Mitsubishi Saporo 1979
Am gasit la cineva aceasta masina;daca cineva este interesat si are ceva banuti de restaurare ar trebui sa o ia pentru ca e intr-o stare buna avind in vedere anii si are toate elementele cum ar fi ramele la geamuri, barele fata ,spate neatinse,oglinda originala;arata mai rau pe dedesupt dar tabla este si cu un sudor bun se rezolva.Motorul e de 2000 mi se pare ,cu doua carburatoare.Daca cineva este interesat am sa cer toate informatiile,daca nu va ajunje la fier vechi.Am poze putine ,este intr-o parcare si nu era baiatul sa pot face din fata si interior.
- Fişiere ataşate
-
- 29112011_003.jpg (85.43 KiB) Vizualizat de 7864 ori
-
- 29112011_002.jpg (92.17 KiB) Vizualizat de 7876 ori
-
- 29112011_001.jpg (116.39 KiB) Vizualizat de 7854 ori
-
- 29112011.jpg (110.52 KiB) Vizualizat de 7880 ori
- MitsuCordiaevo
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Dec 15, 2012 11:27 am
Salutari tuturor,
,
Detin un Mitsubishi Sapporo din 1992, am facut aproximativ 100k km, o masina pe care am reconditionat-o complet in 1997, motor reparat cu piese originale, aduse de mine din voiajele prin care am fost, sunt marinar, sef mecanic, Acum, de ceva ani sta in garaj nefolosita. Masina este in stare perfecta de functionare, mai am un set de piese provenite de la o masina dezmembrata, motoare, etc . Piese noi, originale, aruncate prin cutii, segmenti, posibil cuzineti, nici eu nu mai stiu, cert este ca le-am cumparat ff ieftin am luat cate doua seturi. Prin 2000, am pus instalatie GPL, este omologata. Carburator classic, fara injectie, motor 1600 cc, cutie manuala cu 5 trepte, initial a avut cu 4 trepte, dar am sch ulterior. Masina are an de fabricatie 1980.
A fost revopsita in 2007 si de atunci am efectuat doar 2000 km maxim. Ultima revizie tehnica efectuata a fost in 2012, intentionez sa o inscriu la club retro, din pacate timpul nu prea ma lasa, nu am timp sa fac o revizie generala. Masina este pornita in fiecare luna, cate jumatate de ora, cu iesiri pe ulitele din satl. Nu are rugina, toate elementele sunt originale, doar scaunele de fata au fost acoperite cu husa, porneste la sfert, cum se zice, un consum mediu, benzina, 7.5 l/100km, GPL 10-11 ltr.
Pentru cei interesati astept replay pe mail, poze, etc. Pret informativ 1500 euro. O masina restaurata complet ajunge la peste 5000 euro. Sa auzim de bine.
mail/ sapporo.mit80@yahoo.com
,
Detin un Mitsubishi Sapporo din 1992, am facut aproximativ 100k km, o masina pe care am reconditionat-o complet in 1997, motor reparat cu piese originale, aduse de mine din voiajele prin care am fost, sunt marinar, sef mecanic, Acum, de ceva ani sta in garaj nefolosita. Masina este in stare perfecta de functionare, mai am un set de piese provenite de la o masina dezmembrata, motoare, etc . Piese noi, originale, aruncate prin cutii, segmenti, posibil cuzineti, nici eu nu mai stiu, cert este ca le-am cumparat ff ieftin am luat cate doua seturi. Prin 2000, am pus instalatie GPL, este omologata. Carburator classic, fara injectie, motor 1600 cc, cutie manuala cu 5 trepte, initial a avut cu 4 trepte, dar am sch ulterior. Masina are an de fabricatie 1980.
A fost revopsita in 2007 si de atunci am efectuat doar 2000 km maxim. Ultima revizie tehnica efectuata a fost in 2012, intentionez sa o inscriu la club retro, din pacate timpul nu prea ma lasa, nu am timp sa fac o revizie generala. Masina este pornita in fiecare luna, cate jumatate de ora, cu iesiri pe ulitele din satl. Nu are rugina, toate elementele sunt originale, doar scaunele de fata au fost acoperite cu husa, porneste la sfert, cum se zice, un consum mediu, benzina, 7.5 l/100km, GPL 10-11 ltr.
Pentru cei interesati astept replay pe mail, poze, etc. Pret informativ 1500 euro. O masina restaurata complet ajunge la peste 5000 euro. Sa auzim de bine.
mail/ sapporo.mit80@yahoo.com
- alinushu_26
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 08, 2011 2:31 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori