Pagina 1 din 4

Scris: Joi Noi 27, 2008 11:05 am
de cix
Ma intereseaza care e cea mai buna metoda de a cobori Lancerul cu cativa cm.
Primul lucru care mi-a venit in minte a fost sa tai jumatate de spira din arcuri. Ii rog pe cei care se pricep, sa isi dea cu parerea.
Am pus acest topic la Tuning si modificari optice pentru ca ma intereseaza in primul rand aspectul masinii; de stabilitate sunt multumit.
Stiu deasemenea ca modificarea suspensiilor poate sa afecteze si alte piese cum ar fi: planetare, anortizoare...
Prima chestie pe care am incercat-o a fost sa balansez masina sa vad daca amortizoarele permit coborarea, si merge.
Se mai poate cumpara kit de suspensi sport complet (arcuri, amortizoare), dar ar face masina mai rigida si chiar nu imi doresc asta.
Ce parere aveti?

Cam asta ma intereseaza:

Scris: Joi Noi 27, 2008 11:23 am
de Danyutz
Sa tai putin din arc, nu-i chiar recomandat, mergea la masinile mai vechi, dar nu cred ca e sigur sa faci asta la o masina noua ... cel mai bine ar fi un set de suspensie sport sau macar arcuri ... dar daca pui arcuri sport pe amortizoare stoc, le omoara in timp ... suspensia e f bine reglata la Lancer, doar ca dpmdv e prea inalt .. trebuie lasat ... incearca la H&R, Koni, Eibach(ce se gaseste pe Evo).

Scris: Joi Noi 27, 2008 11:57 am
de cix
Cam care crezi ca ar fi consecintele taierii din arc? Inafara de pierderea garantiei ) . Am vazut ca un set de suspensii sport costa in jur de 400 - 600 eur, dar problema e ca rigidizeaza masina cu 30%, ceea ce nu imi convine.

Scris: Joi Noi 27, 2008 12:33 pm
de Vibe
Dupa ce ca e super rigida... ... o sa fie cam nasol indiferent de solutia aleasa ... Cred ca niste amoritzoare ar merge si nici nu sunt f scumpe.

Scris: Joi Noi 27, 2008 12:38 pm
de Prime
Vezi fulmuletul unde arata cat de usor se monteaza (cel putin pe fatza). Citeam ori la ei pe site ori la eibach ca o scadere cu 1.4-1.5 inchi nu afecteaza amortizoarele si e exact cat trebuie:
http://www.roadracemotorsports.com/stor ... ucts_id=75

Scris: Joi Noi 27, 2008 1:00 pm
de Danyutz
cix, cred ca din motive de siguranta, arcurile respective sunt calculate intr-un fel .. d-asta spun, sa nu influenteze negativ modul de rulare al masinii

Scris: Joi Noi 27, 2008 1:54 pm
de cix
Oricum am de gand sa ii fac ceva, dar astept pana la primavara. Solutia data de Prime mi s-a parut cea mai avantajoasa pana acum
Mersi

Scris: Joi Noi 27, 2008 7:34 pm
de Marty
Bai cix, dupa ce-i tai din arcurile de pe fata, sa-i pui arcuri de break pe spate, ca sa fie culeala mai a dracu'!
Se practica frecvent montarea arcurilor mai scurte pe amortizoare stoc si nu-ti omoara nimic (ca-s calculate, da-le dracu'). Iti va afecta amortizorul in timp, in momentul in care o sa auzi amortizorul batind, semn ca pistonul amortizorului a ajuns la capatul cursei si-ti bate in cilindru.

Scris: Joi Noi 27, 2008 8:06 pm
de cix
QUOTE (Marty)Bai cix, dupa ce-i tai din arcurile de pe fata, sa-i pui arcuri de break pe spate, ca sa fie culeala mai a dracu'!
Se practica frecvent montarea arcurilor mai scurte pe amortizoare stoc si nu-ti omoara nimic (ca-s calculate, da-le dracu'). Iti va afecta amortizorul in timp, in momentul in care o sa auzi amortizorul batind, semn ca pistonul amortizorului a ajuns la capatul cursei si-ti bate in cilindru.
M-am gandit la taierea arcurilor in ideea ca daca cumpar altele "sport", acelea vor avea aceleasi caracteristici ca si astea stock, doar ca vor fi mai scurte.
Pe spate o sa ii pun arcuri de sportback (ala e breakul lancerului), ca sa pot cara cartofi mai multi.

Scris: Joi Noi 27, 2008 9:01 pm
de thor
Nu poti sa tai doar o jumate de spira,pentru ca nu iti mai vine capatul arcului in locasul de pe amortizor.Trebuie sa tai o spira intreaga dar trebuie calculat ce inseamna asta si cat coboara masina.Eu am facut treaba asta pe vremuri la BMW cand am schimbat motorul vechi de 6 cilindri cu carburator cu un 4 cilindri injectie si cum motorul cel nou era mai usor am facut modficarea aia.A mers nu au fost probleme dar nush cum e la Lancer.