Sfaturi Achizitie Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Mk2 Sau Alte Opinii

Rubrica dedicata exclusiv vanzarilor de piese de schimb, accesoriilor si consumabilelor
Avatar utilizator
adrianos68
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 25, 2016 8:22 am

Mesaj de adrianos68 » Lun Ian 25, 2016 9:21 am

As dorii sa achizitionez in primavara (cca 3 -4 luni), un mitsubishi pajero MK 2 1999-2002, benzina 3.0 V6 , deoarece motoarele pe motorina/diesel imi creeaza un disconfort la condus.Stiu ca acest model are un consum de benzina/gas destul de maricel dar, cind microbu' e intrat bine , mi s a pus pata sa mi iau unul.Motivul ar fi in primul rind capacitatile de off road usor/mediu , fiabilitatea si nu in ultimul rind siguranta in trafic.
Am mai condus , jeep gc,mercedes g, mitsu pajero 2,5 d, dar niciodata unul pe benzina, actualmente detin un cielo de care sint f multumit, am mai detinut alte 10-12 masini ,niciuna de teren sau macar SUV.Sint de profesie inginer constructor, iar la baza am liceul auto deci,cit de cit mai stiu ceva mecanica , nu la nivelul lui mitsu e adevarat dar , orice inceput e greu ,nimeni nu s a nascut invatat.
Dat fiind faptul ca am mostenit un teren in zona submontana , in jud Dimbovita com Bezdead, unde accesul catre " mosie"este un drum in panta, pietruit ,care drum este mai dificil cind ploua si mai ales iarna, iar prin natura serviciului am nevoie de o masina de teren fiabila ,incerc sa ma adaptez cerintelor, nu mai vorbesc de microbu' off road , expeditii in natura ,dar nu un off road dificil sau concursuri.Sper ca prin acest mesaj , sa trezesc noi pasiuni,discutii, pareri opinii , de la potentiali detinatori de pajero 3.0 V6.
Bugetul este unul oarecum limitat undeva intre 5 si 6000 euro, deci un MK 2 sau MK3 , cu posibilitati de investitii ulterioare necesare intretinerii corespunzatoare a " utilajului" , in limita bunului simt.
Astept , comentariile voastre , pro sau contra , in ideea de a fi constructivi si nu combativi, va multumesc anticipat! Razvan

Avatar utilizator
geticul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 26, 2007 11:04 pm

Mesaj de geticul » Mie Ian 27, 2016 4:52 am

Asta vara mi-am luat si eu un Pajero MK4, 3.2 diesel. Il vroiam in urmatoarele conditii:
- mai nou de 2007
- sa fie utilitara

Cand iti dai seama ce si cum vrei sa fie masina o sa vezi ca aceste limitari iti reduc aria de cautare.

Astfel am gasit unul din 2007 si utilitara la pretul de 12000 euroi. Mai era unul pe olx pe atunci pe la 15500 euroi din 2008, cu navigatie si monitoare in tetiere pentru locurile din spate.

Vanzatorul cerea 13200 euroi pe masina, dar i-am zis ca o cumpar daca mergem la reprezentanta pentru verificare sa stiu ce cumpar. A fost de acord si astfel cu 150 lei la verificare am economisit 1200 euroi la cumparare.

La verificare s-au gasit astfel:
- suspensia fata trebuia sa o schimb in curand; dupa cumparare am instalat o suspensie OME pe toate puntile
- barele de directie si ele erau pe moarte, trebuiau sa fie schimbate
- o scurgere de ulei pe dedesupt; vanzatorul a spus ca e de la turbina-lagar; de fapt era garnitura de chiuloasa distrusa pe o portiune

Sfatul meu sa te uiti atent ce masina iei si sa ii faci o verificare la reprezentanta, ca asta te poate salva de multi bani.

Scrie răspuns

Înapoi la “Piese de schimb, accesorii, consumabile”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori