2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE
QUOTE (spatciuk)asta este valabil doar pentru masinile inmatriculate in austria.
cele care doar tranziteaza sau sunt temporar in austria.
daca vrei sa iti iei cauciucuri de iarna doar de teama sa nu iei niste amenzi nu o face. daca iti trebuie, atunci....
Sa nu fie obligatoriu pentru cei care tranziteaza? E un amanunt pe care nu il stiu, o sa ma uit pe site-ul MAE, poate sunt mai multe detalii.
Oricum, aveam de ales intre 2 si 4 cauciucuri de iarna, in nici un caz nu as fi mers fara...
cele care doar tranziteaza sau sunt temporar in austria.
daca vrei sa iti iei cauciucuri de iarna doar de teama sa nu iei niste amenzi nu o face. daca iti trebuie, atunci....
Sa nu fie obligatoriu pentru cei care tranziteaza? E un amanunt pe care nu il stiu, o sa ma uit pe site-ul MAE, poate sunt mai multe detalii.
Oricum, aveam de ales intre 2 si 4 cauciucuri de iarna, in nici un caz nu as fi mers fara...
Dupa ce am batut toate site-urile posibile de jante si anvelope din Romanica (si din Germania ce e drept, pentru comparatie de preturi) am ajuns la concluzia ca singura optiune viabila pentru Lancer (si pentru mine) este sa cumpar jante de 16" si anvelope pe masura.
Castigatorul la categoria jante a fost magazinul de pe b-dul Basarabia ce comercializeaza anvelope Lassa si jante de tot felul
(site-ul contine produse vechi - sunati la magazin pentru preturi si produse la zi)
http://www.westtires.ro/site%20flash.htm
Oamenii au fost de treaba si chiar mi-au scos o roata de la masina ca sa verifice daca janta 16x7 se potriveste fara sa atinga ceva...n-a atins.
Pretul a fost de 265 RON bucata, platibili cash/card. Pentru amatorii de detalii, o cutie cu 2 jante cantareste 19.2kg.
Cum anvelopele 205/60/R16 sunt promise abia maine dupa amiaza, serialul se va finaliza maine seara.
Castigatorul la categoria jante a fost magazinul de pe b-dul Basarabia ce comercializeaza anvelope Lassa si jante de tot felul
(site-ul contine produse vechi - sunati la magazin pentru preturi si produse la zi)
http://www.westtires.ro/site%20flash.htm
Oamenii au fost de treaba si chiar mi-au scos o roata de la masina ca sa verifice daca janta 16x7 se potriveste fara sa atinga ceva...n-a atins.
Pretul a fost de 265 RON bucata, platibili cash/card. Pentru amatorii de detalii, o cutie cu 2 jante cantareste 19.2kg.
Cum anvelopele 205/60/R16 sunt promise abia maine dupa amiaza, serialul se va finaliza maine seara.
- Fişiere ataşate
-
- _MG_1747_small.jpg (114.46 KiB) Vizualizat de 2997 ori
-
- _MG_1743_small.jpg (93.85 KiB) Vizualizat de 2999 ori
-
- _MG_1742_small.jpg (78.78 KiB) Vizualizat de 2996 ori
-
- _MG_1741_small.jpg (98.65 KiB) Vizualizat de 2999 ori
-
- _MG_1740_small.jpg (91.39 KiB) Vizualizat de 2996 ori
N-a fost sa fie in seara asta cu montatul jantelor, dar macar am cumparat cauciucurile.
Am o promisiune pentru montaj maine dimineata la prima ora.
Caucioacele sunt Goodyear ultra grip GW3 (205/60/R16), au costat 405 RON bucata de la
http://www.vanzarianvelope.com/
Referinta:
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... a+Grip+GW3
Am o promisiune pentru montaj maine dimineata la prima ora.
Caucioacele sunt Goodyear ultra grip GW3 (205/60/R16), au costat 405 RON bucata de la
http://www.vanzarianvelope.com/
Referinta:
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... a+Grip+GW3
- Fişiere ataşate
-
- Goodyear_gw3.jpg (117.87 KiB) Vizualizat de 2941 ori
Am reusit sa montez azi dimineata cauciucurile pe jante si totul pe masina.
Service-ul de roti de la magazinul Lassa de pe Basarabia avea azi dimineata la 8:30 3 clienti. Cand am plecat eu la 10 nu mai era nimeni la coada...aviz amatorilor de schimbat cauciucuri.
Plusuri la cauciucurile de iarna:
1) O, da !!! Se poate si fara zgomot de la trenul de rulare! Sunt f.f.f. silentioase, practic nu se aude nimic dinspre roata. Jos cu Yokohama!
2) Se amortizeaza sensibil mai bine hopurile (insa doar cele mici, unde suspensia nu pune contre). Merg in fine cu o masina, nu cu o caruta.
Minusuri:
1) jantele lucioase dau ca nuca in perete cu culoarea masinii. Asta e, recunosc...Mi se pare insa ca se potrivesc bine la culori inchise.
2) test de frana pe soseaua Pipera - Tunari, 20km/h, 8 grade pe bord...varzaaaaa!!!! s-a dus masina sanie, scartzait de cauciucuri, abs...mi-e frica!!! Comparativ cu cele de vara, cauciucurile de iarna franeaza f. prost la 8 grade. Sa vedem sub 5, adica maine dimineata.
Service-ul de roti de la magazinul Lassa de pe Basarabia avea azi dimineata la 8:30 3 clienti. Cand am plecat eu la 10 nu mai era nimeni la coada...aviz amatorilor de schimbat cauciucuri.
Plusuri la cauciucurile de iarna:
1) O, da !!! Se poate si fara zgomot de la trenul de rulare! Sunt f.f.f. silentioase, practic nu se aude nimic dinspre roata. Jos cu Yokohama!
2) Se amortizeaza sensibil mai bine hopurile (insa doar cele mici, unde suspensia nu pune contre). Merg in fine cu o masina, nu cu o caruta.
Minusuri:
1) jantele lucioase dau ca nuca in perete cu culoarea masinii. Asta e, recunosc...Mi se pare insa ca se potrivesc bine la culori inchise.
2) test de frana pe soseaua Pipera - Tunari, 20km/h, 8 grade pe bord...varzaaaaa!!!! s-a dus masina sanie, scartzait de cauciucuri, abs...mi-e frica!!! Comparativ cu cele de vara, cauciucurile de iarna franeaza f. prost la 8 grade. Sa vedem sub 5, adica maine dimineata.
- Fişiere ataşate
-
- iarna_2_small.jpg (49.23 KiB) Vizualizat de 2915 ori
-
- iarna_1_small.jpg (53.26 KiB) Vizualizat de 2918 ori
QUOTE (teo_paul)2) test de frana pe soseaua Pipera - Tunari, 20km/h, 8 grade pe bord...varzaaaaa!!!! s-a dus masina sanie, scartzait de cauciucuri, abs...mi-e frica!!! Comparativ cu cele de vara, cauciucurile de iarna franeaza f. prost la 8 grade. Sa vedem sub 5, adica maine dimineata.
Ciudat,teoretic pe vreme rece si drum uscat,cu anvelopele neincalzite cele de iarna ar trebuii sa prinda mai bine decit cele de vara,datorita texturii mai moi a cauciucului,e adevarat ca daca mergi mai mult si au si cele de vara timp sa se incalzeasca vor avea performante mai bune pe asfalt uscat fatza de cele de iarna.
Ciudat,teoretic pe vreme rece si drum uscat,cu anvelopele neincalzite cele de iarna ar trebuii sa prinda mai bine decit cele de vara,datorita texturii mai moi a cauciucului,e adevarat ca daca mergi mai mult si au si cele de vara timp sa se incalzeasca vor avea performante mai bune pe asfalt uscat fatza de cele de iarna.
QUOTE (Nahkri)Ciudat,teoretic pe vreme rece si drum uscat,cu anvelopele neincalzite cele de iarna ar trebuii sa prinda mai bine decit cele de vara,datorita texturii mai moi a cauciucului,e adevarat ca daca mergi mai mult si au si cele de vara timp sa se incalzeasca vor avea performante mai bune pe asfalt uscat fatza de cele de iarna.
Comparatia a fost facuta cu ambele tipuri de cauciucuri "incalzite". Din Titan pana in Pipera am mers 10km cu fiecare. Pe caldura asta de afara, cele de vara au franat clar mai bine.
In plus, mi s-a parut pe Petricani ca la curbe se inclina masina putin mai mult cu cele de iarna...poate e autosugestia, ca tot cu 100km/h am luat curba respectiva si cu alea de iarna, si cu alea de vara (ssss, nu spuneti la nimeni!).
Comparatia a fost facuta cu ambele tipuri de cauciucuri "incalzite". Din Titan pana in Pipera am mers 10km cu fiecare. Pe caldura asta de afara, cele de vara au franat clar mai bine.
In plus, mi s-a parut pe Petricani ca la curbe se inclina masina putin mai mult cu cele de iarna...poate e autosugestia, ca tot cu 100km/h am luat curba respectiva si cu alea de iarna, si cu alea de vara (ssss, nu spuneti la nimeni!).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator