Probleme Discuri EBC

Directie, amortizoare, arcuri, bare anti-ruliu, discuri si placute de frana, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Aug 11, 2010 10:51 am

Pai cred ca cel mai ok ar fi fost sa mergi sa vada si ei starea discurilor si sa lamuriti live buba.

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mie Aug 11, 2010 11:54 am

eu am folosit placute blackstuff pe fata si pana in momentul asta nu am probleme.
Insa, desi chiar ma gandeam sa iau EBC, probabil ca voi ramane la niste brembo-uri pana la urma...

PS: Eventual chiar la chestii stock, pe original, dar de evo X. Mai bine pret dublu sau triplu dar nu stau cu frica.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Aug 11, 2010 12:57 pm

eu am folosit si Ebc si Zimmermann(perforate) si la 800km cel mult au prins joc.
nu mai am incredere in astea aftermarket luate de pe ici'pe'colo .
acum am masina in service si am pus fata spate discuri si placute Brembo. Daca nu merg nici astea, atunci...pana mea!!!

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mie Aug 11, 2010 1:08 pm

Si EBC si Zimmermann s-au ovalizat asa de repede? Dubios, astea perforate or fi de curse si or fi gandite sa tina calumea o zi pe circuit si dupa sa fie schimbate?
Am vrut si eu perforate EBC cand era febra EBC pe forum, cand si-a luat mai multa lume, pentru ca imi placeau cum arata ca nu am probleme cu discurile originale. Mai bine ca am stat in banca mea si nu m-am complicat aiurea...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Aug 11, 2010 1:35 pm

"rabdare si tutun" e o vorba la roman ) o sa se duca si astea originale

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Aug 11, 2010 2:27 pm

Cazul meu e putin pe dos:
De cand am montat placutele si discurile turbogroove am avut un mic joc la franarea usoara (care oricum era mai mic decat avusesem inaintea lor cu originalele).
Dupa ce am schimbat bieleta pe dreapta si jantele, mi-a disparut si jocul mic care-l mai simteam si acum franeaza bine masina.

Nush ce sa zic in cazul vostru, stiu ca sunt mai multi cu EBC-uri, poate ne zic si ei parerea lor.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Aug 11, 2010 2:34 pm

QUOTE (Apple @ Aug 11 2010, 11:54 AM) PS: Eventual chiar la chestii stock, pe original, dar de evo X. Mai bine pret dublu sau triplu dar nu stau cu frica.
In cazul discurilor de frana de EVO ar trebui sa schimbi mai multe la sistemul de franare pentru ca discurile sunt mult mai mari, etrierele au doua pistonase si s-ar putea ca si alte componente sa trebuiasca schimbate (gen pompa de frana).

Legat de EBC, la placute au reusit sa ma impresioneze. GreenStuff sunt niste placute foarte bune si cred ca numai de-astea o sa vada masina mea. Legat de discuri, si pe mine m-ati pus pe ganduri . Pana se ovalizeaza si astea am timp sa ma gandesc ce sa aleg.

Avatar utilizator
4turbo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 30, 2009 2:54 pm
Contact:

Mesaj de 4turbo » Mie Aug 11, 2010 4:30 pm

1. Placutele Greenstuff nu sunt gandite pt abuz. Inainte sa comentati ca niste femei, imi puteti da exemplu de niste placute mai ieftine care sa franeze mai bine?
Greenstuff este un upgrade fata de placutele de fabrica insa nu inseamna ca pot fi abuzate pana se inrosesc discurile.
Inainte sa vindem Green, intotdeauna am intrebat clientii daca au scos sau nu fum din placutele de fabrica si in cazul in care acest lucru s-a intamplat am recomandat Redstuff.
Pt cei care compara Green cu placute stock sau ATE, Textar, etc, as fi curios sa stiu daca acestea din urma rezista la temperaturi la care discul s-a inrosit.
2. Discurile sunt de 10 ori mai bune decat Brembo Max, Zimmermann sau discurile standard si asta s-a vazut prin faptul ca dupa ce s-au inrosit nu bat si nu s-au fisurat. La Mitsubishi exista probleme cu discurile datorita designului butucilor(ca de altfel la majoritatea masinilor japoneze)si oferim garantie desi motivul pt care bat este ca sunt asezate stramb pe butuc. Vibratia volanului este cauzata de un disc montat stramb care loveste etrierul in ambele directii. Daca discul ar fi stramb/ovalizat atunci trebuie sa se simta o vibratie in pedala de frana.
Pe toti cei care au probleme cu discurile ii invit sa dea PM cu nr de tel si ii vom contacta noi pt a face o programare. De curand am achizitionat o masina automata de rectificat discuri cu echilibrarea ansamblului disc-masina http://www.youtube.com/watch?v=DBh33zO_WFQ
3. Daca a reusit cineva sa spaga un disc la montaj si nu exista urme de lovituri sau de uzura accentuata pe disc, se schimba in garantie fiindca cei de la EBC Anglia nu pot verifica daca este discul cumparata cum 2 saptamani sau acum 2 ani. Insa daca posesorul acestui disc nu spune nimic si doar face reclama negativa nu putem angaja o ghicitoare pt a afla problema lui.

Special pt domnul PEX: Am avut toata bunavointa sa rezolv problema cu discurile insa nu ai mai sunat. Acum vad ca ai devenit agresiv fara a avea certitudinea ca ai sau nu dreptate si problema este de la discuri sau de la montaj.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Aug 11, 2010 4:31 pm

Nu vreau sa vorbesc aiurea, dar simptomele descrise de alexutzu am inceput sa le observ si eu...si anume, la franari usoare, se simte o trepidatie in volan. In schimb, la franari violente, nu se simte nimic si masina franeaza foarte bine.

L.E.: despre placutele de frana GreenStuff...numai de bine...

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Mie Aug 11, 2010 4:37 pm

Ultima oara cand am verificat, cand ti-am bagat niste bani in buzunar, nu te-ai plans ca ti i-am dat ca O FEMEIE.
Doi la mana cred ca stiu cand am o problema cu franele.
Trei la mana ca sa te convingi de experienta mea si de felul in care lucrez zilnic cu masini......te invit pana la mine in garaj sa iti prezint tir-urile care le am ....si dupa aia te las sa te mai gandesti la replica cu FEMEILE !!!!!!!

***************
Mai bine iti cereai scuze PT NEPLACERILE CAUZATE si ne invitai sa vezi care este problema si cum se poate rezolva !!!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Directie, Suspensii si Frane”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori