2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE

DIY. How to. Tutoriale.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 10:00 am

QUOTE (Vibe)Pe grafic apare ceva cu galben care duce chiar putin peste 160 CP ( BHP ) poti sa ne spui ce e ?

Cu galben este cuplul care are scala pe partea dreapta a graficului, cu albastru e puterea care are scala pe partea stanga a graficului.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 10:04 am

QUOTE (Speedy)Sunt 2 motive care imi vin in cap acum de ce nu au iesit 160-163:
1. Masina avea 14300km fara sa fi fost facuta revizia, deci filtrele erau cat de cat obosite;
2. Nicio masina nu este asemanatoare cu alta chiar din aceeasi gama. Una poate avea 162 cai, alta 160, alta 158. Ce e drept se invart pe acolo iar diferentele nu cred ca trec vreodata de 10%.

1. Sunt convins ca cel putin filtrul de aer este facut muci. In Pipera unde lucrez, stratul de praf pus pe masina de la 08:00 la 17:00 are 2mm. Adunat zi de zi pe ultimele 6 luni, praful aspirat de filtru probabil ca l-a omorat.
2. 10% diferenta e uriasa...e chiar diferenta de la 140CP la 155...sau vroiai sa spui 10% diferenta la diferenta dintre 140 si 160. Caz in care ar fi vreo 2CP. Tot nu iese diferenta dintre 155 si 160-163.
Oricum punctul 1) pare cel mai credibil (desi 5-7 CP din filtre obosite?)

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Noi 11, 2008 10:14 am

QUOTE (teo_paul)QUOTE (Speedy)
Sunt 2 motive care imi vin in cap acum de ce nu au iesit 160-163:
1. Masina avea 14300km fara sa fi fost facuta revizia, deci filtrele erau cat de cat obosite;
2. Nicio masina nu este asemanatoare cu alta chiar din aceeasi gama. Una poate avea 162 cai, alta 160, alta 158. Ce e drept se invart pe acolo iar diferentele nu cred ca trec vreodata de 10%.

1. Sunt convins ca cel putin filtrul de aer este facut muci. In Pipera unde lucrez, stratul de praf pus pe masina de la 08:00 la 17:00 are 2mm. Adunat zi de zi pe ultimele 6 luni, praful aspirat de filtru probabil ca l-a omorat.
2. 10% diferenta e uriasa...e chiar diferenta de la 140CP la 155...sau vroiai sa spui 10% diferenta la diferenta dintre 140 si 160. Caz in care ar fi vreo 2CP. Tot nu iese diferenta dintre 155 si 160-163.
Oricum punctul 1) pare cel mai credibil (desi 5-7 CP din filtre obosite?)

Mi se pare plauzibil 5-7 CP din filtre obosite. Nu ai observat pana acum dupa ce schimbi filtrele ca trage masina mai bine? Daca e prima masina si mai ales cu turbo atunci inteleg ca nu aveai de unde sa stii. Eu stiam de la laguna, cand faceam revizia si schimbam filtrele parca era alta masina. Si la lancer dupa revizie am vazut o imbunatatire.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 10:58 am

QUOTE (Speedy)Mi se pare plauzibil 5-7 CP din filtre obosite. Nu ai observat pana acum dupa ce schimbi filtrele ca trage masina mai bine? Daca e prima masina si mai ales cu turbo atunci inteleg ca nu aveai de unde sa stii. Eu stiam de la laguna, cand faceam revizia si schimbam filtrele parca era alta masina. Si la lancer dupa revizie am vazut o imbunatatire.

Prima masina cu turbo. La celelalte (sub 100CP) sincer nu simteam nici o diferenta...astept schimbarea la fatza luna asta cand fac revizia.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Noi 11, 2008 11:02 am

Pot sa spun si eu acelasi lucru despre schimbarea filtrelor , si anume : dupa ce le schimb parca e alta masina.... .

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 11:12 am

QUOTE (Vibe)Pot sa spun si eu acelasi lucru despre schimbarea filtrelor , si anume : dupa ce le schimb parca e alta masina.... .

Ce sensibilitate credeti totusi ca aveti in ceea ce priveste tractiunea sau puterea unei masini? A detecta o diferenta de 5CP de la o zi la alta mi se pare al naibii de bine. Trebuie ca aveti un accelerometru intern foarte sensibil. Nu cumva e si putina autosugestie (am schimbat consumabilele, deci merge mai bine, deci o simt mai nervoasa)?

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Noi 11, 2008 11:15 am

Si ce fel de tester e la Autotest? E stand dinamometric? Si daca da, presupun ca nu e 4wd, nu?

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 11:27 am

QUOTE (fastcarjunkie)Si ce fel de tester e la Autotest? E stand dinamometric? Si daca da, presupun ca nu e 4wd, nu?

Nu raspund la provocari ca sa nu ma fac de ras..:-)
Programarea am facut-o la telefon (021) 492.10.75 (http://www.autotest2000.ro/pagini/Contact.html).
Sunt sigur ca iti pot da toate detaliile de care ai nevoie.

P.S. Cand am facut programarea, cel cu care am vorbit era convins ca vin cu un Evo la test. Deci nu cred ca e o problema nici 4wd.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Joi Noi 13, 2008 12:02 pm

Hmm, tocmai am aflat ca in Austria pe timp de iarna este obligatoriu ca masina sa aiba TOATE cauciucurile de iarna.
Nu ca m-ar fi surprins, ma asteptam la asta si doar din comoditate nu m-am interesat pana acum de aceasta obligativitate.
Cum pe 27 decembrie voi ajunge in munti in Austria, e clar ce am de facut...

Avatar utilizator
spatciuk
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 18, 2008 7:29 pm

Mesaj de spatciuk » Joi Noi 13, 2008 12:29 pm

asta este valabil doar pentru masinile inmatriculate in austria.
cele care doar tranziteaza sau sunt temporar in austria.


daca vrei sa iti iei cauciucuri de iarna doar de teama sa nu iei niste amenzi nu o face. daca iti trebuie, atunci....

Scrie răspuns

Înapoi la “Do-It-Yourself”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator