Discuri Frina Lancer Clasic

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Mar 23, 2009 12:27 pm

Intrucit au inceput sa-mi flendure discurile si banuiesc faptul ca nu mi le va schimba nimeni pe garantie (si chiar de vor face asta, vor face iarasi), m-am hotarit sa-mi cumpar discuri pe propria-mi cheltuiala. M-am oprit la Brembo, doar ca nu listeaza masina asta acolo. Aveti idee care ar fi diametrul discurilor si grosimea unui disc nou?
Multumesc anticipat!

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Mar 25, 2009 3:41 pm

Multumesc de raspunsuri, nu trebuia sa va-nghesuiti!
In conformitate cu raspunsul primit de la Brembo, ei produc doar discurile de frina fata, cod produs: 09.A148.10 .
De la ei am primit si dimensiunile discului:
- diametru: 276 mm
- grosime: 26 mm.
- ATENTIE!!! GROSIME MINIMA: 24.4 mm

Avatar utilizator
mircea13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mar 25, 2009 11:28 pm

Mesaj de mircea13 » Joi Mar 26, 2009 9:17 am

Da-mi datele masini , inclusiv tip motor , an fabr. eventual VIN.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Mar 26, 2009 10:04 am

Pentru ?

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Mar Iul 14, 2009 9:35 am

Intrucat se pare ca am ajuns si io in aceasta situatie, pls HELP!!!

Problema:
* la viteze peste 100km/h daca ating frana, am o vibratie puternica in volan
* daca apas frana prompt, nu se simte nimic. Totusi, parca fuge spatele spre stanga, insa masina isi pastreaza directia.

1. Va rog sa imi spuneti ce credeti ca are?

Eu banuiesc discurile.

2. ce dimensiuni au discurile? La ce trebuie sa fiu atent daca nu iau originale?

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mar Iul 14, 2009 9:48 am

Stai linistit, nu e doar la tine, destul de multi am trecut prin asta, discurile trebuiesc rectificate sau schimbate.
Din ce mi s-a spus mie la reprezentanta mitsu din Iasi, mai bine le rectifici, inlocuindu-le risti sa patesti acelasi lucru dupa un anumit numar de km, problema cred ca e materialul discurilor, e cam "moale" ca sa zic asa.

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Mar Iul 14, 2009 9:53 am

Confirm si eu ce scrie Gabitzu, discurile trebuiesc rectificate.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Iul 14, 2009 12:05 pm

Si la mine a inceput sa vibreze directia atunci cand pun frana pe la vreo 130 km/h. E o problema arhicunoscuta si intalnita la mai toate lancerurile classice. Din pacate, aceasta problema, este tratata ca o exploatarea necorespunzatoare cand de fapt este o problema de produs. ESTE SINGURA MASINA LA CARE AM AUZIT DE O ASTFEL DE PROBLEMA aparuta la scurt timp dupa intrarea in exploatare.
Ceea ce neservesc cei de la service e o mare gogoasa si din pacate noi o inghitim. In mod normal, ar trebui inlocuite pe garantie toate dar te aburesc cu rectificare sau ca vezi draga doamne, le-ai incins. NU exista asa ceva! Ca sa se incinga si sa se deformeze ar trebui sa mergi cu placutele presate pe disc destul de mult timp. Daca ele se inclazesc si se deformeaza la cateva franari mai agresive, inseamna ca sunt prost proiectate sau sunt fabricate necorespunzator.
De ce la Renault, Ford, Mazda, KIA, Opel, Citroen, Logan, etc nu se incing si nu se deformeaza intr-un interval asa de scurt? Credeti ca ceilalti nu franeaza la fel cum franam si noi? Nu conduc pe aceleasi drumuri sau prin aceiasi aglomeratie prin care circulam si noi?
Cand discurile sunt deformate, eficacitatea la franare scade, distanta de oprire creste si poate deveni o problema de siguranta a circulatiei.

@Gabitzu, discurile trebuiesc inlocuite si nu rectificate. E o problema de produs aflat in garantie (3 ani din bara in bara sau 100K de km). Peste un an sau doi, dupa ce le rectifici de cateva ori, o sa ajungi la limita minima de grosime si o sa trebuiasca sa le schimbi pe banii tai.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mar Iul 14, 2009 12:48 pm

Total de acord cu tine sfinxule, insa vezi, daca mie-mi pun aceleasi discuri noi care dupa inca 15.000 de km fac la fel, n-am rezolvat nici o branza, schimbam discuri ca si consumabile la revizie?!
Problema e a producatorului, asa material bun a pus de nu mai putem, eu m-am interesat daca cineva a mai avut problema dupa ce le-a rectificat si n-am mai auzit sa se repete.
Cei din service m-au sfatuit ca mai bine le rectific decat sa le schimb deoarece materialul s-a calit si problema s-ar rezolva definitiv. La mine mai e ceva ca eu am scos masina din garantie facandu-mi revizia de 30k singur, eu le-as schimba dar sincer nu cu cele originale, nu vreau sa-mi reapara iarasi dupa 10.000 km.

Chiar sunt curios dintre cei care au rectificat discurile, a mai aparut problema?

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Mie Iul 15, 2009 11:44 am

eu le-am avut rectificate odata. povestea e un pic mai lunga:
1. am avut o altercatie cu un passat
2. schimbat aripa, far , janta, amortizor, ....
3. volanul vibra si in acceleratie, si in franare
4. schimbat planetara, ce era vizibil stramba + rectificat discuri
5. ori nu am simtit, ori a mers bine ceva timp
6. acum, am problema descrisa mai sus
7. maine, ma duc in service... cu multi bani in buzunar (masina a iesit din garantie in noiembrie '08), sa vad ce putem rezolva

o sa va tin la curent cu noutatile...

totusi, io am o problema in a schimba discurile cu aftermarket din mai multe motive:
1. cei ce fac racing
* oricum schimba discurile dupa fiecare cursa (si raman pe un anumit model dupa multe experimente - ca doar au buget destul de mare)
* isi pun discuri de racing, cu placute ceramice, samd
2. piesele originale, nu sunt ca cele aftermarket
* daca va uitati la emisiunea wheeler-dealer
- unde cumpara o aripa de 10 ori mai ieftin decat una originala, si pe urma kituiesc la ea pana iese ca una noua
- sau se duc la dezmembrari, ca sa cumpere originala, ce are nevoie numai de montaj si vopsea

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori