Pagina 3 din 5

Scris: Lun Oct 20, 2008 1:11 pm
de cix
Dupa cum ti-au zis si colegii de forum, nu ai nici un motiv sa te ingrijorezi. Daca nu se inegreau era problema

Scris: Lun Oct 20, 2008 10:38 pm
de nini
si la mine jantele din fata sunt muuuult mai negre decat cele din spate ( pe interior cele din fata sunt negre - taciune iar cele din spate au culoarea normala a jantelor de aliaj ) si asta dupa cativa kilometrii dupa ce o spal.
cu privire la scartaitul placutelor de frana mie imi scartaie roata din spate dreapta. cand am schimbat roata mecanicul de la vulcanizare mi-a spus ca din cauza ca i"ntra praf si alte particule mai mici sau mai mari intre placuta si disc" ?
curios ca doar roata din sapte stanga face acest zgomot si doar cand plec de pe loc sau pun frana usor, nu brusc.

Scris: Vin Oct 24, 2008 6:01 pm
de Cristian Stancu
Sunt putin uimit de unele raspunsuri, cel putin treaba cu vaselina la sistemul de franare....trebuie sa fie vorba de un kamikaze Trebuie doar sa va ganditi la temperatura de 2-500 grade care apare in momentul unei franari violente, cam ce face vaselina de pe pistonas??! se prelinge pe placuta si apoi pe disc....atunci sa vezi distractie. Sper din tot sufletul ca era o gluma. NU INCERCATI ACASA !!!!!!!!!
Placutele care scartaie nu sunt proaste, acest scartait apare in urma carbonizarii placutei ( mersul cu piciorul pe frana ), dupa cum spune altcineva mai sus placutele au in componenta lor - cele de calitate - in jur de 32 de mixturi, de la fier pana la rasini. Prea mult fier ofera o franare violenta dar zgomot infernal - haraie de parca n-ai avea placute, iar prea putin n-ai frane, dar cel putin e liniste
Mai spunea cineva de placute ecologice - e vorba de placutele care nu contin asbest. Material ce se folosea impotriva supraincalzirii materialului.

Scris: Vin Oct 24, 2008 6:59 pm
de COObra
.....

Scris: Vin Oct 24, 2008 9:21 pm
de Speedy
Si mie mi s-au cam dus pe fata si as vrea sa pun ferodo acum. Acum sunt un pic baut si nu imi dau seama daca stiu sau nu dimensiunile ) Poate sa imi spuna cineva ce marime ar trebui sa iau la placute pentru lancer 2008?

Cheeeeeeeers!

Scris: Mar Oct 28, 2008 9:05 pm
de Cristian Stancu
@ COObra - am avut placute racing - nu le recomand decat in regim de cursa altfel dai banii de pomana si nici frane nu ai sa ai. In general placutele racing sunt proiectate sa asigure o franare buna la temperaturi inalte.
Sau mai e o varianta inainte sa pleci din fata blocului dai cateva ture de bloc sa incalzesti franele

Scris: Mar Oct 28, 2008 10:24 pm
de COObra
....

Scris: Joi Oct 30, 2008 5:50 pm
de Cristian Stancu
sa ne tii la curent

Scris: Joi Oct 30, 2008 6:44 pm
de COObra
....

Scris: Vin Oct 31, 2008 5:57 am
de Cristian Todea
Cristian Stancu are dreptate. nu am auzit de vaselina la sistemul de franare, NICIODATA. dar daca totusi vrei sa pui ''adu-ne actele de casa''. :mrgreen: la regimul de trafic din bucuresti, cred ca suntem cei mai nefericiti din punct de vedere consumabile. acum vis-a-vis de firmele astea care aduc piese: am avut ceva experiente cu cateva printre care si Augsburg. ex: am luat consumabile pentru revizia de 30.000 km la un Opel Astra caravan, de la Meteor cu sediul pe Iuliu Maniu. toate bune si frumoase pana la filtrul de benzina. care filtru era mai mic si nu avea nici prinderile alea de plastic gen clips care intra pe conductele de benzina. solutia mecanicului: romaneasca. a invelit filtrul in plastic si a refolosit clipsurile alea vechi. il intreb pe om, de ce e filtrul mai mic? aaaaaaaa, zice el ti-a dat unul de Tico, dar n-are nimic, am mai montat asa. a doua zi am vandut masina. toate service-urile de la noi sunt patronate si operate de o specie de oameni...............................service-urile de marca au adaos de 500% la piese. fiat foloseste piese reconditionate in loc de piese noi. a se vedea emisiunea de la realitatea tv de acum cateva zile. am ramas trasnit. invitati: directorul RAR, Silviu Prigoana, si seful ANPC. au intrat in direct angajati service. ramai tampit. afirmatia directorului RAR: uzinele auto din toata lumea produc 3 categorii de calitate. A,B si C. la noi ajung, bineinteles cele din categoria C. Prigoana, bineinteles isi permite face reviziile si intretinerea la Viena. mai ieftin ca la Bucuresti. cei din Arad se duc pana la Budapesta sa isi schimbe uleiul. s-a saturat lumea de japca. apropo de asta: revizia de 15.000 km banuiesc ca multi ati facut-o. timpul facturat aproape 3 ore. nu zic sa se faca in graba dar sa schimbi uleiul+filtru ulei, filtrul de aer si cel de polen, dureaza real 30 de minute, fara graba. si nu are cum sa coste 2.8 milioane manopera. Pace.