Ce Discuri Sa Montam Pe Mitsubishi?
Eu mi-am montat un set de discuri si placute fata de la Nipparts, si sunt foarte multumit. Discurile au fost 300 RON amandoua iar placutele 200 RON.
In opinia mea (si aici ma refer pentru cei care nu vor sa schimbe caracteristicile originale ale masinii), Nipparts este cea mai buna solutie aftermarket pentru Mitsubishi intrucat ei sunt specializati in masini de origine asiatica.
Daca montati placute EBC va recomand sa luati si discuri de la ei ca sa evitati surprize neplacute.
Din proprie experienta va sugerez sa mergeti pe un SINGUR producator cand vine vorba de discuri si placute de frana intrucat ele sunt proiectate si testate sa functioneze ca pereche.
In opinia mea (si aici ma refer pentru cei care nu vor sa schimbe caracteristicile originale ale masinii), Nipparts este cea mai buna solutie aftermarket pentru Mitsubishi intrucat ei sunt specializati in masini de origine asiatica.
Daca montati placute EBC va recomand sa luati si discuri de la ei ca sa evitati surprize neplacute.
Din proprie experienta va sugerez sa mergeti pe un SINGUR producator cand vine vorba de discuri si placute de frana intrucat ele sunt proiectate si testate sa functioneze ca pereche.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
in continuare ma preocupa schimbarea discurilor...in timp ce cautam etrieri noi de la alte modele pentru a avea acces la o arie mai mare de modele de discuri, am dat peste acest site : http://www.findpart.org/car/mitsubishi- ... di-d/10132
ce parere aveti?...am gasit discuri brembo, zimmerman, ate, etc
ce parere aveti?...am gasit discuri brembo, zimmerman, ate, etc
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
http://www.discuri-frana.ro/detalii-dis ... 3881_.html
Astea se potrivesc. Le-am montat astazi pe masina la Racing Nick.
Astea se potrivesc. Le-am montat astazi pe masina la Racing Nick.
Sal,
A venit vremea si la mine sa schimb discurile ( 80k ), doar ca din ce am citit pe aici nimeni nu spune nimic de ferodo. Nu ati gasit sau nu aveti o parete prea buna despre aceasta firma, fiindca eu am o oferta la discuri fata normale intre 315-386 ron si placutele la 115 ron fata si 140 spatele. Am gasit si discuri sport de la zimmerman la 750 ron.Iar niparts sunt parca mai ieftine.
A venit vremea si la mine sa schimb discurile ( 80k ), doar ca din ce am citit pe aici nimeni nu spune nimic de ferodo. Nu ati gasit sau nu aveti o parete prea buna despre aceasta firma, fiindca eu am o oferta la discuri fata normale intre 315-386 ron si placutele la 115 ron fata si 140 spatele. Am gasit si discuri sport de la zimmerman la 750 ron.Iar niparts sunt parca mai ieftine.
Salut!
Am schimbat si eu discurile originale cu unele NIPARTS(sper ca asa se scrie)care au tinut mai putin de 5000 km dupa care am luat de la brembo si dupa aproximativ 3000 de km dau aceleasi semne de oboseala.
La drum lung si franare normala apar trepidatii in volan.
Incep sa cred ca gresesc undeva la montaj,desi nu prea am stiu ce poti gresi.
Trepidatiile apar dupa un nr. de km, cand sunt noi totul este O.K.
Ma pregatesc sa le schimb din nou si sincer nu mai stiu ce sa iau.
A mai patit cineva?
Este vorba de Outlander 2.0 benzina
Am schimbat si eu discurile originale cu unele NIPARTS(sper ca asa se scrie)care au tinut mai putin de 5000 km dupa care am luat de la brembo si dupa aproximativ 3000 de km dau aceleasi semne de oboseala.
La drum lung si franare normala apar trepidatii in volan.
Incep sa cred ca gresesc undeva la montaj,desi nu prea am stiu ce poti gresi.
Trepidatiile apar dupa un nr. de km, cand sunt noi totul este O.K.
Ma pregatesc sa le schimb din nou si sincer nu mai stiu ce sa iau.
A mai patit cineva?
Este vorba de Outlander 2.0 benzina
Cum bre? Deja ai ras discurile? Placutele de care sunt?
Daca ai cheie dinamometrica fa prima strangere a discului pe butuc cu aia. La vreo saptamana verifici strangerea tot cu dinamometrica. Daca apar diferente mari (> 0,5 dani) schimbi suruburile si rectifici si filetul in butuc, de preferat cu alezor. Curata la perie de sarma in bormasina suprafetele de contact intre disc si butuc (chiar daca discurile sunt noi), apoi dai un strat de ulei proaspat sters cu carpa. Sa nu curga pe suprafata de franare!!!
Eu inca am originalele... cred (sper) ca mai tin pana la toamna.
Daca ai cheie dinamometrica fa prima strangere a discului pe butuc cu aia. La vreo saptamana verifici strangerea tot cu dinamometrica. Daca apar diferente mari (> 0,5 dani) schimbi suruburile si rectifici si filetul in butuc, de preferat cu alezor. Curata la perie de sarma in bormasina suprafetele de contact intre disc si butuc (chiar daca discurile sunt noi), apoi dai un strat de ulei proaspat sters cu carpa. Sa nu curga pe suprafata de franare!!!
Eu inca am originalele... cred (sper) ca mai tin pana la toamna.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori