2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE

DIY. How to. Tutoriale.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Lun Sep 29, 2008 11:08 am

QUOTE (nini)eu stau pe licaret, si am vazut masina ta parcata de cateva ori, aice pe strada, am retinut numarul si am revazut-o in avatarul tau cand am inceput sa intru pe forum. inseamna ca ne mai vedem prin cartier.

Da, da, da...as putea jura ca am vazut un lancer albastru chiar la scara 3 din b33 o data, acolo stau ai mei...

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Sep 29, 2008 8:56 pm

da, de obicei o tin in spate, dar din cand in cand o mai parchez si in fata ( eu stau la scara 4 ). poate ne intalnim prin fata blocului cand mai vii pe la parinti, daca sunt si eu pe acasa.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 8:43 am

Sa continui monologul de pe "jurnalul de bord"...

Ieri ma duc la Autotest in Vitan sa imi fac testul la motor (legat de unul din ultimii pitici pe care ii am pe creier cu privire la masina)....
Si sa vezi dracie...eu care am deschis ultima oara capota cand am plecat in Turcia (aprox 1 sept) aflu cu stupoare ca nivelul uleiului e la minim. De la baiatul de acolo, care respectand procedura, s-a uitat sa vada cat de bolovan sunt in privinta uleiului. Cand mi-a aratat joja sa pic pe spate. Uleiul abia atingea joja cam 1mm. Nivelul era deci critic. Ma apuc sa alerg ca nebunul (era si ora 18:15 si la 19:00 inchideau) dupa ulei. Noroc ca stiam ce trebuie luat, altfel renuntam. Bineinteles Carrefour si Praktiker Vitan au fost inutile, in primul nu exista ulei de masina, in al doilea, avea vreo 2 feluri inutilizabile. Mai stiam un magazin pe o strada vis-a-vis de Real Vitan, paralela cu Dambovita, unde am gasit rafturi intregi de uleiuri. Mobil 1 ESP trona in mijloc la pretul de 60 RON/L (in Carrefour acum 2 luni era 63) asa ca l-am luat repede si am fugit inapoi la Autotest. Am fugit e un fel de a zice, la 1km cat aveam de strabatut pana acolo am facut vreo 20min.
Am pus 1L de ulei si s-a facut apoi testul. Intre timp ma gandeam cum dracu am consumat atat ulei, in conditiile in care la 8500km am completat pana la maxim (700g ulei), iar de atunci am facut doar 6000km. E drept, vreo 4000 din astia in Turcia, unde cel putin pe drumul de intoarcere n-a vazut decat 160km/h pe cruise control. Dar chiar asa? 1l/6000km? Come ooooooooooooon!!!

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 9:17 am

Si acum piticul de pe creier...
Nu mi-au placut niciodata ofertele cu 10% gratis...chiar ma enerveaza, chiar mi se pare furt pe fata. Nu de alta dar numai gratis nu sunt cei 10% pe care oricum nu vroiai sa ii cumperi.
Ei, dar cand ti se dau 10% ponei gratis la motor, poti sa refuzi? Sau poti macar sa nu te bucuri? Asta e total altceva...si la acelasi pret...unii dau banii pentru "I"-ul ala rosu in loc de argintiu, sau "DI" rosu, sau chiar mai bine...
Dar sa nu mai aberez, verdictul Autotest: 155CP & 324Nm. Binisor...
Masina avea la momentul testului 14244km (parca asa scria in raport), a mers si tartza-tartza prin oras, si forjata prin oras, si forjata pe afara...un regim absolut normal de exploatare. Consumul de ulei=1.7L/14500km (mult, sa dea dracu!).
Ce nu mi-a placut, coloana de fum iesita pe esapament in momentul in care au bagat baietii 4000 si ceva rpm. Probabil de la ultimele sute de km frecate intre Pipera si Titan (adica jeg si relanti zi de zi).
Graficul furnizat de stimabili este mai jos.
Fişiere ataşate
TZE_Engine_small.jpg
TZE_Engine_small.jpg (118.52 KiB) Vizualizat de 2754 ori

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Noi 11, 2008 9:33 am

QUOTE (teo_paul)Sa continui monologul de pe "jurnalul de bord"...

Ieri ma duc la Autotest in Vitan sa imi fac testul la motor (legat de unul din ultimii pitici pe care ii am pe creier cu privire la masina)....
Si sa vezi dracie...eu care am deschis ultima oara capota cand am plecat in Turcia (aprox 1 sept) aflu cu stupoare ca nivelul uleiului e la minim. De la baiatul de acolo, care respectand procedura, s-a uitat sa vada cat de bolovan sunt in privinta uleiului. Cand mi-a aratat joja sa pic pe spate. Uleiul abia atingea joja cam 1mm. Nivelul era deci critic. Ma apuc sa alerg ca nebunul (era si ora 18:15 si la 19:00 inchideau) dupa ulei. Noroc ca stiam ce trebuie luat, altfel renuntam. Bineinteles Carrefour si Praktiker Vitan au fost inutile, in primul nu exista ulei de masina, in al doilea, avea vreo 2 feluri inutilizabile. Mai stiam un magazin pe o strada vis-a-vis de Real Vitan, paralela cu Dambovita, unde am gasit rafturi intregi de uleiuri. Mobil 1 ESP trona in mijloc la pretul de 60 RON/L (in Carrefour acum 2 luni era 63) asa ca l-am luat repede si am fugit inapoi la Autotest. Am fugit e un fel de a zice, la 1km cat aveam de strabatut pana acolo am facut vreo 20min.
Am pus 1L de ulei si s-a facut apoi testul. Intre timp ma gandeam cum dracu am consumat atat ulei, in conditiile in care la 8500km am completat pana la maxim (700g ulei), iar de atunci am facut doar 6000km. E drept, vreo 4000 din astia in Turcia, unde cel putin pe drumul de intoarcere n-a vazut decat 160km/h pe cruise control. Dar chiar asa? 1l/6000km? Come ooooooooooooon!!!

Tu ai citit partea aia din cartea masinii care spune ca masina poate consuma chiar 1l de ulei la 1000km in unele conditii?

Si apropo, baia de ulei nu are doar 1l ci 4l.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Noi 11, 2008 9:39 am

Si acum stau sa ma gandesc care dyno nu e bun, al baietilor de la autotest sau al firmelor de tuning care scot 163CP. Dar ce mai conteaza, e bine ca poneii sunt acolo.
Cati bistari ai dat sa iti faca testul?

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Mar Noi 11, 2008 9:51 am

Cred ca totusi,cifrele alea difera de la masina la masina....

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Noi 11, 2008 9:52 am

Pe grafic apare ceva cu galben care duce chiar putin peste 160 CP ( BHP ) poti sa ne spui ce e ?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Noi 11, 2008 9:58 am

QUOTE (cix)Si acum stau sa ma gandesc care dyno nu e bun, al baietilor de la autotest sau al firmelor de tuning care scot 163CP. Dar ce mai conteaza, e bine ca poneii sunt acolo.
Cati bistari ai dat sa iti faca testul?

Nu trebuie sa te gandesti. Sunt 2 motive care imi vin in cap acum de ce nu au iesit 160-163:

1. Masina avea 14300km fara sa fi fost facuta revizia, deci filtrele erau cat de cat obosite;
2. Nicio masina nu este asemanatoare cu alta chiar din aceeasi gama. Una poate avea 162 cai, alta 160, alta 158. Ce e drept se invart pe acolo iar diferentele nu cred ca trec vreodata de 10%.

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Mar Noi 11, 2008 9:58 am

QUOTE (cix)Si acum stau sa ma gandesc care dyno nu e bun, al baietilor de la autotest sau al firmelor de tuning care scot 163CP. Dar ce mai conteaza, e bine ca poneii sunt acolo.
Cati bistari ai dat sa iti faca testul?

120RON a fost testul. La sfarsit mi-au spus ca am pe viitor un test de motor gratis la ei in contul celui facut ieri.

Scrie răspuns

Înapoi la “Do-It-Yourself”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator