Probleme Discuri EBC
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Si EBC si Zimmermann s-au ovalizat asa de repede? Dubios, astea perforate or fi de curse si or fi gandite sa tina calumea o zi pe circuit si dupa sa fie schimbate?
Am vrut si eu perforate EBC cand era febra EBC pe forum, cand si-a luat mai multa lume, pentru ca imi placeau cum arata ca nu am probleme cu discurile originale. Mai bine ca am stat in banca mea si nu m-am complicat aiurea...
Am vrut si eu perforate EBC cand era febra EBC pe forum, cand si-a luat mai multa lume, pentru ca imi placeau cum arata ca nu am probleme cu discurile originale. Mai bine ca am stat in banca mea si nu m-am complicat aiurea...
Cazul meu e putin pe dos:
De cand am montat placutele si discurile turbogroove am avut un mic joc la franarea usoara (care oricum era mai mic decat avusesem inaintea lor cu originalele).
Dupa ce am schimbat bieleta pe dreapta si jantele, mi-a disparut si jocul mic care-l mai simteam si acum franeaza bine masina.
Nush ce sa zic in cazul vostru, stiu ca sunt mai multi cu EBC-uri, poate ne zic si ei parerea lor.
De cand am montat placutele si discurile turbogroove am avut un mic joc la franarea usoara (care oricum era mai mic decat avusesem inaintea lor cu originalele).
Dupa ce am schimbat bieleta pe dreapta si jantele, mi-a disparut si jocul mic care-l mai simteam si acum franeaza bine masina.
Nush ce sa zic in cazul vostru, stiu ca sunt mai multi cu EBC-uri, poate ne zic si ei parerea lor.
QUOTE (Apple @ Aug 11 2010, 11:54 AM) PS: Eventual chiar la chestii stock, pe original, dar de evo X. Mai bine pret dublu sau triplu dar nu stau cu frica.
In cazul discurilor de frana de EVO ar trebui sa schimbi mai multe la sistemul de franare pentru ca discurile sunt mult mai mari, etrierele au doua pistonase si s-ar putea ca si alte componente sa trebuiasca schimbate (gen pompa de frana).
Legat de EBC, la placute au reusit sa ma impresioneze. GreenStuff sunt niste placute foarte bune si cred ca numai de-astea o sa vada masina mea. Legat de discuri, si pe mine m-ati pus pe ganduri . Pana se ovalizeaza si astea am timp sa ma gandesc ce sa aleg.
In cazul discurilor de frana de EVO ar trebui sa schimbi mai multe la sistemul de franare pentru ca discurile sunt mult mai mari, etrierele au doua pistonase si s-ar putea ca si alte componente sa trebuiasca schimbate (gen pompa de frana).
Legat de EBC, la placute au reusit sa ma impresioneze. GreenStuff sunt niste placute foarte bune si cred ca numai de-astea o sa vada masina mea. Legat de discuri, si pe mine m-ati pus pe ganduri . Pana se ovalizeaza si astea am timp sa ma gandesc ce sa aleg.
1. Placutele Greenstuff nu sunt gandite pt abuz. Inainte sa comentati ca niste femei, imi puteti da exemplu de niste placute mai ieftine care sa franeze mai bine?
Greenstuff este un upgrade fata de placutele de fabrica insa nu inseamna ca pot fi abuzate pana se inrosesc discurile.
Inainte sa vindem Green, intotdeauna am intrebat clientii daca au scos sau nu fum din placutele de fabrica si in cazul in care acest lucru s-a intamplat am recomandat Redstuff.
Pt cei care compara Green cu placute stock sau ATE, Textar, etc, as fi curios sa stiu daca acestea din urma rezista la temperaturi la care discul s-a inrosit.
2. Discurile sunt de 10 ori mai bune decat Brembo Max, Zimmermann sau discurile standard si asta s-a vazut prin faptul ca dupa ce s-au inrosit nu bat si nu s-au fisurat. La Mitsubishi exista probleme cu discurile datorita designului butucilor(ca de altfel la majoritatea masinilor japoneze)si oferim garantie desi motivul pt care bat este ca sunt asezate stramb pe butuc. Vibratia volanului este cauzata de un disc montat stramb care loveste etrierul in ambele directii. Daca discul ar fi stramb/ovalizat atunci trebuie sa se simta o vibratie in pedala de frana.
Pe toti cei care au probleme cu discurile ii invit sa dea PM cu nr de tel si ii vom contacta noi pt a face o programare. De curand am achizitionat o masina automata de rectificat discuri cu echilibrarea ansamblului disc-masina http://www.youtube.com/watch?v=DBh33zO_WFQ
3. Daca a reusit cineva sa spaga un disc la montaj si nu exista urme de lovituri sau de uzura accentuata pe disc, se schimba in garantie fiindca cei de la EBC Anglia nu pot verifica daca este discul cumparata cum 2 saptamani sau acum 2 ani. Insa daca posesorul acestui disc nu spune nimic si doar face reclama negativa nu putem angaja o ghicitoare pt a afla problema lui.
Special pt domnul PEX: Am avut toata bunavointa sa rezolv problema cu discurile insa nu ai mai sunat. Acum vad ca ai devenit agresiv fara a avea certitudinea ca ai sau nu dreptate si problema este de la discuri sau de la montaj.
Greenstuff este un upgrade fata de placutele de fabrica insa nu inseamna ca pot fi abuzate pana se inrosesc discurile.
Inainte sa vindem Green, intotdeauna am intrebat clientii daca au scos sau nu fum din placutele de fabrica si in cazul in care acest lucru s-a intamplat am recomandat Redstuff.
Pt cei care compara Green cu placute stock sau ATE, Textar, etc, as fi curios sa stiu daca acestea din urma rezista la temperaturi la care discul s-a inrosit.
2. Discurile sunt de 10 ori mai bune decat Brembo Max, Zimmermann sau discurile standard si asta s-a vazut prin faptul ca dupa ce s-au inrosit nu bat si nu s-au fisurat. La Mitsubishi exista probleme cu discurile datorita designului butucilor(ca de altfel la majoritatea masinilor japoneze)si oferim garantie desi motivul pt care bat este ca sunt asezate stramb pe butuc. Vibratia volanului este cauzata de un disc montat stramb care loveste etrierul in ambele directii. Daca discul ar fi stramb/ovalizat atunci trebuie sa se simta o vibratie in pedala de frana.
Pe toti cei care au probleme cu discurile ii invit sa dea PM cu nr de tel si ii vom contacta noi pt a face o programare. De curand am achizitionat o masina automata de rectificat discuri cu echilibrarea ansamblului disc-masina http://www.youtube.com/watch?v=DBh33zO_WFQ
3. Daca a reusit cineva sa spaga un disc la montaj si nu exista urme de lovituri sau de uzura accentuata pe disc, se schimba in garantie fiindca cei de la EBC Anglia nu pot verifica daca este discul cumparata cum 2 saptamani sau acum 2 ani. Insa daca posesorul acestui disc nu spune nimic si doar face reclama negativa nu putem angaja o ghicitoare pt a afla problema lui.
Special pt domnul PEX: Am avut toata bunavointa sa rezolv problema cu discurile insa nu ai mai sunat. Acum vad ca ai devenit agresiv fara a avea certitudinea ca ai sau nu dreptate si problema este de la discuri sau de la montaj.
Nu vreau sa vorbesc aiurea, dar simptomele descrise de alexutzu am inceput sa le observ si eu...si anume, la franari usoare, se simte o trepidatie in volan. In schimb, la franari violente, nu se simte nimic si masina franeaza foarte bine.
L.E.: despre placutele de frana GreenStuff...numai de bine...
L.E.: despre placutele de frana GreenStuff...numai de bine...
Ultima oara cand am verificat, cand ti-am bagat niste bani in buzunar, nu te-ai plans ca ti i-am dat ca O FEMEIE.
Doi la mana cred ca stiu cand am o problema cu franele.
Trei la mana ca sa te convingi de experienta mea si de felul in care lucrez zilnic cu masini......te invit pana la mine in garaj sa iti prezint tir-urile care le am ....si dupa aia te las sa te mai gandesti la replica cu FEMEILE !!!!!!!
***************
Mai bine iti cereai scuze PT NEPLACERILE CAUZATE si ne invitai sa vezi care este problema si cum se poate rezolva !!!!!
Doi la mana cred ca stiu cand am o problema cu franele.
Trei la mana ca sa te convingi de experienta mea si de felul in care lucrez zilnic cu masini......te invit pana la mine in garaj sa iti prezint tir-urile care le am ....si dupa aia te las sa te mai gandesti la replica cu FEMEILE !!!!!!!
***************
Mai bine iti cereai scuze PT NEPLACERILE CAUZATE si ne invitai sa vezi care este problema si cum se poate rezolva !!!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori