale, cu suruburi si cu valve. Le-am ridicat eu de la magazin, iar instalarea lor s-a facut gratis in incinta, chiar daca am luat cauciucurile din alta parte. Tot ce am platit in afara jantelor a fost echilibrarea rotilor (probabil pretul plumbului) respectiv 8 RON / roata.
Mentionez ca am luat cauciucurile la o zi dupa jante, m-am dus la montaj dupa 2 zile si nu mi-au cerut nici o hartie, factura sau alte prostii, au vazut ca sunt jantele lor le-au montat gratis fara comentarii.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mar Noi 25, 2008 10:41 pm

QUOTE (teo_paul)Mi s-a intamplat numai mie sau site-ul asta a fost cazut in ultimele 48 de ore? in fine...

Nici eu nu l-am putut accesa.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Noi 25, 2008 10:45 pm

QUOTE (Nahkri)QUOTE (teo_paul)

Mi s-a intamplat numai mie sau site-ul asta a fost cazut in ultimele 48 de ore? in fine...

Nici eu nu l-am putut accesa.

S-au mutat niste servere. Daca as fi stiut in prealabil, as fi anuntat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Do-It-Yourself”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori