Pagina 1 din 2
Scris: Vin Apr 16, 2010 4:35 pm
de metal_militia
Dupa un an de condus prin Bucuresti a venit vremea sa-mi schimb amortizoarele fata. Problema e ca vreau unele care se comporta ca cele standard sau mai bine, nu unele care sa-mi faca masina confortabila...imi place sa-mi clantane dintii la liniile de tramvai.
Pana acum am gasit Sachs super touring si KYB excel-g, ambele la aprox. 360lei. Nu am gasit prea multe informatii pe internet despre sachs-uri, unii zic ca sunt foarte bune, altii ca incep sa bata in 10000km...unii ca sunt confortabile pentru calatorii lungi, altii ca sunt sportive. KYB-urile le-am vazut pe site la road-race in sua, deci daca ei le recomanda pe lancer trebuie sa fie bune.
Scris: Vin Apr 16, 2010 4:51 pm
de cristibna
Cele KYB erau parca standard si pe wrx-ul pe care l-am avut , nu stiu acu ce model
Scris: Vin Apr 16, 2010 6:45 pm
de Vibe
Amortizoare pentru Lancer >2008 se gasesc pe undeva?
Scris: Vin Apr 16, 2010 11:20 pm
de COObra
si eu stiu de kayaba de bine
sachs sunt cam pe toate masinile. sunt comune ca echipare de origine
Scris: Mar Apr 20, 2010 9:07 pm
de Marty
Sachs Touring si Boge Automatic sunt pentru amindoua bune, pe gaz, cu sistem Twin Tube. Tinind cont de faptul ca in dreptul masinii noastre scrie ca-s doar pentru suspensia sport, sunt facute la standardul producatorului. Nu e cazu' sa-ti faci probleme ca vor fi mai moi si mai confortabile. Ambele sunt produse de ZF Trading, Boge fiind din clasa mai scumpa. KYB (Kayaba) sunt dotare standard, deci stii cum se comporta. Eu personal as merge pe Boge.
Ca o mica paranteza, citi km are masina de zici ca trebuie sa schimbi amortizoarele? Eu am vreo 35 de mii si amortizoarele ies la vreo 90% pe tester.
Scris: Mar Apr 20, 2010 9:14 pm
de metal_militia
Am 48.000km. Nici a mea nu facea la 35000 si nici nu am abuzat de ea. Adica in fiecare zi ocolesc destul de mult ca sa nu o iau de la piata victoriei pana la arcul de trimf pe piatra cubica, nu urc borduri, ocolesc toate gropile si tot s-au bulit.
Nu am testat-o, dar la gropi sau sine de tramvai "clancane" pentru ca nu pot sa merg tot timpul cat de incet as vrea ca ma claxoneaxa lumea din spate.
Eu stiam ca Boge e divizia ieftina si Sachs aia mai buna, dar o sa caut si Boge. Mersi de sfat.
Scris: Mar Apr 20, 2010 9:19 pm
de shocs
Unde pot face si eu un test pentru suspensii si cam cat m-ar costa?
Scris: Mar Feb 23, 2016 12:11 am
de LauCalin
Stiu ca topicul e f vechi, dar încerc sa îl "revergorez" pe acesta decât sa deschid unul nou si in acelaşi timp, in plus.
As vrea sa va întreb ce părere aveti de Nipparts? Stiti ceva despre ei? Acum am Sachs si sunt destul de uzate, desi masina nu are nici 40000 de km. Deci Sachs nu prea as vrea sa mai pun. Si tinand cont ca mai mereu merg doar doi oameni in masina si fara bagaj... iar bagaj înseamnă maxim doua troler-e si doua plase, mecanicul a zis sa nu iau ceva f scump pentru ca nici nu trag de masina. Mi-a zis sa ma uit la ceva gen Nipparts, Mapco sau Monroe. Monroe am auzit ca sunt cam slabe. Desi tatăl meu are pe Opel si e multumit. Foloseste destul de mult masina incarcata si in 40-50000 de km, se prezinta bine. De celelalte doua nu stiu nimic.
Scris: Mar Feb 23, 2016 7:05 am
de volint
Cu o diferenta de pret (in sus) fata de sachs cauta sa iei KYB (Kayaba).
Alegerea suspensiei n-o faci dupa cat de incarcata e masina; cauti sa obtii cea mai buna tinuta de drum in orice conditii.
Scris: Mar Feb 23, 2016 7:40 pm
de vmarian
Eu am pus KYB pe spate la o Toyota, nu am fost multumit de ele, au cazut dupa un an... aproximativ 10k km