Ebc
in sfarsit au venit si discurile si placutele.
discuri am vrut initial USR - dar am inteles ca nu se mai fabrica, sau cel putin nu se mai gasesc pt colt, asa ca am luat turbo groove, iar placute - green stuff.
cam asa au venit ambalate:
discul de frana - sunt etichetate cu stanga si dreapta dupa cum se observa
placutele - chiar verzi , in cutie au si diapazonul care va urla cand se vor toci, surprinzator dupa cum observati au si bucatile de material de la 3M care se lipesc pe spate sa nu scartaie la franare si iar surprinzator - nu au suruburi noi pentru etrier (ferodo si textar au in cutie si 2 suruburi noi)
nu am facut poze si in timpul lucrarii pentru ca este f simplu: se demonteaza etrierul, se preseaza pistonul, se agata etrierul de arc cu ceva pentru a nu incurca si sa nici nu stea atarnat in furtun, se scot placutele vechi, se scoate suportul de etrier, se bate discul vechi cu ciocanul sa iasa (cat mai mare ciocanul cu atat mai repede iese), montatul in ordine inversa, asa arata montate:
si rezultatul final:
nu ma intrebati cum franeaza ca inca nu am mers cu masina, oricum voi evita franari bruste vreo 200km, nu ma astept sa injumatatesc distanta de franare (totusi legatura cu asfaltul e data de caucioace si permisivitatea ABS-ului), dar ma astept sa fie mai buna decat cea stock si sa nu apara asa repede fadingul.
discuri am vrut initial USR - dar am inteles ca nu se mai fabrica, sau cel putin nu se mai gasesc pt colt, asa ca am luat turbo groove, iar placute - green stuff.
cam asa au venit ambalate:
discul de frana - sunt etichetate cu stanga si dreapta dupa cum se observa
placutele - chiar verzi , in cutie au si diapazonul care va urla cand se vor toci, surprinzator dupa cum observati au si bucatile de material de la 3M care se lipesc pe spate sa nu scartaie la franare si iar surprinzator - nu au suruburi noi pentru etrier (ferodo si textar au in cutie si 2 suruburi noi)
nu am facut poze si in timpul lucrarii pentru ca este f simplu: se demonteaza etrierul, se preseaza pistonul, se agata etrierul de arc cu ceva pentru a nu incurca si sa nici nu stea atarnat in furtun, se scot placutele vechi, se scoate suportul de etrier, se bate discul vechi cu ciocanul sa iasa (cat mai mare ciocanul cu atat mai repede iese), montatul in ordine inversa, asa arata montate:
si rezultatul final:
nu ma intrebati cum franeaza ca inca nu am mers cu masina, oricum voi evita franari bruste vreo 200km, nu ma astept sa injumatatesc distanta de franare (totusi legatura cu asfaltul e data de caucioace si permisivitatea ABS-ului), dar ma astept sa fie mai buna decat cea stock si sa nu apara asa repede fadingul.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
acum am aprox 38200km. placutele ferodo (care le schimbasem la 17000km) se mai puteau purta, dar sunt de principiu ca daca se schimba discuri se schimba si placute. discurile erau cele care necesitau schimbarea.
din cauza ca locuiesc in afara orasului, merg cu viteza o bucata si franez violent. deci un pic alt regim de mers decat cineva care merge in fiecare zi la servici in oras si franeaza de la cel mult 60 la ora.
de costat ..... au fost 485 discurile parca si 275 placutele. demontat - montat facut in regie proprie
ca prima impresie (ieri am iesit la ceva cumparaturi) pedala s-a intarit, dar era de asteptat avand in vedere ca e totul nou si au alte grosimi.
aparusera oarecare vibratii la franare (discuri ovalizate), am vrut sa le indrept, dar dupa masuratori, iesea ca oricum eram la minim. ma asteptam sa trebuiasca sa le schimb, dar credeam ca mai pot sa le duc.
oricum nu imi pare rau.
din cauza ca locuiesc in afara orasului, merg cu viteza o bucata si franez violent. deci un pic alt regim de mers decat cineva care merge in fiecare zi la servici in oras si franeaza de la cel mult 60 la ora.
de costat ..... au fost 485 discurile parca si 275 placutele. demontat - montat facut in regie proprie
ca prima impresie (ieri am iesit la ceva cumparaturi) pedala s-a intarit, dar era de asteptat avand in vedere ca e totul nou si au alte grosimi.
aparusera oarecare vibratii la franare (discuri ovalizate), am vrut sa le indrept, dar dupa masuratori, iesea ca oricum eram la minim. ma asteptam sa trebuiasca sa le schimb, dar credeam ca mai pot sa le duc.
oricum nu imi pare rau.
in cazul in care nu va iesea bine la privit...........asa era. discurile au fost bagate invers in cutii....adica dreptu la stangu si viceversa.
am reusit pana la urma sa gasesc pe siteul ebcbrakes.com cum se monteaza corect.
deci inca o ora juma de munca in curte. si am mai belit un surub la roata. iar merg cu 3 pe fata pana maine.
am reusit pana la urma sa gasesc pe siteul ebcbrakes.com cum se monteaza corect.
deci inca o ora juma de munca in curte. si am mai belit un surub la roata. iar merg cu 3 pe fata pana maine.
da, pentru ca la un moment dat in drumul lor spre mine, cineva s-a gandit ca ar fi amuzant sa le inverseze in cutii....discul de dreapta pe cutia cu "left side" si invers.
eu am fost de buna credinta ca asa vine de la producator, dar dupa, am verificat pe situl celor de la EBC si am remontat.
iata si linkul:
http://www.ebcbrakes.com/automotive/ebc ... tors.shtml
eu am fost de buna credinta ca asa vine de la producator, dar dupa, am verificat pe situl celor de la EBC si am remontat.
iata si linkul:
http://www.ebcbrakes.com/automotive/ebc ... tors.shtml
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori