Probleme Discuri EBC
Pune te rog o poza cu masina sa vedem ca nu ai discurile pe masina. Sau o poza cu discurile date jos pe care sa scrii ceva cu markerul, orice... Imi vine tare greu sa cred ca ai dat discurile jos de pe masina in ultimele 5 minute, pana acum nu ai pomenit nimic de asta.
Asta e sansa ta sa arati ca ma insel si pana acum ai spus doar adevarul. Daca nu pui pozele am toate motivele sa cred ca schimbul discurilo a fost doar o inventie precum preavestita semiluna.
Asta e sansa ta sa arati ca ma insel si pana acum ai spus doar adevarul. Daca nu pui pozele am toate motivele sa cred ca schimbul discurilo a fost doar o inventie precum preavestita semiluna.
Eu zic ca v-ati aprins cam mult. Nu se poate ajunge la o intelegere?
Pexu, Allexutzu, Coobra, solutia propusa de 4turbo mi se pare cat de cat rezonabila.
Nu am vorbit decat cu Raluca pana acum insa a fost intotdeauna amabila si saritoare cu informatii si tot ce am avut nevoie in legatura cu discuri+placute (m-as fi dus chiar si la o masuratoare dar distanta Iasi - Bucuresti e destul de mare).
In alta ordine de idei, tind sa dau dreptate faptului ca cel putin la lancerurile clasice sunt probleme la discuri, dovada se afla pe forum in atatea rectificari si schimbari de discuri originale pe garantie (nu-mi spuneti ca toti sunt Schumacheri si strica discuri). Nu apar pe nimeni, incerc sa fiu corect si sa pun toate lucrurile in balanta, bune si rele.
Dupa cum am zis si mai devreme, pentru mine dezamagirea a fost la inceput cand ma asteptam ca bataile din volan cu discurile originale sa-mi dispara odata cu aparitia discurilor EBC. Doar s-a diminuat insa a fost prezenta inca de la inceput. Dupa ce am mai intrebat in stanga si-n dreapta plus cautari pe alte forumuri (excludeam sa fie de la discuri) pentru ca nu ma puteam linisti si ma scotea din pepeni jocul volanului la franare usoara, am fost si-am facut si-o verificare la directie si-am schimbat o bieleta + mi-am montat jantele de vara in acelasi timp. Nu am putut face proba atunci pentru ca problema mea aparea la viteze de 120-150 km / h la franari usoare si nu apucasem sa mai ies pe autostrada. Insa in concediu si chiar si in acest weekend cand am fost la Bistrita si am remarcat ca nu mai simt acum vibratii in volan si masina merge bine. Poate oi fi eu mai norocos, cine stie.
Pe de alta parte cred si userii cu probleme de pe forum, nu sunt nici ei nici eu de ieri in aceasta comunitate si nu ar avea motive sa expuna lucruri inexistente.
Singura mea rugaminte e sa calmati putin spiritele si sa incercati sa gasiti o rezolvare amiabila.
Pexu, Allexutzu, Coobra, solutia propusa de 4turbo mi se pare cat de cat rezonabila.
Nu am vorbit decat cu Raluca pana acum insa a fost intotdeauna amabila si saritoare cu informatii si tot ce am avut nevoie in legatura cu discuri+placute (m-as fi dus chiar si la o masuratoare dar distanta Iasi - Bucuresti e destul de mare).
In alta ordine de idei, tind sa dau dreptate faptului ca cel putin la lancerurile clasice sunt probleme la discuri, dovada se afla pe forum in atatea rectificari si schimbari de discuri originale pe garantie (nu-mi spuneti ca toti sunt Schumacheri si strica discuri). Nu apar pe nimeni, incerc sa fiu corect si sa pun toate lucrurile in balanta, bune si rele.
Dupa cum am zis si mai devreme, pentru mine dezamagirea a fost la inceput cand ma asteptam ca bataile din volan cu discurile originale sa-mi dispara odata cu aparitia discurilor EBC. Doar s-a diminuat insa a fost prezenta inca de la inceput. Dupa ce am mai intrebat in stanga si-n dreapta plus cautari pe alte forumuri (excludeam sa fie de la discuri) pentru ca nu ma puteam linisti si ma scotea din pepeni jocul volanului la franare usoara, am fost si-am facut si-o verificare la directie si-am schimbat o bieleta + mi-am montat jantele de vara in acelasi timp. Nu am putut face proba atunci pentru ca problema mea aparea la viteze de 120-150 km / h la franari usoare si nu apucasem sa mai ies pe autostrada. Insa in concediu si chiar si in acest weekend cand am fost la Bistrita si am remarcat ca nu mai simt acum vibratii in volan si masina merge bine. Poate oi fi eu mai norocos, cine stie.
Pe de alta parte cred si userii cu probleme de pe forum, nu sunt nici ei nici eu de ieri in aceasta comunitate si nu ar avea motive sa expuna lucruri inexistente.
Singura mea rugaminte e sa calmati putin spiritele si sa incercati sa gasiti o rezolvare amiabila.
Pai solutia trebuie sa o adopti impreuna cu cei cu probleme, eu acum nu am ce reclama deci nu consider corect sa spun eu cum sa actionati, mai ales in numele altora.
Baietii sunt liberi sa accepte sau nu oferta ta expusa mai devreme (mie mi se pare cat de cat corecta si poate ar fi fost mai bine sa existe de la inceput fara alte discutii contradictorii si jigniri).
P.S. Te rog nu mai da quote la mesajul direct anterior, e impotriva regulamentului nostru si inutil (se intelege la ce te-ai referit).
Baietii sunt liberi sa accepte sau nu oferta ta expusa mai devreme (mie mi se pare cat de cat corecta si poate ar fi fost mai bine sa existe de la inceput fara alte discutii contradictorii si jigniri).
P.S. Te rog nu mai da quote la mesajul direct anterior, e impotriva regulamentului nostru si inutil (se intelege la ce te-ai referit).
nu am mai citit toate posturile pentru ca deja imi este scarba.
constat ca de dragul scandalului (ca noi asa suntem invatati, sa tipam) nici macar nu mai citim ce scriu unii si altii.
4turbo - indiferent de unde lucrez, daca tu crezi ca eu mai stateam cu discurile pe masina si sa am probleme, te inseli amarnic. problema am rezolvat-o, ai avut dreptate la ce mi-ai zis la telefon (adica a trebuit sa curat butucul mai cu atentie), dar daca ai fi citit mai cu atentie postul meu, am zis ca ma deranjat ATITUDINEA ta, si nu faci altceva aici pe forum decat sa confirmi ceea ce am spus.
doi la mana, referitor la buletinul informativ de la mitsubishi, nu stiu cata engleza stii tu, dar eu am citit acolo ca discurile nu se inlocuiesc daca sunt sub grosimea minima (ceea ce e normal, pentru ca sunt uzate), dar pot fi inlocuite daca apar probleme, daca au sub un an si au grosimea normala, daca sunt fisurate sau sparte.
chestia cu butucul ca e prea mic.....sa fim seriosi, butucul e cat loc e in spatele discului. si cam atata e la orice masina.
toti pe aici am dovedit ca suntem corecti, chiar si cei care am reclamat probleme (pex a zis ca i-au mai revenit franele, eu am zis ca-s ok chiar daca nu rup gura targului, etc) in schimb tu vrei sa ne dovedesti ca noi suntem prosti, ca serviceurile sunt de rahat , ca ebc e crema si ca ti-ai luat nu stiu ce masina de opt mii si ceva de euro. ai acceptat abea prin pagina a 4-a ca sa venim...sa nu stiu ce, ca dupa cum am zis, nu am mai citit.
parerea mea e ca ai pierdut orice discutie cand te-ai apucat sa zici ca producatorii de masini nu stiu ce si cum. adica daca mitsubishi care face avioane, masini, vapoare, etc de ceva zeci de ani nu se pricepe si te pricepi tu.....ce dracu sa mai zicem.
sa-i anunte cineva si pe baietii de pe la raliuri ca sunt cammulti cu evouri
PS - sa nu se inteleaga aiurea, NU AM NIMIC CU PRODUSUL. il recomand in continuare, am turbo groove + greenstuff, dar nu va asteptati la miracole. poate daca mai tin discurile, urmatoarea placuta va fi cea superioara lui greenstuff, poate va functiona si mai bine.
constat ca de dragul scandalului (ca noi asa suntem invatati, sa tipam) nici macar nu mai citim ce scriu unii si altii.
4turbo - indiferent de unde lucrez, daca tu crezi ca eu mai stateam cu discurile pe masina si sa am probleme, te inseli amarnic. problema am rezolvat-o, ai avut dreptate la ce mi-ai zis la telefon (adica a trebuit sa curat butucul mai cu atentie), dar daca ai fi citit mai cu atentie postul meu, am zis ca ma deranjat ATITUDINEA ta, si nu faci altceva aici pe forum decat sa confirmi ceea ce am spus.
doi la mana, referitor la buletinul informativ de la mitsubishi, nu stiu cata engleza stii tu, dar eu am citit acolo ca discurile nu se inlocuiesc daca sunt sub grosimea minima (ceea ce e normal, pentru ca sunt uzate), dar pot fi inlocuite daca apar probleme, daca au sub un an si au grosimea normala, daca sunt fisurate sau sparte.
chestia cu butucul ca e prea mic.....sa fim seriosi, butucul e cat loc e in spatele discului. si cam atata e la orice masina.
toti pe aici am dovedit ca suntem corecti, chiar si cei care am reclamat probleme (pex a zis ca i-au mai revenit franele, eu am zis ca-s ok chiar daca nu rup gura targului, etc) in schimb tu vrei sa ne dovedesti ca noi suntem prosti, ca serviceurile sunt de rahat , ca ebc e crema si ca ti-ai luat nu stiu ce masina de opt mii si ceva de euro. ai acceptat abea prin pagina a 4-a ca sa venim...sa nu stiu ce, ca dupa cum am zis, nu am mai citit.
parerea mea e ca ai pierdut orice discutie cand te-ai apucat sa zici ca producatorii de masini nu stiu ce si cum. adica daca mitsubishi care face avioane, masini, vapoare, etc de ceva zeci de ani nu se pricepe si te pricepi tu.....ce dracu sa mai zicem.
sa-i anunte cineva si pe baietii de pe la raliuri ca sunt cammulti cu evouri
PS - sa nu se inteleaga aiurea, NU AM NIMIC CU PRODUSUL. il recomand in continuare, am turbo groove + greenstuff, dar nu va asteptati la miracole. poate daca mai tin discurile, urmatoarea placuta va fi cea superioara lui greenstuff, poate va functiona si mai bine.
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salut,
ma bag si eu , iar , in seama.
eu am luat discurile de la PEX (nu mai repet povestea , este in pagina2 ) .
am pus poza cu discul spart la montaj. sambata vin si cu cifre privind grosimea de care va spuneam in postul anterior, care se masoare cu sublerul , nu vad cu ce altceva ai putea masura.
ma bag si eu , iar , in seama.
eu am luat discurile de la PEX (nu mai repet povestea , este in pagina2 ) .
am pus poza cu discul spart la montaj. sambata vin si cu cifre privind grosimea de care va spuneam in postul anterior, care se masoare cu sublerul , nu vad cu ce altceva ai putea masura.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0030.jpg (576.04 KiB) Vizualizat de 2220 ori
-
- IMG_0029.jpg (634.05 KiB) Vizualizat de 2230 ori
Nu stiu de unde pana unde ai ajuns la concluzia ca discurile de la toate masinile marca Mitsubishi trebuie rectificate...
Am aproape 50.000 km cu masina, iar discurile stock n-au trebuit sa fie rectificate, nu bat la franare, nu am vibratii in pedala. Iar acum, sincer sa fiu, am placute EBC Blackstuff pe fata. Si asa cum a zis si Alexutzu, de placute nu cred ca va fi cineva care sa-ti reproseze ceva. Insa fata de el sa stii ca gresesti profund.
Insa sa te iei de toti care-ti reclama o problema in felul asta (ca habar nu au, ca sunt atehnici, etc.) nu va rezolva vreodata problema.
In acelasi timp, daca tu esti doctor in sisteme de franare si restul mecanicilor de pe lumea asta sunt prosti, eu iti propun sa nu mai vinzi vreodata discuri fara sa le montezi tu (valabil pentru Bucuresti) sau service-ul agreat de tine pentru alte localitati.
Ca poate cine stie, ajunge masina pe mana unui mecanic de Mitsubishi de la reprezentanta, care chipurile nu stie nici macar sa desfaca si sa monteze niste discuri, desi saracul stie mai multe despre masina aia decat noi. A facut traininguri si specializari, macar a avut baza teoretica la indemana fata de noi.
Apropo, daca oferi servicii de rectificat discuri frana, stand de test de frane ai? Probabil ca nu.
Ma retrag de pe topic. Nu trebuie sa te superi ca avem pareri diferite, e diversitatea umana la mijloc.
Am aproape 50.000 km cu masina, iar discurile stock n-au trebuit sa fie rectificate, nu bat la franare, nu am vibratii in pedala. Iar acum, sincer sa fiu, am placute EBC Blackstuff pe fata. Si asa cum a zis si Alexutzu, de placute nu cred ca va fi cineva care sa-ti reproseze ceva. Insa fata de el sa stii ca gresesti profund.
Insa sa te iei de toti care-ti reclama o problema in felul asta (ca habar nu au, ca sunt atehnici, etc.) nu va rezolva vreodata problema.
In acelasi timp, daca tu esti doctor in sisteme de franare si restul mecanicilor de pe lumea asta sunt prosti, eu iti propun sa nu mai vinzi vreodata discuri fara sa le montezi tu (valabil pentru Bucuresti) sau service-ul agreat de tine pentru alte localitati.
Ca poate cine stie, ajunge masina pe mana unui mecanic de Mitsubishi de la reprezentanta, care chipurile nu stie nici macar sa desfaca si sa monteze niste discuri, desi saracul stie mai multe despre masina aia decat noi. A facut traininguri si specializari, macar a avut baza teoretica la indemana fata de noi.
Apropo, daca oferi servicii de rectificat discuri frana, stand de test de frane ai? Probabil ca nu.
Ma retrag de pe topic. Nu trebuie sa te superi ca avem pareri diferite, e diversitatea umana la mijloc.
hmm, ieri am primit setul de placute greenstuff, nu am apucat sa le montez inca, din ce citesc la discuri ar aparea probleme, nu la placute, asa ca am sa le montez azi sa vad cum se comporta ... oricum discurile stock se "mananca" foarte repede, ma gandeam ca la urmatoarea schimbare de placute sa fie cu tot cu discuri, dar deja incep sa am dubii ... intrebarea ar fi: in ce discuri sa avem incedere ??
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
confirm cele spuse de apple.
am discurile stock de cand am cumparat masina si am 77.000 cu ele. acum le schimb pentru uzura, dar alte probleme nu am . am schimbat doar placutele.
cum am mai spus , pe spate am green si sunt multumit de ele. sa vedem cum se vor comporta dupa ce le pun si pe cele de pe fata ( daca mi se vor potrivi noile discuri).
am discurile stock de cand am cumparat masina si am 77.000 cu ele. acum le schimb pentru uzura, dar alte probleme nu am . am schimbat doar placutele.
cum am mai spus , pe spate am green si sunt multumit de ele. sa vedem cum se vor comporta dupa ce le pun si pe cele de pe fata ( daca mi se vor potrivi noile discuri).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori