Suspensii Lancer
Ma intereseaza care e cea mai buna metoda de a cobori Lancerul cu cativa cm.
Primul lucru care mi-a venit in minte a fost sa tai jumatate de spira din arcuri. Ii rog pe cei care se pricep, sa isi dea cu parerea.
Am pus acest topic la Tuning si modificari optice pentru ca ma intereseaza in primul rand aspectul masinii; de stabilitate sunt multumit.
Stiu deasemenea ca modificarea suspensiilor poate sa afecteze si alte piese cum ar fi: planetare, anortizoare...
Prima chestie pe care am incercat-o a fost sa balansez masina sa vad daca amortizoarele permit coborarea, si merge.
Se mai poate cumpara kit de suspensi sport complet (arcuri, amortizoare), dar ar face masina mai rigida si chiar nu imi doresc asta.
Ce parere aveti?
Cam asta ma intereseaza:
Primul lucru care mi-a venit in minte a fost sa tai jumatate de spira din arcuri. Ii rog pe cei care se pricep, sa isi dea cu parerea.
Am pus acest topic la Tuning si modificari optice pentru ca ma intereseaza in primul rand aspectul masinii; de stabilitate sunt multumit.
Stiu deasemenea ca modificarea suspensiilor poate sa afecteze si alte piese cum ar fi: planetare, anortizoare...
Prima chestie pe care am incercat-o a fost sa balansez masina sa vad daca amortizoarele permit coborarea, si merge.
Se mai poate cumpara kit de suspensi sport complet (arcuri, amortizoare), dar ar face masina mai rigida si chiar nu imi doresc asta.
Ce parere aveti?
Cam asta ma intereseaza:
Sa tai putin din arc, nu-i chiar recomandat, mergea la masinile mai vechi, dar nu cred ca e sigur sa faci asta la o masina noua ... cel mai bine ar fi un set de suspensie sport sau macar arcuri ... dar daca pui arcuri sport pe amortizoare stoc, le omoara in timp ... suspensia e f bine reglata la Lancer, doar ca dpmdv e prea inalt .. trebuie lasat ... incearca la H&R, Koni, Eibach(ce se gaseste pe Evo).
Vezi fulmuletul unde arata cat de usor se monteaza (cel putin pe fatza). Citeam ori la ei pe site ori la eibach ca o scadere cu 1.4-1.5 inchi nu afecteaza amortizoarele si e exact cat trebuie:
http://www.roadracemotorsports.com/stor ... ucts_id=75
http://www.roadracemotorsports.com/stor ... ucts_id=75
Bai cix, dupa ce-i tai din arcurile de pe fata, sa-i pui arcuri de break pe spate, ca sa fie culeala mai a dracu'!
Se practica frecvent montarea arcurilor mai scurte pe amortizoare stoc si nu-ti omoara nimic (ca-s calculate, da-le dracu'). Iti va afecta amortizorul in timp, in momentul in care o sa auzi amortizorul batind, semn ca pistonul amortizorului a ajuns la capatul cursei si-ti bate in cilindru.
Se practica frecvent montarea arcurilor mai scurte pe amortizoare stoc si nu-ti omoara nimic (ca-s calculate, da-le dracu'). Iti va afecta amortizorul in timp, in momentul in care o sa auzi amortizorul batind, semn ca pistonul amortizorului a ajuns la capatul cursei si-ti bate in cilindru.
QUOTE (Marty)Bai cix, dupa ce-i tai din arcurile de pe fata, sa-i pui arcuri de break pe spate, ca sa fie culeala mai a dracu'!
Se practica frecvent montarea arcurilor mai scurte pe amortizoare stoc si nu-ti omoara nimic (ca-s calculate, da-le dracu'). Iti va afecta amortizorul in timp, in momentul in care o sa auzi amortizorul batind, semn ca pistonul amortizorului a ajuns la capatul cursei si-ti bate in cilindru.
M-am gandit la taierea arcurilor in ideea ca daca cumpar altele "sport", acelea vor avea aceleasi caracteristici ca si astea stock, doar ca vor fi mai scurte.
Pe spate o sa ii pun arcuri de sportback (ala e breakul lancerului), ca sa pot cara cartofi mai multi.
Se practica frecvent montarea arcurilor mai scurte pe amortizoare stoc si nu-ti omoara nimic (ca-s calculate, da-le dracu'). Iti va afecta amortizorul in timp, in momentul in care o sa auzi amortizorul batind, semn ca pistonul amortizorului a ajuns la capatul cursei si-ti bate in cilindru.
M-am gandit la taierea arcurilor in ideea ca daca cumpar altele "sport", acelea vor avea aceleasi caracteristici ca si astea stock, doar ca vor fi mai scurte.
Pe spate o sa ii pun arcuri de sportback (ala e breakul lancerului), ca sa pot cara cartofi mai multi.
Nu poti sa tai doar o jumate de spira,pentru ca nu iti mai vine capatul arcului in locasul de pe amortizor.Trebuie sa tai o spira intreaga dar trebuie calculat ce inseamna asta si cat coboara masina.Eu am facut treaba asta pe vremuri la BMW cand am schimbat motorul vechi de 6 cilindri cu carburator cu un 4 cilindri injectie si cum motorul cel nou era mai usor am facut modficarea aia.A mers nu au fost probleme dar nush cum e la Lancer.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori