Ale mele stau orizontale (cu jantele montate), una peste alta, le am pe cele de iarna de cand am masina si nu au patit nimic. Localizar: in pod unde nu este incalzire/racire, deci vara cald, iarna frig.
Tind sa ii dau dreptate lui driverx ca e un mizilic si nu afecteaza chiar asa mult cauciucurile. Ale mele vor fi la a 4-a iarna montate la mine si o iarna inainte la fostul proprietar (luate de noi acum 5 ani).
Cum Se Depoziteaza Rotile ?
Si la mine cele de Outlander stau orizontal, una peste alta pe balcon: deci vara caldura la cele de iarna, iarna frig la cele de vara. Sunt ambalate individual in saci pt protectie anti-lumina.
De 2 ori pana acum le-am dezumflat: prima oara pana la 1.4, acuma doar pana la 1.75. Dezumflarea se recomanda pentru a minimiza stresul pe cauciuc in perioada de stocare. ...
DAR: daca nu le montezi la loc la o vulcanizare sau nu ai un compresor serios, imbatranesti langa ele pana le umfli la loc - asa am patit eu
Cele fara jante de la cealalta masina le tin cum apuc: 2 orizontal, una peste alta si peste alea de outlander si 2 vertical pe un rastel.
Desi e recomandat pe net, pentru anvelope fara janta, e musai sa aiba o suprafata cat de cat lata in contact cu banda de rulare, altfel raman semne
(bine, dispar dupa ce mai rotesti roata, dar e un stres inutil pt. cauciuc)
apropo de conditiile de stocare, se mai recomanda evitarea expunerii la ozon, care poate fi generat, de exemplu, de scantei electrice. Provoaca imbatrinirea rapida a cauciucului. Deci nu se pastreaza in garajul unde se lucreaza cu flexul
De 2 ori pana acum le-am dezumflat: prima oara pana la 1.4, acuma doar pana la 1.75. Dezumflarea se recomanda pentru a minimiza stresul pe cauciuc in perioada de stocare. ...
DAR: daca nu le montezi la loc la o vulcanizare sau nu ai un compresor serios, imbatranesti langa ele pana le umfli la loc - asa am patit eu
Cele fara jante de la cealalta masina le tin cum apuc: 2 orizontal, una peste alta si peste alea de outlander si 2 vertical pe un rastel.
Desi e recomandat pe net, pentru anvelope fara janta, e musai sa aiba o suprafata cat de cat lata in contact cu banda de rulare, altfel raman semne
(bine, dispar dupa ce mai rotesti roata, dar e un stres inutil pt. cauciuc)
apropo de conditiile de stocare, se mai recomanda evitarea expunerii la ozon, care poate fi generat, de exemplu, de scantei electrice. Provoaca imbatrinirea rapida a cauciucului. Deci nu se pastreaza in garajul unde se lucreaza cu flexul
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori