Scartait la franare....
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
Intai sa va explic modul meu de acces la bloc ......... nu exista nici o alee umana sau drum care sa faca legatura intre bulevard si bloc ANL ....... S-au apucat smecherii sa sparga bulevardu si de 4 luni tb sa sar o bordura si sa o iau pe un drum de pamant cu gropi umane sa le zicem cam 300 metri sa ajung in parcarea blocului.
In aceste conditii aproape zilnice de mers cu mitsu ieri am constatat ca daca pun frana usor am acelasi fenomen al scartaitului oribil. Erau 2 tiruri pe bulevardul in care vroiam sa ies si zic a franele astora fac asa nu se poate la 6000 km sa faca mitsu meu asa... cand fac proba la intoarcere la franare inceata face ca dracu ... pana acu nu s a-a auzit asa ceva ......
Am testat franele brusc pe drum intins nimik dar pe portiunea aia de 200 m face ca dracu ............
Acum vad ca e o pb generala la ele, intrebarea e cat rezista as afara sa le facem nimik sau ar tb sa trecem pe la ametitii de la service cu ele_?
In aceste conditii aproape zilnice de mers cu mitsu ieri am constatat ca daca pun frana usor am acelasi fenomen al scartaitului oribil. Erau 2 tiruri pe bulevardul in care vroiam sa ies si zic a franele astora fac asa nu se poate la 6000 km sa faca mitsu meu asa... cand fac proba la intoarcere la franare inceata face ca dracu ... pana acu nu s a-a auzit asa ceva ......
Am testat franele brusc pe drum intins nimik dar pe portiunea aia de 200 m face ca dracu ............
Acum vad ca e o pb generala la ele, intrebarea e cat rezista as afara sa le facem nimik sau ar tb sa trecem pe la ametitii de la service cu ele_?
Faptul ca scartie nu e un defect, este praf care se pune intre placute si disc.
Mi se pare un pic exagerat sa zici "nu se poate la 6000 km sa faca mitsu meu asa", mai ales ca franele merg bine.
Este ca si cum ai avea iarna gheata deasupra rotii si ar atinge roata in ea la gropi. Nu poti sa zici ca s-a stricat masina. Baga un jet de apa sau cateva frane bruste si o sa treaca. Nu trebuie sa mergi la service.
Mi se pare un pic exagerat sa zici "nu se poate la 6000 km sa faca mitsu meu asa", mai ales ca franele merg bine.
Este ca si cum ai avea iarna gheata deasupra rotii si ar atinge roata in ea la gropi. Nu poti sa zici ca s-a stricat masina. Baga un jet de apa sau cateva frane bruste si o sa treaca. Nu trebuie sa mergi la service.
QUOTE (Cristian Stancu)Sunt putin uimit de unele raspunsuri, cel putin treaba cu vaselina la sistemul de franare....trebuie sa fie vorba de un kamikaze Trebuie doar sa va ganditi la temperatura de 2-500 grade care apare in momentul unei franari violente, cam ce face vaselina de pe pistonas??! se prelinge pe placuta si apoi pe disc....atunci sa vezi distractie. Sper din tot sufletul ca era o gluma. NU INCERCATI ACASA !!!!!!!!!
Placutele care scartaie nu sunt proaste, acest scartait apare in urma carbonizarii placutei ( mersul cu piciorul pe frana ), dupa cum spune altcineva mai sus placutele au in componenta lor - cele de calitate - in jur de 32 de mixturi, de la fier pana la rasini. Prea mult fier ofera o franare violenta dar zgomot infernal - haraie de parca n-ai avea placute, iar prea putin n-ai frane, dar cel putin e liniste
Mai spunea cineva de placute ecologice - e vorba de placutele care nu contin asbest. Material ce se folosea impotriva supraincalzirii materialului.
Ai putea mai intai sa te documentezi si apoi sa te apuci sa scrii pe forum. http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp
Placutele care scartaie nu sunt proaste, acest scartait apare in urma carbonizarii placutei ( mersul cu piciorul pe frana ), dupa cum spune altcineva mai sus placutele au in componenta lor - cele de calitate - in jur de 32 de mixturi, de la fier pana la rasini. Prea mult fier ofera o franare violenta dar zgomot infernal - haraie de parca n-ai avea placute, iar prea putin n-ai frane, dar cel putin e liniste
Mai spunea cineva de placute ecologice - e vorba de placutele care nu contin asbest. Material ce se folosea impotriva supraincalzirii materialului.
Ai putea mai intai sa te documentezi si apoi sa te apuci sa scrii pe forum. http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp
Vreti sa nu va mai scartaie placutele? Puneti putina vopsea pe spatele placutelor de frina. Scartaitul pe care-l auziti voi e de fapt o vibratie de o anumita frecventa a placutelor de frina. Cu ajutorul vopselei respective, pistonul se va "lipi" de placuta, impiedicind-o pe aceasta sa vibreze. Faceti asta si vorbim pe urma.
- Cristian Stancu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm
ATE plastilube® Stops the Squeal
ATE makes brake fitting and dismantling easier with a heavy-duty, long-lasting lubricant. The miraculous paste out of the tube is called ATE plastilube® and has also proven itself as a mounting lubricant for squealing disc and drum brakes. Care must of course be taken to ensure that the lubricant is never applied to the brake linings or discs themselves. ATE plastilube® not only gets rid of the squeal in brakes, it also makes work easier with bearings, chains, gearwheels, seat runners, hinges, sun-roof runners and battery poles.
ATE makes brake fitting and dismantling easier with a heavy-duty, long-lasting lubricant. The miraculous paste out of the tube is called ATE plastilube® and has also proven itself as a mounting lubricant for squealing disc and drum brakes. Care must of course be taken to ensure that the lubricant is never applied to the brake linings or discs themselves. ATE plastilube® not only gets rid of the squeal in brakes, it also makes work easier with bearings, chains, gearwheels, seat runners, hinges, sun-roof runners and battery poles.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori