Scris: Sâm Aug 15, 2009 1:28 pm
in sfarsit au venit si discurile si placutele.
discuri am vrut initial USR - dar am inteles ca nu se mai fabrica, sau cel putin nu se mai gasesc pt colt, asa ca am luat turbo groove, iar placute - green stuff.
cam asa au venit ambalate:
discul de frana - sunt etichetate cu stanga si dreapta dupa cum se observa
placutele - chiar verzi , in cutie au si diapazonul care va urla cand se vor toci, surprinzator dupa cum observati au si bucatile de material de la 3M care se lipesc pe spate sa nu scartaie la franare si iar surprinzator - nu au suruburi noi pentru etrier (ferodo si textar au in cutie si 2 suruburi noi)
nu am facut poze si in timpul lucrarii pentru ca este f simplu: se demonteaza etrierul, se preseaza pistonul, se agata etrierul de arc cu ceva pentru a nu incurca si sa nici nu stea atarnat in furtun, se scot placutele vechi, se scoate suportul de etrier, se bate discul vechi cu ciocanul sa iasa (cat mai mare ciocanul cu atat mai repede iese), montatul in ordine inversa, asa arata montate:
si rezultatul final:
nu ma intrebati cum franeaza ca inca nu am mers cu masina, oricum voi evita franari bruste vreo 200km, nu ma astept sa injumatatesc distanta de franare (totusi legatura cu asfaltul e data de caucioace si permisivitatea ABS-ului), dar ma astept sa fie mai buna decat cea stock si sa nu apara asa repede fadingul.
discuri am vrut initial USR - dar am inteles ca nu se mai fabrica, sau cel putin nu se mai gasesc pt colt, asa ca am luat turbo groove, iar placute - green stuff.
cam asa au venit ambalate:
discul de frana - sunt etichetate cu stanga si dreapta dupa cum se observa
placutele - chiar verzi , in cutie au si diapazonul care va urla cand se vor toci, surprinzator dupa cum observati au si bucatile de material de la 3M care se lipesc pe spate sa nu scartaie la franare si iar surprinzator - nu au suruburi noi pentru etrier (ferodo si textar au in cutie si 2 suruburi noi)
nu am facut poze si in timpul lucrarii pentru ca este f simplu: se demonteaza etrierul, se preseaza pistonul, se agata etrierul de arc cu ceva pentru a nu incurca si sa nici nu stea atarnat in furtun, se scot placutele vechi, se scoate suportul de etrier, se bate discul vechi cu ciocanul sa iasa (cat mai mare ciocanul cu atat mai repede iese), montatul in ordine inversa, asa arata montate:
si rezultatul final:
nu ma intrebati cum franeaza ca inca nu am mers cu masina, oricum voi evita franari bruste vreo 200km, nu ma astept sa injumatatesc distanta de franare (totusi legatura cu asfaltul e data de caucioace si permisivitatea ABS-ului), dar ma astept sa fie mai buna decat cea stock si sa nu apara asa repede fadingul.