2008 Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D Intense Cool Silver TZE
QUOTE (decebal12345)Multumesc. Pe mine chiar ma interesa. S-a redus si zgomotul de la rulare sau si zgomotul pe care il face motorul? (cer scuze celor care considera ca cele doua se confunda in timpul rularii)
Cel mai mult s-a redus zgomotul de rulare. Aici se simte cel mai mult diferenta, insa si zgomotul motorului s-a redus putin, parca suna mai infundat acum. Ideea e ca intre sofer si motor cred ca cel mai mult zgomot trece prin zona bordului (parerea mea) iar acolo nu stiu ce antifonare este.
Cel mai mult s-a redus zgomotul de rulare. Aici se simte cel mai mult diferenta, insa si zgomotul motorului s-a redus putin, parca suna mai infundat acum. Ideea e ca intre sofer si motor cred ca cel mai mult zgomot trece prin zona bordului (parerea mea) iar acolo nu stiu ce antifonare este.
QUOTE (DeBogdan)Salut Teo,
Sa ne spui si cum se comporta la viteza mai mare...
Sunt si eu foarte curios cum se aude acum la viteza mare.
In varianta originala de tabla goala, peste 120km/h se auzea un huruit continuu de la trenul de rulare si un suierat continuu al aerului. Aerul cred ca se aude cel mai rau de la oglinzile foarte mari, care numai aerodinamice nu sunt, iar acel zgomot nu cred ca are cum sa dispara.
Revin cu impresii...
P.S. Daca ma chema Jeremy Clarkson, aveam si eu la dispozitie un aparat de masura pentru zgomot si masuram inainte de operatie si dupa. Asa, urechea mea ma poate insela oricand.
Sa ne spui si cum se comporta la viteza mai mare...
Sunt si eu foarte curios cum se aude acum la viteza mare.
In varianta originala de tabla goala, peste 120km/h se auzea un huruit continuu de la trenul de rulare si un suierat continuu al aerului. Aerul cred ca se aude cel mai rau de la oglinzile foarte mari, care numai aerodinamice nu sunt, iar acel zgomot nu cred ca are cum sa dispara.
Revin cu impresii...
P.S. Daca ma chema Jeremy Clarkson, aveam si eu la dispozitie un aparat de masura pentru zgomot si masuram inainte de operatie si dupa. Asa, urechea mea ma poate insela oricand.
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
- Bogdan3006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Mar 30, 2008 7:06 am
Am revenit din Grecia dupa 2100 km facuti in 5 zile: 760 km dus, 777 intors (deh, m-a mancat undeva sa ma intorc pe centura Bucurestiului), restul au fost de naveta Paralia - Nei Pori si Paralia - Halkidiki.
N-am mers in viata mea de conducator auto (adica 11 ani vechime) atat de tare ca in ultimele 5 zile...e drept, nici Lancer n-am avut in perioada asta...
Rezumat:
- 10 ore dus - 04:15 plecat din casa, 14:15 parcat in Paralia - viteza medie citita in parcarea Paraliei 77km/h, consum 6.1 (AC pornit ultimii 20% din drum). Mers prin Bulgaria intre 100 si 150km/h (m-am tinut dupa unul de Bacau ce se pare ca stia drumul - la mine era prima oara spre Grecia cu masina) si intre 120-180 km/h in Grecia (180 doar intr-o depasire - dar tin sa o mentionez - top speed pana acum). Media e data de ratacirea prin Sofia, GPS-ul care m-a trimis pe camp la o intersectie in Grecia si de orbecait la iesirea de pe autostrada in Katerini spre Paralia.
- mers prin Grecia intre Paralia si Nei Pori timp de 3 zile pe autostrada 160km/h pe pilot automat, intre Halkidiki si Paralia pe autostrazi si drumuri cu 2 benzi pe sens - 120 - 150km/h.
- 10 ore intors - 11:00 plecat din Paralia, 21:00 ajuns acasa - viteza media citita in parcare acasa 79km/h, consum 6.6 (AC pornit 90% din drum). Mers cam la fel de tare (poate putin mai repede prin Grecia), cu oprire 30-40 minute in duty free. Din nou ratacire prin Sofia, am crezut ca pun gps-ul sub roata si trec peste el...
Zgomot dupa antifonare - pana in 100-110 km/h, pe asfalt perfect - liniste perfecta. Peste 120km/h se aude curentul de aer din ce in ce mai tare. Zgomotul de rulare foarte mult atenuat de antifonare. Din nefericire, antifonarea nu a avut evident nici un efect asupra curentilor de aer care se aud prin geamuri la fel ca inainte la viteze mari. Pe asfalt rugos/zgomotos, la rulari la viteze mari (130-160km/h) se aude un huruit enervant, care insa pare a fi dat de cauciucuri (asta se va rezolva la primul schimb de cauciucuri). Consider ca antifonarea a redus decibeli buni la toate vitezele si pe toate tipurile de asfalt/pietre/etc. Ciudat este insa ca pe drum pietruit, la o anumita viteza (depinde de pietrele de pe drum) intra in fibrilatii niste componente in masina care incep si vibreaza din toate puterile, vibratiile se atenueaza/dispar ruland cu 5 km/h mai mult sau mai putin decat ai in momentul ala. Zgomotul motorului a fost micsorat pana in 2000 rpm, peste 2000 rpm se aude "aproape" la fel ca inainte, putin atenuat dar nesemnificativ, la drum lung insa conteaza. Vibratii nu aud in usi de la sistemul audio, cu volumul dat la 30, bass 4 si bass boost-ul ala (prima setare) pus la 3. E drept, vad in oglinda vibratiile portbagajului.
Consumul - incredibil de decent - fugind pe autostrazi cu 140-160km/h intre localitati, consumul intre 6 si 6.5. In una din zile, mergand "decent" cu 120 km/h am scos chiar 5.8.
Un lucru care m-a scos din minti in Salonic, ma grabeam spre Halkidiki sa prind cateva ore de plaja sambata dupa amiaza, GPS-ul era pe camp, eu ma invarteam ca nebunul pe strazi si mi s-a intamplat un lucru ciudat. Pun frana la un semafor (vazut tarziu ca ma uitam dupa nume de strazi) si de la 20 km/h a intrat ABS-ul de m-am oprit in 5m in loc de 1m cat credeam eu ca e normal. La fel la un sens giratoriu, ies din curba si accelerez, cat naiba puteam sa am, 20-30 km/h, la acceleratie a intrat ESP-ul, de nervi (ca ma ratacisem, nu de alta) apas mai tare pe acceleratie, bec-ul facea urat pe bord si la un moment dat a fugit turatia in 4500 rpm (de la vreo 3000 cat avea). S-a oprit inainte de zona rosie ca am luat piciorul de pe pedala, nu de alta. Cred ca de vina era asfaltul f.f.f lucios din oras, mi s-a parut ca scartzaie rotile foarte usor cu toate sistemele lu' peshte.
Cam atat imi aduc aminte pe moment, poate mai revin cu informatii...
Ah, era sa uit, daca la plecare aveam parbrizul ciobit intr-un loc, acum e in vreo 3 (vazute la un dat cu carpa). Sinceramente, e de rahat...
N-am mers in viata mea de conducator auto (adica 11 ani vechime) atat de tare ca in ultimele 5 zile...e drept, nici Lancer n-am avut in perioada asta...
Rezumat:
- 10 ore dus - 04:15 plecat din casa, 14:15 parcat in Paralia - viteza medie citita in parcarea Paraliei 77km/h, consum 6.1 (AC pornit ultimii 20% din drum). Mers prin Bulgaria intre 100 si 150km/h (m-am tinut dupa unul de Bacau ce se pare ca stia drumul - la mine era prima oara spre Grecia cu masina) si intre 120-180 km/h in Grecia (180 doar intr-o depasire - dar tin sa o mentionez - top speed pana acum). Media e data de ratacirea prin Sofia, GPS-ul care m-a trimis pe camp la o intersectie in Grecia si de orbecait la iesirea de pe autostrada in Katerini spre Paralia.
- mers prin Grecia intre Paralia si Nei Pori timp de 3 zile pe autostrada 160km/h pe pilot automat, intre Halkidiki si Paralia pe autostrazi si drumuri cu 2 benzi pe sens - 120 - 150km/h.
- 10 ore intors - 11:00 plecat din Paralia, 21:00 ajuns acasa - viteza media citita in parcare acasa 79km/h, consum 6.6 (AC pornit 90% din drum). Mers cam la fel de tare (poate putin mai repede prin Grecia), cu oprire 30-40 minute in duty free. Din nou ratacire prin Sofia, am crezut ca pun gps-ul sub roata si trec peste el...
Zgomot dupa antifonare - pana in 100-110 km/h, pe asfalt perfect - liniste perfecta. Peste 120km/h se aude curentul de aer din ce in ce mai tare. Zgomotul de rulare foarte mult atenuat de antifonare. Din nefericire, antifonarea nu a avut evident nici un efect asupra curentilor de aer care se aud prin geamuri la fel ca inainte la viteze mari. Pe asfalt rugos/zgomotos, la rulari la viteze mari (130-160km/h) se aude un huruit enervant, care insa pare a fi dat de cauciucuri (asta se va rezolva la primul schimb de cauciucuri). Consider ca antifonarea a redus decibeli buni la toate vitezele si pe toate tipurile de asfalt/pietre/etc. Ciudat este insa ca pe drum pietruit, la o anumita viteza (depinde de pietrele de pe drum) intra in fibrilatii niste componente in masina care incep si vibreaza din toate puterile, vibratiile se atenueaza/dispar ruland cu 5 km/h mai mult sau mai putin decat ai in momentul ala. Zgomotul motorului a fost micsorat pana in 2000 rpm, peste 2000 rpm se aude "aproape" la fel ca inainte, putin atenuat dar nesemnificativ, la drum lung insa conteaza. Vibratii nu aud in usi de la sistemul audio, cu volumul dat la 30, bass 4 si bass boost-ul ala (prima setare) pus la 3. E drept, vad in oglinda vibratiile portbagajului.
Consumul - incredibil de decent - fugind pe autostrazi cu 140-160km/h intre localitati, consumul intre 6 si 6.5. In una din zile, mergand "decent" cu 120 km/h am scos chiar 5.8.
Un lucru care m-a scos din minti in Salonic, ma grabeam spre Halkidiki sa prind cateva ore de plaja sambata dupa amiaza, GPS-ul era pe camp, eu ma invarteam ca nebunul pe strazi si mi s-a intamplat un lucru ciudat. Pun frana la un semafor (vazut tarziu ca ma uitam dupa nume de strazi) si de la 20 km/h a intrat ABS-ul de m-am oprit in 5m in loc de 1m cat credeam eu ca e normal. La fel la un sens giratoriu, ies din curba si accelerez, cat naiba puteam sa am, 20-30 km/h, la acceleratie a intrat ESP-ul, de nervi (ca ma ratacisem, nu de alta) apas mai tare pe acceleratie, bec-ul facea urat pe bord si la un moment dat a fugit turatia in 4500 rpm (de la vreo 3000 cat avea). S-a oprit inainte de zona rosie ca am luat piciorul de pe pedala, nu de alta. Cred ca de vina era asfaltul f.f.f lucios din oras, mi s-a parut ca scartzaie rotile foarte usor cu toate sistemele lu' peshte.
Cam atat imi aduc aminte pe moment, poate mai revin cu informatii...
Ah, era sa uit, daca la plecare aveam parbrizul ciobit intr-un loc, acum e in vreo 3 (vazute la un dat cu carpa). Sinceramente, e de rahat...
- decebal12345
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm
Minunat...
M-am ales cu parbrizul crapat in urma parcarii pe bulevardul Buzesti, in conditiile in care din cladirile in constructie din jur cad obiecte...din cate mi-am dat seama (urme pe masina) parbrizul nu a rezistat la impactul cu o bucatica de metal provenita de la o operatie de sudura...
Ghinion de nesansa...am vorbit deja cu cei de la MCar (dupa politie si asigurari) si se pare ca miercuri il schimba, fiind pe stoc. Am uitat sa ii intreb cum muta senzorii de ploaie si lumina de pe cel vechi pe cel nou, precum si emitatorul de la pager.
Bine ca il schimba ca deja aveam 3 ciobituri de pietre pe el, cine stie cand se trezeau si alea sa crape.
M-am ales cu parbrizul crapat in urma parcarii pe bulevardul Buzesti, in conditiile in care din cladirile in constructie din jur cad obiecte...din cate mi-am dat seama (urme pe masina) parbrizul nu a rezistat la impactul cu o bucatica de metal provenita de la o operatie de sudura...
Ghinion de nesansa...am vorbit deja cu cei de la MCar (dupa politie si asigurari) si se pare ca miercuri il schimba, fiind pe stoc. Am uitat sa ii intreb cum muta senzorii de ploaie si lumina de pe cel vechi pe cel nou, precum si emitatorul de la pager.
Bine ca il schimba ca deja aveam 3 ciobituri de pietre pe el, cine stie cand se trezeau si alea sa crape.
se trezeau sa crape in prima zi cu 0 grade.
am patit-o la fel.
si eu l-am schimbat, dar nu am intrebat cum au mutat electronica de pe geam.
cert este ca, capacelul care acopera senzorul de ploaie se balangane si sta sa cada.
nu am observat de la bun inceput.
oricum costa putin...in caz ca nu or sa ma creada ca a ajuns asa in urma schimbarii parbrizului.
am patit-o la fel.
si eu l-am schimbat, dar nu am intrebat cum au mutat electronica de pe geam.
cert este ca, capacelul care acopera senzorul de ploaie se balangane si sta sa cada.
nu am observat de la bun inceput.
oricum costa putin...in caz ca nu or sa ma creada ca a ajuns asa in urma schimbarii parbrizului.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator