Pagina 1 din 2
Scris: Sâm Iul 05, 2008 2:55 am
de awbdan
Dragi pasionati de escapade in natura, va rog sa veniti cu impresiile voastre asupra vehicolelor tot teren existente pe piata .
Am remarcat o masinuta abia lansata pe piata de, cine credeti, Iveco.Se numeste Massif si este..."massif". In sfarsit mai apar pe piata si alt gen de masini decat cel comercial.Abia astept un drive test cu masinuta.Spun asta dupa ce am experimentat L200 si zilele trecute o Niva pe un traseu ...forestier - super masinuta.
http://www.promotor.ro/teste-auto-test- ... if-2558746
Scris: Sâm Iul 05, 2008 11:27 am
de allexino
Scris: Lun Iul 28, 2008 10:31 am
de kanarul
As fi foarte bucuros sa cream un topic si pentru posesorii de Pajero Sport. Nu am gasit mare lucru scris pe forum despre acest model.
Eu sunt posesorul unei masini acest model din 2005.
Scris: Lun Iul 28, 2008 3:58 pm
de DeBogdan
Adica,
Stranepotul lui ARO. Mai in gluma mai in serios, solutiile tehnice ale ARO erau foarte "adevarate" in teren.
Asta poate face ca Massif-ul sa se dovedeasca in final o jucarie cu succes. Asta depinde de dotari si pret. Poate sa fie un"Logan" pentru segmentul de off-road - o masina care in final sa ofere niste surprize placute.
Kanarule,
Cred ca acest lucru depinde si de posesorii de asemenea modele. Pajero Sport este un model foarte reusit, cu reale calitati de off-road.
De ce nu creezi tu un topic pe tema asta?
Scris: Vin Noi 28, 2008 7:03 pm
de Klez
Massiful este o copie a englezoaicelor de la Land Rover. Pretul unei masini e pe masura, sar de 40.000 de E.
Aro-ul a fost o masina buna la vremea ei, chiar si acuma este o masina buna pentru teren care face fata multor situatii in care SUV-urile raman impotmolite/suspendate. Apogeul ARO a fost in 1980 cand 2 modele ARO, una cu motor de 3200 (brasov) si unul pe benzina L25, au castigat pe locul 1 concursul TransAfrica (un fel de Dakar al zilelor noastre). Au participat amandoua la clasa "enduro", adica la start toate ansamblele au fost sigilate, daca ceva se schimba/strica se depuncta. Dupa aproape 7500 km in 3 sapt, cand au ajuns la Finish, nici un model ARO nu se defectase, era totul intact. De mentionat ca singurele modificari fata de cele de serie erau: Cauciucuri profi pt. zona Africii, statie emisie/receptie si roll-cage interior. Din partea mea toata stima pentru un Aro ingrijit. Am fost in multe, le-am si condus in teren si pot spune ca se comporta foarte bine pentru nivelul lor de clasare.
Scris: Mie Dec 31, 2008 9:31 am
de gnok
am intreat aseara pe la iveco , masina arata chiar bine...desi gabaritic e mai mica decat defender 110 arata bine...sunt curios ce stie....
Scris: Mie Ian 21, 2009 6:51 pm
de remusmy
Masina arata ca un ARO, bordul este cam patratos la asta se rezuma cea ce vedem dar pare o masina care sa faca fata muntilor, mie imi place pick up-ul arata diferit, cred ca ar fi o masina competitoare cu un ARO al zilelor noastre daca ar fi unu
Scris: Mie Ian 21, 2009 8:20 pm
de andrei
QUOTE (remusmy @ Jan 21 2009, 06:51 PM) Masina arata ca un ARO, bordul este cam patratos la asta se rezuma cea ce vedem dar pare o masina care sa faca fata muntilor, mie imi place pick up-ul arata diferit, cred ca ar fi o masina competitoare cu un ARO al zilelor noastre daca ar fi unu
Cred ca daca te-ai documenta putin ai ajunge la concluzia ca un ARO este mult mai bun in teren decat SUV-urile "cu forma rotunjite, de oras". Pana o sa incetezi cu postatul aiurea, eu personal o sa iti sterg orice mesaj gandit cu.. picioarele. Indemn si pe ceilalti moderatori sa faca acelasi lucru.
Scris: Vin Ian 23, 2009 1:03 am
de Klez
QUOTE (remusmy @ Jan 21 2009, 06:51 PM) Masina arata ca un ARO, bordul este cam patratos la asta se rezuma cea ce vedem dar pare o masina care sa faca fata muntilor, mie imi place pick up-ul arata diferit, cred ca ar fi o masina competitoare cu un ARO al zilelor noastre daca ar fi unu
Dragul nostru coleg de forum.... Cu parere de rau tin sa te anunt ca in momentele cele mai cacacioase posibile, adica cand iti sta noroiu pe la podul pedalier si tu incerci din rasputeri sa iesi din cacao(a se intelege ca esti adang infipt in "situatie"...asa....cam pana la nivelul portierelor), ultimul lucru la care te gandesti este forma bordului... daca-i patratos sau rotunjit. Partea cu asemanarea cu Aro... este doar un tip de caroserie mai "patrata", ceea ce este un lucru foarte bun. Il indoi de-un copac, ai dat jos panoul la portiera, 2-3 ciocane si e ca nou, nu tre sa te mai chinui cu chit si alte minuni ca sa-i scoti forma "rotunda". Daca intradevar te intereseaza o masina de teren cu care sa faci cat de cat off-road peste nivelul hobby si mai si dispui de resursele financiare aferente, din nou, ultimul lucru la care te gandesti este forma bordului, sau daca caroseria e nitel cam la 90 de grade. Partea tehnica conteaza mai intotdeauna. Nu prea ai sa vezi la concursuri de off-road sa castige o masina tocmai proaspat polishata, ne-zgariata, ne-indoita, ne-taiata cu flexul...
Scris: Mie Feb 11, 2009 5:14 am
de Oroles
QUOTE (Klez @ Jan 23 2009, 01:03 AM) Dragul nostru coleg de forum.... Cu parere de rau tin sa te anunt ca in momentele cele mai cacacioase posibile, adica cand iti sta noroiu pe la podul pedalier si tu incerci din rasputeri sa iesi din cacao(a se intelege ca esti adang infipt in "situatie"...asa....cam pana la nivelul portierelor), ultimul lucru la care te gandesti este forma bordului... daca-i patratos sau rotunjit. Partea cu asemanarea cu Aro... este doar un tip de caroserie mai "patrata", ceea ce este un lucru foarte bun. Il indoi de-un copac, ai dat jos panoul la portiera, 2-3 ciocane si e ca nou, nu tre sa te mai chinui cu chit si alte minuni ca sa-i scoti forma "rotunda". Daca intradevar te intereseaza o masina de teren cu care sa faci cat de cat off-road peste nivelul hobby si mai si dispui de resursele financiare aferente, din nou, ultimul lucru la care te gandesti este forma bordului, sau daca caroseria e nitel cam la 90 de grade. Partea tehnica conteaza mai intotdeauna. Nu prea ai sa vezi la concursuri de off-road sa castige o masina tocmai proaspat polishata, ne-zgariata, ne-indoita, ne-taiata cu flexul...
Subscriu la cele de mai sus, eu am avut un aro 10 cu motor de WV, 1,6 diesel, m-au purtat drumurile pe l?ngă drum de multe ori, cu 4x4 cuplat puteam să ar la c?mp, "pe bune". Păcat cu regulile astea noi, nu sunt un c?rtitor, dar pe L200 nu aveam cum să-mi car o scară mai lunguţă, au un sistem de porbagaj deasupra de tot r?sul. pe aro ?i făcusem eu o platformă de mergeam lejer pe ea, şi nu-s un firav . Ca să fiu ?n topic am făcut drive test cu Iveco 4X4, drăguţ dar un pic prea sus cabina, parcă eram intr-un camion, şi mi s+a zis de 45000 E şi peste, cam mult nu sunt convins că face. E adevărat că tipul de la reprezentanţă era cam speriat şi nu am putut vedea tot ce ştie să facă dar oricum Iveco e Fiat iar cu fiat-urile am avut probleme de fiabilitate ?n trecut. Aştept un Mitsubiş mai mare dec?t L200, dacă se comportă măcar la fel de bine ca ăsta poate ?mi dau vreo "fidelizare", ceva acolo, "de criză".