Scartait la franare....
Salutare
Tot despre innegrirea jantelor vreau sa ma lamuresc si eu. Exista vreo diferenta intre placutele de fata si cele de spate la Outlander-ul model nou? Va intreb pentru ca la mine jantele fata se innegresc iar cele de spate raman curate. Nefiind un cunoscator incerc sa ma lamuresc. Poate sa fie o defectiiune a sistemului de franare, adica pe fata placutele dupa franare raman inca blocate pe disc sau nu este nici o defectiune iar sistemul de franare abs si control al directiei se fac rasponsabile de afumarea jantelor.
La service ma duc maine dar poate am noroc si de un raspuns de la voi pana atunci, pentru ca nu vreau sa cad pe mana unor 'meseriasi'
Tot despre innegrirea jantelor vreau sa ma lamuresc si eu. Exista vreo diferenta intre placutele de fata si cele de spate la Outlander-ul model nou? Va intreb pentru ca la mine jantele fata se innegresc iar cele de spate raman curate. Nefiind un cunoscator incerc sa ma lamuresc. Poate sa fie o defectiiune a sistemului de franare, adica pe fata placutele dupa franare raman inca blocate pe disc sau nu este nici o defectiune iar sistemul de franare abs si control al directiei se fac rasponsabile de afumarea jantelor.
La service ma duc maine dar poate am noroc si de un raspuns de la voi pana atunci, pentru ca nu vreau sa cad pe mana unor 'meseriasi'
Placutele de pe fata se uzeaza mai repede , da aceea nu se innegresc cele de pe spate. Cred ca la toate masinile se intampla la fel, nu e doar la a ta . o explicatie stiintifica nu stiu exact , dar am observatla toate masinile pe care le-am avut , si la masinile prietenilor , chiar si cele de pe strazi , acelasi fenomen de innegrire a jantelor. Si nu cred ca au toate probleme cu sistemul de franare .
Nu e nici o defectiune.
Placutele de frana se uzeaza...rezulta un praf de culoare neagra care se depune pe jante.
Este normal sa fie asa - placutele de frana au fost proiectate si realizate sa se uzeze.
Nu este de vine nici un producator, ci normele antipoluare - materiale fara asbest, plumb si alte alea...
Inegrireajantelor este un efect secundar minor.
Placutele de frana se uzeaza...rezulta un praf de culoare neagra care se depune pe jante.
Este normal sa fie asa - placutele de frana au fost proiectate si realizate sa se uzeze.
Nu este de vine nici un producator, ci normele antipoluare - materiale fara asbest, plumb si alte alea...
Inegrireajantelor este un efect secundar minor.
Salutare din nou
In privinta inegririi jantelor cunosc fenomenul. Cum stim cu totii, cum s-a scris si aici este un fenomen normal observat si la alte masini. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt un mare cunoscator in mecanica dar chestiuni de baza si observatii sunt in stare sa fac si eu. Problema la mine este ca in comparatie, pe perioade de timp apropiate la aceeasi masina fenomenul acesta s-a amplificat. Acum jantele nu sunt doar prafuite sa zic asa, sunt pur si simplu negre k taciunele. Asa, capacitatea de franare este buna, nu se aude nici un zgomot care sa indice uzarea placutelor, discurile sunt mai fierbinti dar si asta este normal (normal,normal si temperaturile astea ma gandesc ca trebuie sa aibe anumite praguri care depasite trebuie sa indice o functionare anormala) --- in fine
Am fost in service
S-a facut un test de mers pentru a se constata daca se aude ceva sau nu (nu a fost cazul). S-a ridicat masina si dupa o inspectie vizuala rezultatul a fost ca placutele sunt consumate la jumatate (utilizate la 10 000km) iar inegrirea s-ar datora compozitiei lor (un material mai moale)
Am citit mai sus ceva scris despre placute moi discuri dure etc si in concluzie cred ca asta este problema
In privinta inegririi jantelor cunosc fenomenul. Cum stim cu totii, cum s-a scris si aici este un fenomen normal observat si la alte masini. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt un mare cunoscator in mecanica dar chestiuni de baza si observatii sunt in stare sa fac si eu. Problema la mine este ca in comparatie, pe perioade de timp apropiate la aceeasi masina fenomenul acesta s-a amplificat. Acum jantele nu sunt doar prafuite sa zic asa, sunt pur si simplu negre k taciunele. Asa, capacitatea de franare este buna, nu se aude nici un zgomot care sa indice uzarea placutelor, discurile sunt mai fierbinti dar si asta este normal (normal,normal si temperaturile astea ma gandesc ca trebuie sa aibe anumite praguri care depasite trebuie sa indice o functionare anormala) --- in fine
Am fost in service
S-a facut un test de mers pentru a se constata daca se aude ceva sau nu (nu a fost cazul). S-a ridicat masina si dupa o inspectie vizuala rezultatul a fost ca placutele sunt consumate la jumatate (utilizate la 10 000km) iar inegrirea s-ar datora compozitiei lor (un material mai moale)
Am citit mai sus ceva scris despre placute moi discuri dure etc si in concluzie cred ca asta este problema
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori