Mitsubishi Fto
Buna,
Demult am vrut sa achizitionez un FTO, si in sfarsit am reusit.
Masina este din 2000, motorizare 2.0 Eci Multi V6 DOHC 24v
- toba sport remus, suspensii sport koni, cauciucuri slick michelin, jante pe 17`, tuning custom.
Demult am vrut sa achizitionez un FTO, si in sfarsit am reusit.
Masina este din 2000, motorizare 2.0 Eci Multi V6 DOHC 24v
- toba sport remus, suspensii sport koni, cauciucuri slick michelin, jante pe 17`, tuning custom.
- Fişiere ataşate
-
- fto.jpg (74.27 KiB) Vizualizat de 8953 ori
-
- 2__1_.jpg (76.99 KiB) Vizualizat de 8985 ori
Ce pot spune despre masina sunt numai lucruri bune.
Este foarte fiabila, foarte stabila, cei 200 caluti isi fac bine prezenta, comfort ok ( zik ok, deoarece pe bancheta din spate stai mai greu, mai ales daca ai peste 1.80 ), dar in fata stai foarte comfortabil, dotari : ABS, ESP, SRS, Airbag-uri, full electric, scaune sport, cutie tiptronik in 4 trepte, climatronik cu display, volan in 3 spite reglabil, iar desii este o masina foarte puternica prin motorizarea 2.0 V6 DOHC 24V, consumul in Timisoara nu imi sare de 9-10% in conditii de mers normal. Am probat prin metoda veche ( PLIN - PLIN ), am facut 97km cu 9.25 litrii( numai in Timisoara unde traficul este foarte mare, numai ziua in orele de varf ) si tin sa spun ca am mai avut momente cand schimbam banda si apasam acceleratia peste 4mii de ture. Este o masina raport fiabilitate-consum-putere-dotari foarte ok si tin sa spun ca sunt foarte multumit de Mitsubishi FTO. Nu am precizat in raport si comfortul deoarece in spate dupa cum am spus mai sus nu este atat de comfortabila, dar sincer acum la o masina sport coupe in 2 usi nu te poti astepta la comfortul din interiorul unei berline ( limuzine ). Si mai tin sa adaug, la o viteza de 140km/h am avut consum pe la 6.
Pro and safetly
Este foarte fiabila, foarte stabila, cei 200 caluti isi fac bine prezenta, comfort ok ( zik ok, deoarece pe bancheta din spate stai mai greu, mai ales daca ai peste 1.80 ), dar in fata stai foarte comfortabil, dotari : ABS, ESP, SRS, Airbag-uri, full electric, scaune sport, cutie tiptronik in 4 trepte, climatronik cu display, volan in 3 spite reglabil, iar desii este o masina foarte puternica prin motorizarea 2.0 V6 DOHC 24V, consumul in Timisoara nu imi sare de 9-10% in conditii de mers normal. Am probat prin metoda veche ( PLIN - PLIN ), am facut 97km cu 9.25 litrii( numai in Timisoara unde traficul este foarte mare, numai ziua in orele de varf ) si tin sa spun ca am mai avut momente cand schimbam banda si apasam acceleratia peste 4mii de ture. Este o masina raport fiabilitate-consum-putere-dotari foarte ok si tin sa spun ca sunt foarte multumit de Mitsubishi FTO. Nu am precizat in raport si comfortul deoarece in spate dupa cum am spus mai sus nu este atat de comfortabila, dar sincer acum la o masina sport coupe in 2 usi nu te poti astepta la comfortul din interiorul unei berline ( limuzine ). Si mai tin sa adaug, la o viteza de 140km/h am avut consum pe la 6.
Pro and safetly
- Fişiere ataşate
-
- SP_A0144.jpg (138 KiB) Vizualizat de 8940 ori
-
- SP_A0143.jpg (140.01 KiB) Vizualizat de 8949 ori
-
- SP_A0142.jpg (131.81 KiB) Vizualizat de 8944 ori
-
- SP_A0141.jpg (125.62 KiB) Vizualizat de 8946 ori
QUOTE It was originally planned to be exclusively for the Japanese domestic market, although its popularity as a grey market import to the United Kingdom, Ireland, and New Zealand led to eventual limited distribution through Mitsubishi's official dealers in those countries.
Deci din pacate nu exista exemplare cu volan pe stanga...
Deci din pacate nu exista exemplare cu volan pe stanga...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator